Jep ^^ Dank u dank uquote:Op maandag 9 januari 2012 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Als ik straks thuis ben maak ik hem wel even voor je. Tone en volume?
Wiskundekern?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:48 schreef Trollscience het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met het spelen van mathcore?
Sowieso een compressor denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een mooi clean geluid krijgen uit een gitaar met actieve pickups? Wat ik ook probeer, hij blijft nogal dof klinken.
Ja nou, er zit zo'n active EQ-switch op. Op de ene stand is 'ie veel te schel inderdaad (vooral met de bridge pickup) en anders is 'ie veel te dof.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:02 schreef -Menn0- het volgende:
Ik doe altijd wat meer bas, treble en mid iets omlaag en beetje reverb. Ik vind ze juist altijd te schel klinken...
Een wat?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso een compressor denk ik.
quote:
Een compressor, kun je de dynamiek inperken en hem wat softer laten klinken wanneer je het goed gebruikt.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja nou, er zit zo'n active EQ-switch op. Op de ene stand is 'ie veel te schel inderdaad (vooral met de bridge pickup) en anders is 'ie veel te dof.
Op internet lees je alleen genoeg dat het mensen wel gelukt is met de desbetreffende gitaar (Ibanez rga42bk) een mooi clean geluid te produceren.
Hij heeft dan weer wel een heerlijke sustain en speelt heel lekker.
[..]
Een wat?
Ik moet er trouwens bij zeggen dat ik geen metal of iets speel, dus als het echt niet lukt moet ik misschien eens kijken of ik hem kan inruilen voor een andere gitaar.
Songsterrquote:
Ik heb precies dezelfde hier aan de muur hangenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja nou, er zit zo'n active EQ-switch op. Op de ene stand is 'ie veel te schel inderdaad (vooral met de bridge pickup) en anders is 'ie veel te dof.
Op internet lees je alleen genoeg dat het mensen wel gelukt is met de desbetreffende gitaar (Ibanez rga42bk) een mooi clean geluid te produceren.
Hij heeft dan weer wel een heerlijke sustain en speelt heel lekker.
[..]
Een wat?
Ik moet er trouwens bij zeggen dat ik geen metal of iets speel, dus als het echt niet lukt moet ik misschien eens kijken of ik hem kan inruilen voor een andere gitaar.
Dan ken je meshuggah wss ook wel?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Songsterr
Hoe moet ik hieraan beginnen? Alles uitschrijven qua tellen ofzo? Het ritme is onmogelijk om op gehoor te doen, ik ben muzikaal maar dit gaat me te boven. Al die ingewikkelde afwisselende maatsoorten zien er eng uit
Tuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan ken je meshuggah wss ook wel?
8 snarige maffe gitaristen die niet eens effect pedalen gebruiken![]()
Heb ze live gezien in 013Dat was echt facking bruut
Die zijn nog erger, die hebben gewoon een 8 snarige gitaar. En doen maar watquote:
Uitschrijven? Maar dat staat er toch allemaal al? Waarom zou je het wiel voor de 2e keer uitvinden?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Songsterr
Hoe moet ik hieraan beginnen? Alles uitschrijven qua tellen ofzo? Het ritme is onmogelijk om op gehoor te doen, ik ben muzikaal maar dit gaat me te boven. Al die ingewikkelde afwisselende maatsoorten zien er eng uit
Uitschrijven qua tellen v.d. moeilijke maten. Hoe tel je 9/16?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uitschrijven? Maar dat staat er toch allemaal al? Waarom zou je het wiel voor de 2e keer uitvinden?
Niet lijkt me, gewoon oefenen en meespelen. Als je niet achterloopt weet je vanzelf of je het goed in de maat speeltquote:Op maandag 9 januari 2012 16:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Uitschrijven qua tellen v.d. moeilijke maten. Hoe tel je 9/16?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |