Ik heb alles al 2 maanden geleden gekekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HIMYM moet ik ook nog afkijken, nog 1.5 seizoen ofzoAlleen geen tijd voor
Ik wil wel een bankovervaller spelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef coban het volgende:
Zullen wij ook met zo'n zalando reclame meedoen
Ja, maar zin en tijd liggen bij mij niet heel ver van elkaar af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zit op FOK!, natuurlijk heb je tijd.
Naakt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef coban het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil wel een bankovervaller spelen.
Ik zie mogelijkheden hierquote:
Ik speel de bankrover.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef coban het volgende:
Als ik kijk, kijk ik ook echt veel, maar dan moet het er net van komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alles al 2 maanden geleden gekeken. Behalve dan die laatste aflevering
want?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een onfatsoenlijke vraag naar Tjoban
valt me nu pas op nu je het zegtquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
valt me nu pas op nu je het zegt
Nee zie het echt nu pasquote:
Ik was vanacht anders goed blauw van mijzelfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Whehe, nu nog een blauw kleurtje,
Toen we gisteren aan het cammen waren was ze anders ook naakt hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een onfatsoenlijke vraag naar Tjoban
iphone gaat altijd snel leeg manquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:30 schreef Rezania het volgende:
Tering, ¤75,- om een batterij te vervangen.
Whehe goed bezigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was vanacht anders goed blauw van mijzelf
Donderdag ook al, en vanavond moet ik weer
Shit tsjoban op de cam gemist.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toen we gisteren aan het cammen waren was ze anders ook naakt hoor.
Heb je de oude weer gemoltquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:30 schreef Rezania het volgende:
Tering, ¤75,- om een batterij te vervangen.
Nou kijk donderdag was ik spontaan met vrienden naar Amsterdam gegaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe goed bezigJe viert je B-day wel groots dan
En je chick dan?
[..]
Shit tsjoban op de cam gemist.
Had weinig anders verwacht van een chica die continu over haar praattequote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Naakt zelfs. Niet dat je veel zag hoor, ze is fors behaard.
Gezellig, tof voor je man.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou kijk donderdag was ik spontaan met vrienden naar Amsterdam gegaan
Gisteren hele dag en avond met mijn schatje en vanavond ff met de familie en morgen weer naar haar toe
Oja gisteren nog spontaan in Zaandam belandquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had weinig anders verwacht van een chica die continu over haar praatte
[..]
Gezellig, tof voor je man.
Nee inderdaad, ik ook niet. Totdat ik haar borsthaar zag. Dat had ik dan weer niet verwacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had weinig anders verwacht van een chica die continu over haar praatte
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja gisteren nog spontaan in Zaandam beland
Kwam op cs een vriend tegen die moeilijk lam was en mijn verjaardag wou gaan vieren en hij stond erop om te betalen, geen probleem
Zo weinig?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik ook niet. Totdat ik haar borsthaar zag. Dat had ik dan weer niet verwacht.
Dan kom je er toch niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:43 schreef BBQSausage het volgende:
Toch wel een beetje beangstigend dat 99% van OUD uit reeksen bestaat.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh zo..Ik dacht dat ie mij bedoelde
Ik ook, ik zie die troll's posts niet namelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh zo..Ik dacht dat ie mij bedoelde
?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:36 schreef BBQSausage het volgende:
Wie heeft hier gemolt? Welke mollenstreek? Is Rez de mol?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet net buiten zijn geweest.
Ik wou naar buiten toe vandaag. Mja durfde niet meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Rezania het volgende:
Je hebt m'n username verkeerd getypt schat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef coban het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Rezania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |