Niet goed genoeg, ik pak de houten staak alvast!quote:
Wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, ik pak de houten staak alvast!
aids van cobanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb aids en herpes aan mijn handen
HA HA IEDEREEN DIE BOKS DEED HEEFT AIDS ENZO
Weltrustequote:
wanneer ging jij nou in noordwijk 'wonen'?quote:
zoete dromenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:00 schreef coban het volgende:
Slaaplekker sv
Ik ga ook slapen doeg kusjes op jullie voorhoofds
hihi toch niet weer droog he?quote:
Kusje op je voorhuid.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:00 schreef coban het volgende:
Slaaplekker sv
Ik ga ook slapen doeg kusjes op jullie voorhoofds
Natuurlijk wel, je moet toch wennen aan Teylingereind?quote:
Ik gA NOG EVEN muziek luisteren en FOK!kenquote:
Eind van de maand, hoezo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wanneer ging jij nou in noordwijk 'wonen'?
nouquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kusje op je voorhuid.
[..]
Natuurlijk wel, je moet toch wennen aan Teylingereind?
dan kan ik je stalkenquote:
Ja, je moet toch voorbereid zijn voor als je het zeepje laat vallen?quote:
Ik hou hem wel tegen Appel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:02 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dan kan ik je stalken
nee doe ik toch niet
ja maar wij wonen beide in sassem, ikken je +- een half jaar en ik heb je nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je moet toch voorbereid zijn voor als je het zeepje laat vallen?
[..]
Ik hou hem wel tegen Appel.
Meivakantie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja maar wij wonen beide in sassem, ikken je +- een half jaar en ik heb je nog nooit gezien.
Appel zie ik dus toch ook nooit
oja met dvquote:
Och grutjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:02 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dan kan ik je stalken
nee doe ik toch niet
grutjesgespot.pngquote:
Klasgenoot van me wordt dagelijks opgebeld of hij de sleutels van de zaak nog in z'n zak heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
Wachten op kantoor tot mijn collega de sleutel brengt van waar ik heen moet (Y). Debielen die de sleutels naar huis meenemendoodstraf erop hupsakee.
het leven van een parkeerbeheermedewerker gaat niet over rozenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
Wachten op kantoor tot mijn collega de sleutel brengt van waar ik heen moet (Y). Debielen die de sleutels naar huis meenemendoodstraf erop hupsakee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |