Ziet er helemaal niet uit als haar pan. Lijkt wel uit twee delen te bestaanquote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt een speciale pan te zijn, maar als dat niet kan dan zou het zomaar een hele echte hint kunnen zijn
Edit: Een speciale pan dus....
Zei mevrouw van Bohemen dat?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die opmerking heeft hij gejat van Fok.
Ja die op de foto lijkt een simpele gaspoffertjespan waar de steel van is verwijderd, en vervolgens in een koekepan is gezet...quote:Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ziet er helemaal niet uit als haar pan. Lijkt wel uit twee delen te bestaan.
Hm, en dat kan gewoon? Als die rand genoeg geleid...quote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die op de foto lijkt een simpele gaspoffertjespan waar de steel van is verwijderd, en vervolgens in een koekepan is gezet...
Programmamakers kunnen iets maken over haar tweet.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:16 schreef Tegan het volgende:
Zal vast geen hint zijn die pan hoor. Want toen wist ze nog helemaal niet dat ze meedeed denk ik zo.
Mwah, ik vroeg vanavond thuis ook al hoe snel de Mol weet dat hij meedoet en de Mol is.... ze moeten immers wel mensen hebben die dan geen andere verplichtingen hebben, en na WIDM vorig jaar ging het gerucht dat Art de taak van PJH over zou nemen ook al heel snel rond.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:16 schreef Tegan het volgende:
Zal vast geen hint zijn die pan hoor. Want toen wist ze nog helemaal niet dat ze meedeed denk ik zo.
Die kan ze toch gewoon aan hebben getrokken?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Observatie: Liesbeth heeft op de groepsfoto als enige iets anders aan dan tijdens de vliegtuig opdracht (een bordeauxrode bodywarmer ipv haar knalroze jack)
Vond ik ook typisch, een stuk minder opvallende kleur past ook veel beter bij een molquote:Op zondag 8 januari 2012 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Observatie: Liesbeth heeft op de groepsfoto als enige iets anders aan dan tijdens de vliegtuig opdracht (een bordeauxrode bodywarmer ipv haar knalroze jack)
Inderdaad..quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die kan ze toch gewoon aan hebben getrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |