Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
Prima tijd van Sablikova, die hiermee denk ik Europees kampioene wordt.
Ik vind de tijd van Pechstein opmerkelijker, want dit is wel super dramatisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:33 schreef Falco het volgende:
Typisch Wüst, maar ja ze kan niet anders.
Haha zei Gebert dat? Wat een joker is het ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:34 schreef Van_Poppel het volgende:
"Het houdt het toernooi buitengewoon interessant"
Die gaat flink terugzakken op de 5 km. Dan zullen Pechstein, Valkenburg, De Vries en misschien Czerwonka er nog wel voorbij.quote:
dit is bijna niet normaal nee...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef TheArt het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar hoe de wind was in de laatste rit, want Pechstein met een slotronde van 35,6Dat kan haast niet zou je denken.
Ik had het over die reclame drvoor met Van Wolfswinkel, The Hunter en de visserszoon uit Katwijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Tuitert heeft teveel geslapen. Of te weinig.
Ja, maar gister hadden ze haar na de 500m al tot Europees Kampioen uitgeroepen praktischquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:57 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer Wust gewoon doodleuk zegt hetzelfde te gaan doen op de 5km als op de 3km dan is het terecht dat er een opmerking komt dat dat nou ook niet bepaald lekker ging gisteren
Maar wat moet ze anders doen dan? Dit is gewoon haar manier van rijden. Ook als ze op safe gaat, gaat ze op een hoop, vrees ik, gewoon omdat ze het niet gewend is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:57 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer Wust gewoon doodleuk zegt hetzelfde te gaan doen op de 5km als op de 3km dan is het terecht dat er een opmerking komt dat dat nou ook niet bepaald lekker ging gisteren
Ze kan Czerwonka denk ik ook nog wel voorbij, als ze een degelijke 5km. rijdt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:01 schreef Montov het volgende:
Van der Weijden staat nu 9e in het klassement, maar omdat Lobysheva niet de 5km mag rijden (Ost is 6e op de 3km tov de 8e plaats van Lobysheva in het klassement) heeft ze dus al een plek gewonnen.
Bertje is tof!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen fan van Maalderink (understatement) maar Wust lijkt ook echt wel heel naïef als ze buiten schaatst
czwerwonka was tweede op de 3.... daar wint ze nooit 13 seconde op.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze kan Czerwonka denk ik ook nog wel voorbij, als ze een degelijke 5km. rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |