Ik heb het wel eens als ik niet alles even strak of los haak. Zou dat het kunnen zijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Mirjam het volgende:
ik ben een dekentje aan het haken, een rechthoekige grannysquare.
maar het valt me op dat het dekentje gaat trekken en frummelen, het is niet mooi recht en plat.
kennen jullie dit fenomeen? hoe zou het kunnen komen, en valt dit door blocken op te lossen..?
naar mijn idee ook niet, maar dat moet het wel zijn danquote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens als ik niet alles even strak of los haak. Zou dat het kunnen zijn?
Dat zou zomaar eens kunnen! Ik heb tijdens het doorlezen van al deze topics heel wat opgeslagenquote:Op maandag 9 januari 2012 06:38 schreef MissN het volgende:
Heee, dat was mijn beschrijving van de bloem of niet?
Ik heb ook nog de franse pdf op mijn pc met diagram, wie die wil hebben pm mij maar ff je email....
yupquote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef Angelof9 het volgende:
Kun je het met je handen wel gewoon recht trekken? Maar dan krult het weer op als je los laat? Dan komt het met blokken wel goed.
Ik erger me er dood aan altijdquote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar mijn idee ook niet, maar dat moet het wel zijn dan
helpt blocking bij jou, of erger je je daar niet zo aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, tomorrow will be worse...
HEBBUH HEBBUH!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kleuren kloppen niet perfect, maar komen aardig in de buurt!
Edit: deze wilde ik jullie toch ook niet onthouden!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |