Ze zetten wel een geweldige parodie neer van al die jaren 80 metalbandjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:43 schreef stefanhaan het volgende:
Echt jammer, facking goeie band. Maar ze zijn niet echt serieus ofso.
Absoluut, Death To All But Metal, is een heerlijk nummer van ze, geniaal hoe ze Sweet Child O Mine een beetje te kakken zetten:Dquote:Op zondag 8 januari 2012 18:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zetten wel een geweldige parodie neer van al die jaren 80 metalbandjes.
Exact,quote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef The_Dean het volgende:
Eerste handel van 2012 is alweer een feit. Gitaar en pedaal eruit, gitaar en versterker erin.
Goed begin
Yep, oprekken, stemmen en dat een keer of 4 achter elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ligt er aan wat je er mee doet, altijd gewoon even hard aan trekken zodat de rek d'r uit is. Je kan ook alle snaren even inspelen door te benden als een mongool. Maar ik trek er gewoon altijd even aan
[ afbeelding ]
Ja aan m'n snaren ja
Ik speel ze altijd in door te benden als een gek, en dan weer te stemmen, en dat een keer of 5 - 6 meestal met de Hotel California soloquote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ligt er aan wat je er mee doet, altijd gewoon even hard aan trekken zodat de rek d'r uit is. Je kan ook alle snaren even inspelen door te benden als een mongool. Maar ik trek er gewoon altijd even aan
[ afbeelding ]
Ja aan m'n snaren ja
Dat is nogal zacht uitgedrukt. Kan funest zijn voor een gitaar.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:04 schreef The_Dean het volgende:
Ja, verschillende temperaturen en vocht is niet ideaal.
Ok, aii... hoop niet dat het dan erg word voor de Explorer... dit hokje is wel geisolleerd, maar bij de deur zit een vrij brede kier die aardig wat tocht door laat....quote:Op maandag 9 januari 2012 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is nogal zacht uitgedrukt. Kan funest zijn voor een gitaar.
Ik zou hem snel uit dat hokje halen. Als er een behoorlijke kier zit, heb je waarschijnlijk behoorlijk last van vocht en grote temperatuurschommelingen. Hout kan daar niet zo heel erg goed tegen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, aii... hoop niet dat het dan erg word voor de Explorer... dit hokje is wel geisolleerd, maar bij de deur zit een vrij brede kier die aardig wat tocht door laat....
Het probleem is meer, waar moet ik het dan laten?, in dat hokje heb ik al m`n spullen staan voor muziek opnames en kleine repetitie`s , het is niet zo dat de warmte weggaat door die kier hoor, je merkt alleen dat er een klein beetje wind door komt als het hard waait ...quote:Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou hem snel uit dat hokje halen. Als er een behoorlijke kier zit, heb je waarschijnlijk behoorlijk last van vocht en grote temperatuurschommelingen. Hout kan daar niet zo heel erg goed tegen.
Als ik de kachel uitzet als ik naar bed ga(En het hier dus warm is door de kachelquote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef The_Dean het volgende:
En 's avonda 's nachts als de kachel uit is?
Ja, dat hokkie is juist gemaakt zodat ik hier lekker kan relaxen, en muziek kan maken, dat kan ik in m`n slaapkamer niet..quote:Op maandag 9 januari 2012 12:39 schreef The_Dean het volgende:
En tochtig. En vochtig.
Andere plek zoeken voor je gear, je andere apparatuur word daar ook niet beter van.
Of beter isoleren en de kier fixen.
Best een leuk gitaartje he?, het is natuurijk geen echte Fender, maar de sound is best leuk toch? beter dan een Squier Bullet als je het mij vraagt!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:49 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en de strat doet het trouwens hoor
Klinkt wel ok
Maar ventilatie is dan weer wel belangrijk. Zag ik afgelopen week wel toen ik een schimmelplek heb verwijderd die ontstaan is door te weinig ventilatie. Mijn vriendin vond het namelijk altijd te koud op de slaapkamer... Nu zag ze eindelijk in dat dat potdicht houden van de slaapkamer de luchtkwaliteit er niet beter op maakt.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:45 schreef brother52 het volgende:
Als je wilt dat je gear lang mee gaat en je de boel niet steeds opnieuw af moet stellen, zou ik er zeker wat aan gaan doen en ik denk dat alleen die kier maken afdoende is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |