Ik vind er toch wel een paar opvallende dingen tussen staan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er staan zoveel nummers niet in, de lijst druipt van cliché door nummers die iedereen kent erin te zetten.
3 keer zelfs: Paranoid Android, Just én The Bends.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:21 schreef BoerBert het volgende:
Twee keer GreenwoodAl zou ik een ander neerzetten voor The Bends
Ik zit net de 'behind the scenes te kijken'. Erg tofquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:41 schreef mr-green het volgende:
http://www.youtube.com/user/walkofftheearth
Kunnen ze die lijst niet "meest bekende gitaarsolo's" noemen? Er zijn vast veel briljantere gitaarsolo's in vage obscure nummers, maar ja, die kent niemand, dus stemt er ook niemand op. Beetje jammer deze lijst.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:05 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)este-gitaarsolo%27s-
[..]
Ooit goed naar ze geluisterd? Of loop je gewoon met de meute mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:58 schreef Metalfreak het volgende:
Radiohead![]()
Zo, na dat gezegd te hebben: door met de orde van de zaak
Maar dat is toch altijd het 'probleem' met dit soort lijsten?quote:[..]
Kunnen ze die lijst niet "meest bekende gitaarsolo's" noemen? Er zijn vast veel briljantere gitaarsolo's in vage obscure nummers, maar ja, die kent niemand, dus stemt er ook niemand op. Beetje jammer deze lijst.
Mijn bandje van eanema hield net op voor dat nummer dus die ken ik dan weer veel minder dan de rest van albumquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ooit goed naar ze geluisterd? Of loop je gewoon met de meute mee?
[..]
Maar dat is toch altijd het 'probleem' met dit soort lijsten?
Een 'Third Eye van Tool zal nooit in zo'n lijst voorkomen. Hoe briljant die 2 solo's ook over elkaar heen gespeeld zijn.
Ik vind Radiohead over het algemeen ook helemaal niet, maar ze hebben een paar nummers die ik echt helemaal geweldig vind.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ooit goed naar ze geluisterd? Of loop je gewoon met de meute mee?
[..]
Maar dat is toch altijd het 'probleem' met dit soort lijsten?
Een 'Third Eye van Tool zal nooit in zo'n lijst voorkomen. Hoe briljant die 2 solo's ook over elkaar heen gespeeld zijn.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:25 schreef Trollscience het volgende:
Sowieso zijn het toevallig bekende nummers, Buckethead heeft prachtige solo's en er staat niet eens een van hem in. Voorbeeld:
1:56
Heb er ook ongeveer zoeen alleen dan ook met een microfoon erop. Want gamenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb dezezo'n chill ding
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb dezezo'n chill ding
![]()
[ afbeelding ]
Het zo'n beetje het beste wat je op dit moment op koptelefoongebied kunt krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is dat toch met die beats by dre, heb nog nooit zo'n ding gezien en iedereen spamt het....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |