De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kwam er om kwart voor 1 uitgerold, lag er ook pas om 4 uur in. Dusja
Hoezo kom ik daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn broertje zei dat je ook een soort van tegoed kunt kopen in een applestore eenmalig en daarmee je apps kunt kopen. Weet niet of je daar wat aan hebt.
Hier heb ik ongeveer ook last van maar ik lag er om half 5 in en ik werd om 10 uur wakker gemaaktquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kwam er om kwart voor 1 uitgerold, lag er ook pas om 4 uur in. Dusja
is niet eenmalig hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn broertje zei dat je ook een soort van tegoed kunt kopen in een applestore eenmalig en daarmee je apps kunt kopen. Weet niet of je daar wat aan hebt.
Snap ik helemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik blijf vandaag de hele dag in bed liggen.
Ja, weet ik veel wat het is. Ik vertel alleen wat mijn broer zei. Hij had het wel over iets wat eenmalig was en waarmee je apps kon kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is niet eenmalig hoor
Je kan gewoon itunes tegoed kaarten kopen net zoals prepaid opwaardeer dingen
Met een itunes opwaardeer kaartje dus, je hebt van ze 5,10 en 20euroquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat het is. Ik vertel alleen wat mijn broer zei. Hij had het wel over iets wat eenmalig was en waarmee je apps kon kopen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met een itunes opwaardeer kaartje dus, je hebt van ze 5,10 en 20euro
Dat dus. Nou, Rez, heb je wat te doen vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
ook te koop bij een saturn of mediamarkt overigens
quote:
Online bestellen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Nou, Rez, heb je wat te doen vandaag![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Online bestellen.Gratis geleverd, dus ja.
Stelletje kutfriezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:40 schreef Integraalfiets het volgende:
ik ga nu naar het lelijke Friesland omdat ik moet. doei
Voor de Mediamarkt moet ik naar Leiden, dat kost geld man. Saturn zit niet eens in de buurt.quote:
Moet je maar niet in zo'n kutdorp wonenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor de Mediamarkt moet ik naar Leiden, dat kost geld man. Saturn zit niet eens in de buurt.
Dat is die wat ik bedoel alleen dan met ideal betaaldquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:43 schreef Rezania het volgende:
http://www.itunescode.nl/index2.php
Iemand ervaring hiermee?
Ik heb er geen ervaring mee maar lijkt leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:43 schreef Rezania het volgende:
http://www.itunescode.nl/index2.php
Iemand ervaring hiermee?
En in de winkel betaal je gewoon de waarde van de kaart? Dan ga ik wel maandag naar de winkel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is die wat ik bedoel alleen dan met ideal betaald
In de winkel is het echt een pre paid kaartje zeg maar
Kost extra, laat maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:44 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee maar lijkt leuk.
Er zijn hier heul geen dames, man.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:42 schreef Integraalfiets het volgende:
Maar voordat ik vertrek trakteer ik jullie op een geweldige Drum and Bass track.
Damen und Herren, ik presenteer u:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn hier heul geen dames, man.
quote:
Ja in de winkel betaal je gewoon de waarde iddquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
En in de winkel betaal je gewoon de waarde van de kaart? Dan ga ik wel maandag naar de winkel.
[..]
Kost extra, laat maar.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er waren hier heul geen dames, man.
quote:
Wel lekker nummertje btw.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:42 schreef Integraalfiets het volgende:
Maar voordat ik vertrek trakteer ik jullie op een geweldige Drum and Bass track.
Damen und Herren, ik presenteer u:
quote:
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ze bij ons gaan filmen bij dit jaar examens, dan neem ik een heel pak eierkoeken mee en ga ik non stop EIERKOEKEN schreeuwen.
Als NOS dan langs komt, krijg je sowieso een eigen itemquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ze bij ons gaan filmen bij dit jaar examens, dan neem ik een heel pak eierkoeken mee en ga ik non stop EIERKOEKEN schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |