Nja, omdat ik alleen van die verhalen als die van Braddie hoor. Maar het verschilt dus erg per type.quote:
Ja, ik kom er gewoon niet uit. Sta op het punt hem naar de Groove Factory te brengen op mijn kosten. Mocht je dat interessant vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:25 schreef Cynic het volgende:
Hey Dean, ik ben morgen in het mooie Franeker om een gasinstallatie in onze auto in te laten bouwen. Is het nog een idee dat ik dan even langs Damwoude rij voor die Washburn? Daar gebeurt verder niks meer mee toch?
Waarschijnlijk ook omdat bijna iedereen die zo'n ding heeft de in-ears of de solo heeft want die zijn nog redelijk betaalbaar en dan kunnen ze lekker meedoen met de hype.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, omdat ik alleen van die verhalen als die van Braddie hoor. Maar het verschilt dus erg per type.
Ah joh, dat is ook niet nodig. Blijft wel een apart probleem nietwaar? Maar ik meende dat het al een heel stuk beter werd toen ik er wat minder dikke snaren op had en hij van C naar D gestemd was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik kom er gewoon niet uit. Sta op het punt hem naar de Groove Factory te brengen op mijn kosten. Mocht je dat interessant vinden.
Daar heb ik het nou juist steeds over. Die is geweldig.quote:
Wat was het probleem ook alweer met dat ding?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah joh, dat is ook niet nodig. Blijft wel een apart probleem nietwaar? Maar ik meende dat het al een heel stuk beter werd toen ik er wat minder dikke snaren op had en hij van C naar D gestemd was.
Aha, toch maar ff langs een mediamarkt binnenkort om hem te checken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb ik het nou juist steeds over. Die is geweldig.
Er resoneert iets mee in de hals. Klinkt alsof-ie ergens aanloopt, maar dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat was het probleem ook alweer met dat ding?
IUk vond het nog meevallen, maar hij klinkt echt superquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
daar betaal je ook wel de hoofdprijs voor
ik heb deze
[ afbeelding ]
ontzettend lek maar zo'n goed geluid!
(ik heb alleen recentelijk een kabelbreuk)
Testen zou ik ergens anders doen. De aperatuur die er daar achter hangt is niet zo geweldig en daardoor hoor je het verschil tussen de koptelefoons niet goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aha, toch maar ff langs een mediamarkt binnenkort om hem te checken.
En met andere snaardikte wordt het minder of erger?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er resoneert iets mee in de hals. Klinkt alsof-ie ergens aanloopt, maar dat is dus niet zo.
Andere spanning op de hals denk ik, het probleem zal daar ook zitten. Het klinkt haast of er in de hals iets los zit. Maar hoe kom je daar achter?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
En met andere snaardikte wordt het minder of erger?
Vaag.
Misschien toch maar ff langs de bcc hier, mits ze hem hebben, telefoon mee, en dan maar wat luisterenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Testen zou ik ergens anders doen. De aperatuur die er daar achter hangt is niet zo geweldig en daardoor hoor je het verschil tussen de koptelefoons niet goed.
Een telefoon staat nu niet echt bekend om z'n goede geluidskwaliteit. Een koptelefoon van 400 euro daar aan hangen heeft weinig nut. Je zult weinig verschil horen met eentje van een paar tientjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien toch maar ff langs de bcc hier, mits ze hem hebben, telefoon mee, en dan maar wat luisteren
Open makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Andere spanning op de hals denk ik, het probleem zal daar ook zitten. Het klinkt haast of er in de hals iets los zit. Maar hoe kom je daar achter?
Als het echt te gek wordt moet dat maar, hij is er alleen niet zomaar af te schroeven, is ook meegelakt met de body enzo...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Open maken![]()
Maar dat lijkt me niet echt een optie.
i will, heb er al lekker op zitten spelen, hij klinkt čnorm goed, die pick-ups kunnen ook flink schreeuwen zeg!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:58 schreef Daantke het volgende:
En braddo, voorzichtig zijn met mijn Explorer.
i know, maar het is beter dan geen vergelijking toch?, en trouwens, ik hoorde duidelijk verschil in kwaliteit tussen m`n Philips SHP-2000/AudioTechnica ATH-M30 en die Beats Studio, met hetzelfde nummer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
En voordat je dit als argument gaat gebruiken:
De kwaliteit van je mp3/wma/wav/whatever staat daar nog los van
Wat voor pups zitten er nu eigenlijk in?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
i will, heb er al lekker op zitten spelen, hij klinkt čnorm goed, die pick-ups kunnen ook flink schreeuwen zeg!
De vraag is of de kosten die je dan maakt de moeite nog waard zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als het echt te gek wordt moet dat maar, hij is er alleen niet zomaar af te schroeven, is ook meegelakt met de body enzo...
EMG-HZ, ik weet verder niks over de pups maar ze klinken waanzinnig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor pups zitten er nu eigenlijk in?
Persoonlijk vind ik die pups matig, maar dat kan aan mijn smaak liggen, als ik het geld en tijd had zou ik ze zo uit mijn gitaar waar ze inzitten gooien en er actieve ingooien, just for fun.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
EMG-HZ, ik weet verder niks over de pups maar ze klinken waanzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |