Ze lieten mij een tijd terug rustig mijn gang gaan maar er lopen daar inderdaad verkopers rond die geen idee hebben waarover ze praten.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:42 schreef mr-green het volgende:
Ik was trouwens dit weekend bij PeterVerspuy (muziekwinkel in Rotterdam). Wat een drama zeg. Wil je een gitaar testen loopt er een jochie met je mee van 17/18 die totaal geen verstand heeft van de gitaar en er dus niks over kan vertellen. En je moet oefenen in een hok waar de medewerker dan naast je gaat staan tot je klaar bent. Niks even rustig op jezelf kunnen testen
Heb in het verleden ook al een degelijke ervaring meegemaakt met de akoestische gitaren. Toen bleef de verkoper echter teveel doorpraten en werd ik daar eigenlijk gek van.
Voorlopig laat ik deze winkel even naast mij.
Vanavond het pedaaltje even testen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef The_Dean het volgende:
Eerste handel van 2012 is alweer een feit. Gitaar en pedaal eruit, gitaar en versterker erin.
Goed begin
Ik neem aan dat je gewoon schema's kan lezen? Of moet ik kleurtjes painten in je fotoquote:Op maandag 9 januari 2012 18:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zo, ook maar alvast een setje snaren gehaald voor die gitaar. Dan zometeen als The_Dean het diagram heeft kan ik hem in elkaar flansen, snaren eropleggen en testen ^^
Die had ook een zooi top muzikanten om zich heen en die gast een echt veel te veel muziek geschreven. Het is, over het algemeen, zo ontoegankelijk al de pest en nogal lastig om lekker op de gitaar te spelen in je eentje, maar ik ga ooit nog eens een poging doenquote:
De verhalen over die audities zijn altijd wel mooi, vind ikquote:Op maandag 9 januari 2012 18:53 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Die had ook een zooi top muzikanten om zich heen en die gast een echt veel te veel muziek geschreven. Het is, over het algemeen, zo ontoegankelijk al de pest en nogal lastig om lekker op de gitaar te spelen in je eentje, maar ik ga ooit nog eens een poging doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frank Zappa-Stinkfoot live 1974om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FRANK ZAPPA -- DON'T EAT THE YELLOW SNOW AND NANOOK RUBS IT
Deze bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
De verhalen over die audities zijn altijd wel mooi, vind ik
Eeh, nee.. klopt niet. Dus ik vat dat maar op als "MEER bas!"quote:Op maandag 9 januari 2012 18:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt het dat ik geen bas hoor?
Klinkt goed maar had wel iets strakker gekund en wat meer overtuiging in de solo.
Ja daar ligt het aan, en ja, dat komt wel goedquote:Op maandag 9 januari 2012 19:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eeh, nee.. klopt niet. Dus ik vat dat maar op als "MEER bas!"
Strakker, en we deden al zo ons best![]()
Eens kijken wat de volgend nummers doen, liggen nog bij onze geluidsmixer/opnametechnicus/criticus/nog-veel-meer
Enne, de solo was ik zelf![]()
Nog steeds wennen om apart in te spelen, daar zal het (mede) aan liggen. Ik hoop dat dat nog ooit goed komt.
Opgelucht isquote:Op maandag 9 januari 2012 19:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja daar ligt het aan, en ja, dat komt wel goed
Gewoon een kwestie van vaker doen dan komt het vanzelf goed.quote:
Fryske kleurkesquote:
Op 3:17 bedenkt Keith dat hij toch niet mag roken in de zaal. En op op 5:27 geeft hij zijn gitaar weg aan Buddy. Mooie man die Keef.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:36 schreef CoiLive het volgende:
Wil je een zooi muzikanten zien genieten? Geweldig nummer dit:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Buddy guy Ft. Rolling stones - Champagne & Reefer Live!
Dus blauw en zwart zijn de aardedraden? ^^quote:
Doe Solarfall de groetenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:23 schreef Witchfynder het volgende:
HELP!.
Metalheads Unite! CCLXVII: met splits, schoenen en aanverwante zaken
Doe ikquote:
Dat hebben jullie nog best snel geregeld.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doe ik. En we hebben inmiddels Sobek als vervangende band!
Ohhhhh, hehe.quote:
Ja. Werkt dat niet, trek dan ff de blauwe los.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dus blauw en zwart zijn de aardedraden? ^^
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doe ik. En we hebben inmiddels Sobek als vervangende band!
Die meid van de Bazart loopt nu ook helemaal weg met onsquote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie nog best snel geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop