Dat heb ik nu ook. Sim only met een los toestel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toestel los kopen en dan sim only. alhoewel de foonmaatschappijen nu kartellen en je binnenkort denk ik beter foon bij je abo kan nemen
Bij alle telefoonbedrijven is dat zo. Je moet trouwens wel net de goeie verkoper treffen, want je hebt er echt gladjanussen tussenlopen die enkel op je geld uit zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is met meerdere bedrijven zo toch? Dat ze bij bepaalde producten aansmeren, de medewerkers zelf geld verdienen. Daarom vind ik het ook heel moeilijk om zo iets als een nieuw laptop of mobiel te schaffen, er is nauwelijks echt objectief informatie te verkrijgen. Okee en ik ben een noob in zulke dingenbehalve met mobiels dan
Dat is waar, ach het zal sowieso nog wel erger worden komende jaren en dan is het prettig als je inderdaad een familielid in zo een winkel heb staanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. Sim only met een los toestel.
[..]
Bij alle telefoonbedrijven is dat zo. Je moet trouwens wel net de goeie verkoper treffen, want je hebt er echt gladjanussen tussenlopen die enkel op je geld uit zijn.
Nouja, laptop vind ik een stuk makkelijker dan een mobiel eerlijk gezegd, mja dat is inderdaad meer wat je gewend bent.
Dankje, nu heb ik ook honger.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
Frikandellenbroodjes eten vanuit bed
Hoerenchillquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
Frikandellenbroodjes eten vanuit bed
HIMYM moet ik ook nog afkijken, nog 1.5 seizoen ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kop thee, speculaaskoekjes en 2 witte bolletjes met oude kaas en boterhamworst en kruidenkaas met boterhamworst.
En nu HIMYM kijken.
Je zit op FOK!, natuurlijk heb je tijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HIMYM moet ik ook nog afkijken, nog 1.5 seizoen ofzoAlleen geen tijd voor
Ik heb alles al 2 maanden geleden gekekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HIMYM moet ik ook nog afkijken, nog 1.5 seizoen ofzoAlleen geen tijd voor
Ik wil wel een bankovervaller spelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef coban het volgende:
Zullen wij ook met zo'n zalando reclame meedoen
Ja, maar zin en tijd liggen bij mij niet heel ver van elkaar af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zit op FOK!, natuurlijk heb je tijd.
Naakt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef coban het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil wel een bankovervaller spelen.
Ik zie mogelijkheden hierquote:
Ik speel de bankrover.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef coban het volgende:
Als ik kijk, kijk ik ook echt veel, maar dan moet het er net van komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alles al 2 maanden geleden gekeken. Behalve dan die laatste aflevering
want?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een onfatsoenlijke vraag naar Tjoban
valt me nu pas op nu je het zegtquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
valt me nu pas op nu je het zegt
Nee zie het echt nu pasquote:
Ik was vanacht anders goed blauw van mijzelfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Whehe, nu nog een blauw kleurtje,
Toen we gisteren aan het cammen waren was ze anders ook naakt hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een onfatsoenlijke vraag naar Tjoban
iphone gaat altijd snel leeg manquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:30 schreef Rezania het volgende:
Tering, ¤75,- om een batterij te vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |