Als ik ECHT depri ben, helpt niks me om me op te vrolijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef Sinji het volgende:
Maar hebben jullie niet iets waarvan je instant happy van wordt?
Bij mij is dat sowieso muziek en foto's van mooie herinneringen
Nee niet echt, muziek helpt wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef Sinji het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef Sinji het volgende:
Andere mensen kan je niet veranderen, je kan wel veranderen hoe je zelf in het leven staat. Verspil je negatieve energie niet aan mensen die het toch niet waard zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel te veel rotte appels... Mijn persoonlijkheid is niet stabiel / tevreden genoeg met zichzelf om niks aan te trekken van andere mensen. Aannames... Aannames zijn voor stomme mensen, als je iets niet zeker weet dan moet je je mond erover houden en vragen of het klopt wat je denkt... Dat oordelen constant.. Vaak is het gewoon de ander slechter dan jou laten voelen zodat jij je ''beter voelt'' dan de ander.
Gevoel overvalt me veel te vaak.
Ja, ik kon destijds kiezen tussen een furby of een grote pikachu. Ik koos de pikachu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij ook.
Ik heb dat ding gekocht in Suriname in 2001.
Ik kies dan altijd muziek dat aansluit bij mn mood, dus dat helpt niet bepaald in een depri bui.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt, muziek helpt wel een beetje.
Dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Andere mensen kan je niet veranderen, je kan wel veranderen hoe je zelf in het leven staat. Verspil je negatieve energie niet aan mensen die het toch niet waard zijn.
waarom niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga toch niet om half 3 de frietpan aanzetten
Dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt, muziek helpt wel een beetje.
Ook ONZ niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik ECHT depri ben, helpt niks me om me op te vrolijken
Het stomme is is dat ik het reflecteer op de wereld, de wereld is kut. Het geeft me niks om voor te leven. Geen zin...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Andere mensen kan je niet veranderen, je kan wel veranderen hoe je zelf in het leven staat. Verspil je negatieve energie niet aan mensen die het toch niet waard zijn.
[..]
Ja, ik kon destijds kiezen tussen een furby of een grote pikachu. Ik koos de pikachu.
Al mijn wekenlange gespaarde guldens aan opgemaakt.
Ditquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kies dan altijd muziek dat aansluit bij mn mood, dus dat helpt niet bepaald in een depri bui.
thuiswonend en uit de oven zijn ze ook lekkerquote:
Doet de wereld specifiek gemeen tegen jou? Of zie jij dat gewoon om je heen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het stomme is is dat ik het reflecteer op de wereld, de wereld is kut. Het geeft me niks om voor te leven. Geen zin...
zoveel herrie maken die dingen toch niet? ik dacht dat jij zo goed in rellen was en daarom alles kon maken thuis?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
thuiswonend en uit de oven zijn ze ook lekker
Dat doe ik ook altijd en het maakt het alleen maar erger.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kies dan altijd muziek dat aansluit bij mn mood, dus dat helpt niet bepaald in een depri bui.
Nou op sommige momenten vermijd ik muziek.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
klopt. Maar kweet niet, Ik zet de frietpan nooit graag aan snachts. Rare tic Wss.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef dawg het volgende:
[..]
zoveel herrie maken die dingen toch niet? ik dacht dat jij zo goed in rellen was en daarom alles kon maken thuis?
jaja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klopt. Maar kweet niet, Ik zet de frietpan nooit graag aan snachts. Rare tic Wss.
Iets instrumentaals is ook geen optie?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou op sommige momenten vermijd ik muziek.
Als je weet dat 90% van de nummers over de liefde gaat.
Kipnuggets kun je gewoon bakken lijkt me? Pan + beetje spicey olie doe ik altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klopt. Maar kweet niet, Ik zet de frietpan nooit graag aan snachts. Rare tic Wss.
nee serieusquote:
Elektronische muziek heeft mij die tijden doorgesleept.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Iets instrumentaals is ook geen optie?
'k Wou net zeggen...'k luister bijna niet anders...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Iets instrumentaals is ook geen optie?
oven is makkelijkerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kipnuggets kun je gewoon bakken lijkt me? Pan + beetje spicey olie doe ik altijd
Waarom denk je dat ik op fok zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:02 schreef stefanhaan het volgende:
VH je hebt toch wel gerookt na die hevige vrijpartij he?
Ditquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef MidnightB00m het volgende:
Juist als je depri bent, dwaze muziek opzetten dat je normaal nooit zo draaien. En dan een dansje doen!
Om te melden dat je behang is gescheurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op fok zit?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op fok zit?
Je moet wat zeggen als binnenkomer he.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Om te melden dat je behang is gescheurd.
Dat helpt alleen maar in de minder erge gevallen, in sommige gevallen helpen alleen maar medicijnen. Medicijnen niet zo zeer om happy te voelen maar om normaal te voelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef MidnightB00m het volgende:
Juist als je depri bent, dwaze muziek opzetten dat je normaal nooit zo draaien. En dan een dansje doen!
Nou, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:06 schreef stefanhaan het volgende:
Om even te melden dat je seks gehad hebt zoals het een FOker betaamt.
Nee, niks specifiek.. Als ik onder de mensen ben dan heb ik vaak het gevoel dat ik meer overzicht heb over alles wat er aan de hand is op een bepaald moment bijvoorbeeld... Ik heb dus niet het idee dat het aan mijn ''wereldbeeld'' ligt. Maar het komt echt van binnen.. Gewoon hoe ik in elkaar steek, nergens zin in hebben weinig plezier ondervinden aan dingen... En eigenlijk vind ik andere mensen het leukste in het leven.. Maarja als je ook van de meeste mensen eigenlijk walgt van binnen....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doet de wereld specifiek gemeen tegen jou? Of zie jij dat gewoon om je heen?
Als jij zelf positiever in het leven gaat staan, zal je de wereld ook als minder kut zien en ervaren. Op mijn meest donkere momenten heb ik ook een hekel aan de wereld, de mensen en alles en iedereen. Maar dat ligt dan geheel aan mezelf. Er is genoeg moois, maar als je focust op het negatieve zal je het niet zien. Dus, hoewel je gelijk hebt dat er een heleboel kut is, probeer je leven niet te laten leiden door dat negatieve gevoel. Want dan sluit je je ogen voor dingen die nog wel de moeite waard zijn. En dat is zonde.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het stomme is is dat ik het reflecteer op de wereld, de wereld is kut. Het geeft me niks om voor te leven. Geen zin...
Oh ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:06 schreef stefanhaan het volgende:
Om even te melden dat je seks gehad hebt zoals het een FOker betaamt.
Dat zei ik ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.
Mocht ik ooit neuken, zet ik die traditie niet voort.
Je hoeft het niet eens te zeggen, we weten het toch al.quote:
Doe je aan sport?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, niks specifiek.. Als ik onder de mensen ben dan heb ik vaak het gevoel dat ik meer overzicht heb over alles wat er aan de hand is op een bepaald moment bijvoorbeeld... Ik heb dus niet het idee dat het aan mijn ''wereldbeeld'' ligt. Maar het komt echt van binnen.. Gewoon hoe ik in elkaar steek, nergens zin in hebben weinig plezier ondervinden aan dingen... En eigenlijk vind ik andere mensen het leukste in het leven.. Maarja als je ook van de meeste mensen eigenlijk walgt van binnen....
Zeker positief ingesteld?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef MidnightB00m het volgende:
Mijn ogen zijn dan gesloten..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij zelf positiever in het leven gaat staan, zal je de wereld ook als minder kut zien en ervaren. Op mijn meest donkere momenten heb ik ook een hekel aan de wereld, de mensen en alles en iedereen. Maar dat ligt dan geheel aan mezelf. Er is genoeg moois, maar als je focust op het negatieve zal je het niet zien. Dus, hoewel je gelijk hebt dat er een heleboel kut is, probeer je leven niet te laten leiden door dat negatieve gevoel. Want dan sluit je je ogen voor dingen die nog wel de moeite waard zijn. En dat is zonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar dan speelt er wel heel veel af (achter de schermen) en afhankelijk van veel andere factoren uiteraard.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat helpt alleen maar in de minder erge gevallen, in sommige gevallen helpen alleen maar medicijnen. Medicijnen niet zo zeer om happy te voelen maar om normaal te voelen.
Waar zie je ons voor aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zeggen, we weten het toch al.
Ik heb spierpijn in mijn rug / nek en biceps, gisteren naar de sportschool geweest en ik was helemaal kapotquote:
Twee verliefde mensen.quote:
IK WIL HET JULLIE GEWOON INWRIJVEN DAT IK EINDELIJK GOEIE SEKS HEB JA! HET HEEFT 24 JAAR GEDUURD DUS DAN MAG IK UITBUNDIG ZIJN.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zeggen, we weten het toch al.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:11 schreef Sinji het volgende:
AHA! Ik weet wie arachide isNu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHA! Ik weet wie arachide isTering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Minder nadenken, minder zeuren, en forceer een goede houding, let er op, dat werkt in op je gevoel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn dan gesloten..
Positiever in het leven staan de wereld minder kut zien en ervaren - is allemaal gevoel, daar heb ik geen controle over.
...... Ik zie het niet.... Ik kan me niet focussen op iets positiefs... atleast niet iets waar ik echt passie in kan vinden...
Lokasenna snapt wel hoe ik me voel.
AHA! Ik weet wie arachide isZOMGZORZ!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik niet, ik vind jullie allemaal toffe mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Kingtoppie, ik denk dat het trouwens belangrijk te realiseren is dat geen mens perfect is. Jij ook niet. Dus iedereen heeft minpunten. Als die overheersen heb je alle recht om van iemand te walgen, maar probeer naar het grote geheel te kijken en niet alleen naar iemands gebreken.
Niet altijd uiteraard, maar probeer wel altijd die insteek te hebben, want anders gaat het allemaal nergens meer overquote:
KOOP EEN TAART EN VIER HETquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IK WIL HET JULLIE GEWOON INWRIJVEN DAT IK EINDELIJK GOEIE SEKS HEB JA! HET HEEFT 24 JAAR GEDUURD DUS DAN MAG IK UITBUNDIG ZIJN.
Zonder verliefdheid geen seks meer hier heb ik me voorgenomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid =! Seks
Seks =! Verliefdheid
seks+verliefdheid > seksquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid =! Seks
Seks =! Verliefdheid
Ja dat snap ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid =! Seks
Seks =! Verliefdheid
het is != niet =!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid =! Seks
Seks =! Verliefdheid
I know, no money, en te bang om dat te doen denk ik.... Kijk zo erg is het gewoon.. ik durf het gewoon niet. Al zou ik er voor betaald krijgen zou ik het misschien zelfs nog afwijzen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:13 schreef dawg het volgende:
kingtoppie. al eens aan gedacht om eens een half jaar op vakantie te gaan? wat reizen, alleen? leer je wel wat van, ook over jezelf.
Maar omdat ik van jullie allebei hou, nog een:quote:
begin klein. stap in de thalys naar parijs, en ga daar eens ergens dichtbij het centrum in een hotel zitten. om maar een voorbeeld te noemen. reizen hoeft niet zo duur te zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know, no money, en te bang om dat te doen denk ik.... Kijk zo erg is het gewoon.. ik durf het gewoon niet. Al zou ik er voor betaald krijgen zou ik het misschien zelfs nog afwijzen.
Zoiets is super-epic. True story. Het heeft mijn wereldvisie veranderd in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know, no money, en te bang om dat te doen denk ik.... Kijk zo erg is het gewoon.. ik durf het gewoon niet. Al zou ik er voor betaald krijgen zou ik het misschien zelfs nog afwijzen.
Dit, toch wel. Ik ben het toch nog van plan om eens te gaan doen. Misschien over 2 jaar, na mijn bachelor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Classyquote:
En dan? Ben ik in parijs.. Lijkt me niks. Kan ik er rondlopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:15 schreef dawg het volgende:
[..]
begin klein. stap in de thalys naar parijs, en ga daar eens ergens dichtbij het centrum in een hotel zitten. om maar een voorbeeld te noemen. reizen hoeft niet zo duur te zijn.
Dat is dan weer een kapitale fout in een topic met nerds.quote:
Dit gevoel heb ik nou ook de hele tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan? Ben ik in parijs.. Lijkt me niks. Kan ik er rondlopen...
ergens lekker eten tegen de avond, daarna een bar induiken. genoeg te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn nog m&m'squote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
VH eet taart en pinda eet bugles...whats next!
Inderdaad rondlopen. Mensen op markten/uitgaansgelegenheden aanspreken, zeggen wat je aan het doen bent (gewoon spontaan doelloos naar een ander land gaan) krijg je interessante gesprekken mee. Gauranteedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
VH eet taart van mij af terwijl ik zin heb in bugles?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
VH eet taart en pinda eet bugles...whats next!
Leuk een bar.. En dan? Mensen praten allemaal frans, zit ik in me eentje biertjes achterover te tikken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ergens lekker eten tegen de avond, daarna een bar induiken. genoeg te doen.
ja dit dus. als mensen weten dat je niet daar vandaan komt praten ze wel. altijd leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdad rondlopen. Mensen op markten aanspreken, zeggen wat je aan het doen bent (gewoon spontaan doelloos naar een ander land) krijg je interessante gesprekken mee. Gauranteed
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:19 schreef MidnightB00m het volgende:
/slowchat out voor mij.
Trustennn
Ik spreek geen frans.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdaad rondlopen. Mensen op markten/uitgaansgelegenheden aanspreken, zeggen wat je aan het doen bent (gewoon spontaan doelloos naar een ander land gaan) krijg je interessante gesprekken mee. Gauranteed
met zo'n instelling zul je inderdaad niet ver komen. proberen, sommigen zullen heus wel wat engels kennen. gebaren etc doet ook veel. je kent ze toch niet en ziet ze nooit weer, gewoon schijt aan hebben en doen, ipv zoveel nadenken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk een bar.. En dan? Mensen praten allemaal frans, zit ik in me eentje biertjes achterover te tikken.
Een etentje in je eentje is ook niks aan.
Sowieso is het de houding die bepaald wat je uit het leven haalt. Altijd de 'ja ..maar' switch aan hebben is niet bevorderlijk neequote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:20 schreef dawg het volgende:
[..]
met zo'n instelling zul je inderdaad niet ver komen. proberen, sommigen zullen heus wel wat engels kennen. gebaren etc doet ook veel. je kent ze toch niet en ziet ze nooit weer, gewoon schijt aan hebben en doen, ipv zoveel nadenken.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:22 schreef arachide. het volgende:
Tijd voor leukere dingen.
Oooooh arie! Fuck my brains out.
Houdoe he!
Inderdaad, ik wist met gebaren ook aan die bedelaar duidelijk te maken dat ik hem echt niet uit Ierland kende en echt geen geld over hadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:20 schreef dawg het volgende:
[..]
met zo'n instelling zul je inderdaad niet ver komen. proberen, sommigen zullen heus wel wat engels kennen. gebaren etc doet ook veel. je kent ze toch niet en ziet ze nooit weer, gewoon schijt aan hebben en doen, ipv zoveel nadenken.
true. geld kan wel een issue zijn maar met een beetje creativiteit en bepaalde keuzes kun je best wel wat zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso is het de houding die bepaaldt wat je uit het leven haalt. Altijd de 'ja ..maar' switch aan hebben is niet bevorderlijk nee
goed meelezen jij, kun jij ook wel wat aan hebben denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wist met gebaren ook aan die bedelaar duidelijk te maken dat ik hem echt niet uit Ierland kende en echt geen geld over had
Goede tip dat. Veel bestemmingen op hun sitequote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:22 schreef heloef het volgende:
Fransen zijn niet zo Engels sprekend, kan je beter zo'n Eurolines bus nemen voor 32 euro naar Londen.
Ik heb het van die pinda.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goede tip dat. Veel bestemmingen op hun site
Ik lees alles wel, hoor. En neem het op als een sponsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:24 schreef dawg het volgende:
[..]
goed meelezen jij, kun jij ook wel wat aan hebben denk ik.
nu nog iets mee doen dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lees alles wel, hoor. En neem het op als een spons
ga hulp zoeken als je dit serieus ten uitvoer wilt brengen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me soms af of het niet slim is om mensen die zich agressief naar mij uiten gewoon neer te meppen, kijken waar het schip strand... Al word je in elkaar geslagen.. Lekker boeiend de volgende dag functioneer je toch wel weer.
Heb ik ook. Vooral als ik dronken ben. Zullen we een keertje vechtenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me soms af of het niet slim is om mensen die zich agressief naar mij uiten gewoon neer te meppen, kijken waar het schip strand... Al word je in elkaar geslagen.. Lekker boeiend de volgende dag functioneer je toch wel weer.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ga hulp zoeken als je dit serieus ten uitvoer wilt brengen.
We nemen wel samen partij dan, het lijkt me leuk om onze ''vriendschap'' uit te breiden door elkaar te tonen dat we voor elkaar opkomen, op leven en doodquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Vooral als ik dronken ben. Zullen we een keertje vechten?
het is gewoon niet goed als je anderen lastig valt met jouw problemen op een dergelijke manier. dus als je dat serieus meent moet je hulp zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We nemen wel samen partij dan, het lijkt me leuk om onze ''vriendschap'' uit te breiden door elkaar te tonen dat we voor elkaar opkomen, op leven en dood
Daar komt je overmatige vleierij dus vandaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:28 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Er zijn mensen die vleierij beschouwen als een manier om te vechten tegen een innerlijke dwang, namelijk hun agressiviteit ten opzichte van andere mensen. Complimenten rondstrooien is dan een soort instinctieve tegengif tegen een innerlijke negatieve spanning.
En dit zou ik ook niet te hard roepen. Mijn aanrijding is een maand geleden maar mijn rug is nog steeds niet helemaal de oude.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:28 schreef kingtoppie het volgende:
Lekker boeiend de volgende dag functioneer je toch wel weer.
Ah, balen man.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dit zou ik ook niet te hard roepen. Mijn aanrijding is een maand geleden maar mijn rug is nog steeds niet helemaal de oude.
Fysio al geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dit zou ik ook niet te hard roepen. Mijn aanrijding is een maand geleden maar mijn rug is nog steeds niet helemaal de oude.
jouw schuld?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik val geen andere lastig... Het is dat ik vind dat mensen die zich agressief naar mij uiten zonder reden voor mij part de grond in gemept mogen worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:31 schreef dawg het volgende:
[..]
het is gewoon niet goed als je anderen lastig valt met jouw problemen op een dergelijke manier. dus als je dat serieus meent moet je hulp zoeken.
Als het zo nog lang blijft ga ik dat wel doen, ja.quote:
Nee, die man gaf zelf toe dat 'ie mij niet gezien hadquote:
daar moet je boven staan. agressiviteit vind ik persoonlijk een teken van zwakte. zelfbeheersing, controle, niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik val geen andere lastig... Het is dat ik vind dat mensen die zich agressief naar mij uiten zonder reden voor mij part de grond in gemept mogen worden.
Ik snap het idee wel... Het niet eens zijn met je gevoel dus frontaal voor de tegenpool kiezen... Zo ben ik niet... Mja aandachtsjunk ben ik soms. vandaar denk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Daar komt je overmatige vleierij dus vandaan.
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:36 schreef Steve het volgende:
Deze TT deed me denken een heel fout Candlelight-romannetje dat ioc laatst voor de grap heb gekregen, Knipoog van een viking, over een viking wiens penis behekst was zodat 'ie schuin stond..
bwehehequote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:36 schreef Steve het volgende:
Deze TT deed me denken een heel fout Candlelight-romannetje dat ioc laatst voor de grap heb gekregen, Knipoog van een viking, over een viking wiens penis behekst was zodat 'ie schuin stond..
Ik controleer mezelf vaak genoeg, ik vind gewoon niet dat die mensen dat verdienen. Ik vind dat al die hufters dood mogen vallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:35 schreef dawg het volgende:
[..]
daar moet je boven staan. agressiviteit vind ik persoonlijk een teken van zwakte. zelfbeheersing, controle, niet.
als je dat echt zou vinden zou je je niet zo druk maken om die anderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik controleer mezelf vaak genoeg, ik vind gewoon niet dat die mensen dat verdienen. Ik vind dat al die hufters dood mogen vallen.
Zit je nog op de middelbare school?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik controleer mezelf vaak genoeg, ik vind gewoon niet dat die mensen dat verdienen. Ik vind dat al die hufters dood mogen vallen.
Stukje met geen vrede hebben met de wereld omdat ik het gewoon allemaal kut vind denk ik... Ik zou me er ook niet druk om moeten maken maar nog steeds.. Komt er zo een halve tamme naar je toe lopen terwijl je niks fout doet en gelijk agressief te doen.. Ja ik hou me dan in ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:38 schreef dawg het volgende:
[..]
als je dat echt zou vinden zou je je niet zo druk maken om die anderen.
Hahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:36 schreef Steve het volgende:
In mijn geval nog nooit. Ben van mening dat je krijgt wat je uitstraalt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:43 schreef Sinji het volgende:
Je komt ze vaak tegen dan. Ik heb zelden dat er iemand op me afstapt met slechte intenties. Laatste keer was jaren geleden met 2 marokkanen. Not pretty toen
Precies dit. De wereld lacht meestal met me meequote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In mijn geval nog nooit. Ben van mening dat je krijgt wat je uitstraalt.
Welke zinnige autochtoon gaat dan ook wonen in de Bijlmerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:46 schreef heloef het volgende:
Ik kon altijd veilig door de Bijlmer.
Ik weet wel zeker dat mijn huidskleur daar invloed op had.
Makkelijk praten. Ik maak het ook nooit mee, maar ik ben ook bijna nooit in slechte buurten. En sowieso ga ik niet zoveel meer uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In mijn geval nog nooit. Ben van mening dat je krijgt wat je uitstraalt.
OK, in slechte buurten gaat dit wellicht niet op. Maar bij het uitgaan maak ik dit nooit mee, en ik ga toch behoorlijk vaak op stap.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Ik maak het ook nooit mee, maar ik ben ook bijna nooit in slechte buurten. En sowieso ga ik niet zoveel meer uit.
Van de zomer een groepje van 5 tegen een vriend van me.. Die kwam ik toen tegen bij de kebabshop en opeens was er chaos in de straat... Echt 30man begon te vechten oid... Nouja die vriend van me ging achter een vriend van hem aan die blijkbaar iets te maken had met die ruzie.... Toen was ik erachteraan gerend... Toen waren we alleen kwamen er 5 jongens, toen 'kozen'' ze die vriend van me en liepen dreigend zijn kant op, die vriend van me deed er echt ALLES aan om er voor te zorgen dat ze kalmeerden, deden ze niet, en er werd op hem ingeheukt, het is dat ik er tussen kon springen anders had het niet goed met hem afgelopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:43 schreef Sinji het volgende:
Je komt ze vaak tegen dan. Ik heb zelden dat er iemand op me afstapt met slechte intenties. Laatste keer was jaren geleden met 2 marokkanen. Not pretty toen
Ok. Ja dat is wel een behoorlijk verschil.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK, in slechte buurten gaat dit wellicht niet op. Maar bij het uitgaan maak ik dit nooit mee, en ik ga toch behoorlijk vaak op stap.
Nog best veel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Welke zinnige autochtoon gaat dan ook wonen in de Bijlmer
Heb een tijdje in de Bijlmer gewoondquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Welke zinnige autochtoon gaat dan ook wonen in de Bijlmer
Tsja, zieke shit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van de zomer een groepje van 5 tegen een vriend van me.. Die kwam ik toen tegen bij de kebabshop en opeens was er chaos in de straat... Echt 30man begon te vechten oid... Nouja die vriend van me ging achter een vriend van hem aan die blijkbaar iets te maken had met die ruzie.... Toen was ik erachteraan gerend... Toen waren we alleen kwamen er 5 jongens, toen 'kozen'' ze die vriend van me en liepen dreigend zijn kant op, die vriend van me deed er echt ALLES aan om er voor te zorgen dat ze kalmeerden, deden ze niet, en er werd op hem ingeheukt, het is dat ik er tussen kon springen anders had het niet goed met hem afgelopen...
Later die avond, laten we zeggen 15minuten oid. Is er alsnog een vriend van hem te grazen genomen en die is dus gewoon in zijn gezicht getrapt een aantal malen, zijn kaak was gebroken op 2 plekken, hele gezicht vervormd...
Met oud en nieuw nog een bar medewerker die het noodzakelijk vond om mij agressief aan te spreken omdat ik ergens tegenaan leunde, ja weet ik veel dat dat niet mag omdat ''het duur is'' oid.... De tering, doe normaal.. Als je het gewoon zegt dan is het ook duidelijk.
Damn, niet mis.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van de zomer een groepje van 5 tegen een vriend van me.. Die kwam ik toen tegen bij de kebabshop en opeens was er chaos in de straat... Echt 30man begon te vechten oid... Nouja die vriend van me ging achter een vriend van hem aan die blijkbaar iets te maken had met die ruzie.... Toen was ik erachteraan gerend... Toen waren we alleen kwamen er 5 jongens, toen 'kozen'' ze die vriend van me en liepen dreigend zijn kant op, die vriend van me deed er echt ALLES aan om er voor te zorgen dat ze kalmeerden, deden ze niet, en er werd op hem ingeheukt, het is dat ik er tussen kon springen anders had het niet goed met hem afgelopen...
Later die avond, laten we zeggen 15minuten oid. Is er alsnog een vriend van hem te grazen genomen en die is dus gewoon in zijn gezicht getrapt een aantal malen, zijn kaak was gebroken op 2 plekken, hele gezicht vervormd...
Met oud en nieuw nog een bar medewerker die het noodzakelijk vond om mij agressief aan te spreken omdat ik ergens tegenaan leunde, ja weet ik veel dat dat niet mag omdat ''het duur is'' oid.... De tering, doe normaal.. Als je het gewoon zegt dan is het ook duidelijk.
idd, collega van mijn werk is op zo'n manier neergestoken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gangstaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb een tijdje in de Bijlmer gewoond
Baas.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:
Tschussquote:
das ook mooi fcked upquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:53 schreef kingtoppie het volgende:
Trouwens ben ik daar ook nog voor naar de rechtbank geweest... En een aantal malen (2/3x) naar het politiebureau om een getuigen verklaring af te leggen.
Mwah, was nog best interessant allemaal...quote:
das dan weer wel beterquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, was nog best interessant allemaal...
Kreeg ook iets van 7 euro per uur vergoed om naar de rechtbank te gaan.
Serieus? Ik ben er opgegroeid!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Boks ouwe.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben er opgegroeid!
Cool ik woonde vlakbij de metroquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben er opgegroeid!
Bij mij werkt een cyclus van 3.5 uur beter geloof ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:05 schreef stefanhaan het volgende:
FACK over 6 uur werken. Zo maar even 4 uur slapen denk ik
Ik trok gewoon een pokerface als ik naar de metro moest. Mij is in al die jaren nooit wat overkomen daar. (maar zal ook wel te maken hebben met dat ik er uit zal alsof er bij mij toch niets te halen vielquote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Cool ik woonde vlakbij de metro
Ik heb het eerder gezegd: ik weet niet hoe ik nog ga wennen aan een ander ritmequote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:05 schreef stefanhaan het volgende:
FACK over 6 uur werken. Zo maar even 4 uur slapen denk ik
Goedemorgen! ik ben 6 uur opgestaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:04 schreef Capstan het volgende:
Voor wie er nog is: welterusten, tot later!
Tsja, moet je maar niet zo achterlijk ver van de bewoonde wereld gaan wonenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Goedemorgen! ik ben 6 uur opgestaanomdat ik ga shoppen in de beschaafde wereld en daar 2 uur voor moet autorijden
tot vanmiddag/vanavond?
Ik word altijd misbruikt door lelijke dikke mormels als ik bezopen ben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:01 schreef LostInSpace het volgende:
[ afbeelding ]
En toen moest ik aan jullie denken![]()
Morgen.quote:
Ah gaaf, hoe is het in Limbo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Morgen.
Je spreekt nu met de schaduw van LostInSpace. De echte is vanochtend overleden.
De muziek echoot door mijn hoofd.quote:
Grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:01 schreef LostInSpace het volgende:
[ afbeelding ]
En toen moest ik aan jullie denken![]()
Cut voor je. Ik ga vandaag lekker gewoon helemaal niets doen denk ik!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:40 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De muziek echoot door mijn hoofd.
Ik heb gisterochtend 2 uur gefitnesst, gisteravond 2 uur getafeltennist tot 11 uur 's avonds en moest vanochtend om 9 uur mijn auto verplaatsen omdat hij ergens stond waar het niet mocht om een boete te voorkomen.
En over anderhalf uur moet ik alweer weg naar mijn zusje. En vanavond ga ik uit in Den HaagEn morgen ga ik naar de stad met iemand om te kijken voor een pak.
Waarom wou ik ook alweer een sociaal leven? I can't remember.
Ik ben jaloers!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Cut voor je. Ik ga vandaag lekker gewoon helemaal niets doen denk ik!
Ik ook. Daarom ben ik juist jaloers.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, ik voel me namelijk zwaar braque.
pak je gitaar dan, ouwe.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom ben ik juist jaloers.
Op zich vind ik het juist leuk om al die dingen te gaan doen.. maar ik verga van de koppijn, spierpijn, keelpijn. Bovendien heb ik nu ook nog een koortslip
Ja sorry, ik ben nogal een whiney bitch zo op de vroege ochtend
Gewoon afzeggen die handel. En de komende maanden ook, weg sociaal leven en weg verplichtingen. Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom ben ik juist jaloers.
Op zich vind ik het juist leuk om al die dingen te gaan doen.. maar ik verga van de koppijn, spierpijn, keelpijn. Bovendien heb ik nu ook nog een koortslip
Ja sorry, ik ben nogal een whiney bitch zo op de vroege ochtend
Hmm ik weet niet. De vorige keer dat ik dat deed kreeg ik er wel spijt van uiteindelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Gewoon afzeggen die handel. En de komende maanden ook, weg sociaal leven en weg verplichtingen. Ik zeg doen.
Klinkt bekend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:54 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ben echt een paradoxaal figuur soms.
Als ik veel te doen heb, vind ik het irritant dat ik steeds overal naartoe moet.
Als ik weinig te doen heb, ga ik mij vervelen en wil ik graag iets ondernemen.
't is hopeloos
Havermoutquote:
Heb ik ook, als ik niets doe word ik daar zowat depri van. Als ik wel wat doe word ik moe.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:54 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ben echt een paradoxaal figuur soms.
Als ik veel te doen heb, vind ik het irritant dat ik steeds overal naartoe moet.
Als ik weinig te doen heb, ga ik mij vervelen en wil ik graag iets ondernemen.
't is hopeloos
Story of my life.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb ik ook, als ik niets doe word ik daar zowat depri van. Als ik wel wat doe word ik moe.
Yes, en het is nooit goed! Wat is het bestaan toch ellendig, misschien moet ik toch aan de heroine al wil ik het niet zo graag.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:03 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Story of my life.
Dus in feite hebben we de keuze tussen depri zijn of moe..
Geloof me, als jij je net zo voelt als ik, dan wil je geen drugs gebruiken en ook niet teveel alcohol.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yes, en het is nooit goed! Wat is het bestaan toch ellendig, misschien moet ik toch aan de heroine al wil ik het niet zo graag.
Oh reken maar dat ik me zo voel als jij! Maar dat van die heroine was een garpzel ik hoop dat je dat doorhad. Anders moet ik concluderen dat het een mislukte garpzel was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Geloof me, als jij je net zo voelt als ik, dan wil je geen drugs gebruiken en ook niet teveel alcohol.
Want dat versterkt die gevoelens dan alleen maar.
Je weet het maar nooit op Fok!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oh reken maar dat ik me zo voel als jij! Maar dat van die heroine was een garpzel ik hoop dat je dat doorhad. Anders moet ik concluderen dat het een mislukte garpzel was.
Daar heb je gelijk in, misschien moet ik het toch maar gewoon doen. Heroine spuiten met je zusje is ook een leuke relaxete activiteit denk ik voor vanmiddag?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit op Fok!
Mijn zusje zou zoiets nooit doen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, misschien moet ik het toch maar gewoon doen. Heroine spuiten met je zusje is ook een leuke relaxete activiteit denk ik voor vanmiddag?
Het lijkt zo prettig, totdat het op is. Daarna heb je een kutdag. Been there done that.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn zusje zou zoiets nooit doen!
Ik ook niet hoor.. om 10 uur 's ochtends aan het bier gaan heb ik daarentegen weleens gedaan. Apart ontbijt was dat.
Aspirientjes zijn kut.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:33 schreef LostInSpace het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest weer aan jullie denken
I need an aspirine.
I know, it's just a figure of speech.quote:
Wat deed je anders dan anders?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste echte goede nacht van anderhalve week gehad!
Je stelt de verkeerde vraag. Waarom is geld zo weinig waard geworden en is mijn inkomen niet evenredig daaraan gegroeid? Is een stuk realistischerquote:
Ik was kapotquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed je anders dan anders?
Ik word er niet blij van om veel te betalen voor relatief simpele dingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het dan als een prestatie voelt iets te kunnen betalen, daar word je best blij van.
Iedere avond doen dus.quote:
Ik zie hem niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere avond doen dus.
Ik kwam dit tegen, deed me ook aan jullie denken:
[ afbeelding ]
Koop ze dan niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik word er niet blij van om veel te betalen voor relatief simpele dingen.
Welke dingen moet je kopen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Simpel betekent niet nutteloos / niet noodzakelijk.
Alles wat je normaal al in huis hebt. Schoonmaakspul, keuken'gereedschap', standaard ingredienten om te koken etcetc.quote:
Dat hoeft niet duur te zijn als je goed zoekt toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alles wat je normaal al in huis hebt. Schoonmaakspul, keuken'gereedschap', standaard ingredienten om te koken etcetc.
Op zich niet, maar alles bij elkaar opgeteld blijft het een hoop geld.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoeft niet duur te zijn als je goed zoekt toch?
Klopt wel ja. Maar té duur vond ik het nu ook weer niet. En je hebt er als het goed is jaren plezier van als je eenmaal je standaard keukenspullen en gereedschap hebt aangeschaftquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op zich niet, maar alles bij elkaar opgeteld blijft het een hoop geld.
Onwaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef stefanhaan het volgende:
Niks keuken apparatuur. Enigste wat je nodig hebt is een magnetron en aardappelschilmesje.
True story.
Natuurlijk gaat het jaren mee, maar qua gevoel is het gewoon ff teringduur om alles in 1 keer te kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Maar té duur vond ik het nu ook weer niet. En je hebt er als het goed is jaren plezier van als je eenmaal je standaard keukenspullen en gereedschap hebt aangeschaft
Voor dat soort momenten:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:46 schreef b4kl4p het volgende:
Ik zou vandaag gaan fitnessen maar ik laat het maar even aan me voorbij gaan denkt /me
boh begin slechter te worden
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne dag nog mensen!
Je bent bij ValHallen toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:02 schreef arachide. het volgende:
Goeiemorgen!
Heeeeeeeeeeeerlijk geslapen.
Ik vind het dan verwonderlijk dat ze geslapen heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat je lekker geslapen hebt
Na wat lichaamsbeweging is het makkelijk inslapen hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het dan verwonderlijk dat ze geslapen heeft
Ja maar ik dacht dat VH wel de hele nacht door kon gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na wat lichaamsbeweging is het makkelijk inslapen hoor.
Misschien is ze een hele vaste slaper.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat VH wel de hele nacht door kon gaan
Ze zei een paar dagen geleden volgens mij dat ze zo door kon gaan met waar ze mee bezig was terwijl ze in slaap vielquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien is ze een hele vaste slaper.
Ik heb al zeker 2 uur niets gedaan dat ik niet aan mijn moeder zou kunnen vertellen. Dus, 2 uur?quote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 2 uur niets gedaan dat ik niet aan mijn moeder zou kunnen vertellen. Dus, 2 uur?
Ik doe nooit slechte dingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wat heb je voor die tijd allemaal voor slechte dingen gedaan dan?
Als je thuiswoont zien je ouders je als huishoudslaaf. Tenminste, dat doen de mijne nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar woon je toch nog thuis voor?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je thuiswoont zien je ouders je als huishoudslaaf. Tenminste, dat doen de mijne nu.
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je thuiswoont zien je ouders je als huishoudslaaf. Tenminste, dat doen de mijne nu.
Wij nemen een huishoudster, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
Huishouden doen
Als er iets is waar ik slecht in ben...
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen is echt al heel druk geweest.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens, of julie het geloven of niet: heloef heeft gister keihard iemand gehosselt in een topic
Wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens, of julie het geloven of niet: heloef heeft gister keihard iemand gehosselt in een topic
Dat was echt een bazen slowchatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:18 schreef Sinosappel het volgende:
Nou het staat in de 3(!) delen van relatie met een maagd; done of not done-reekt hier bij R&P. Maar das enorm veel slowchat. Maar volgens mij wordt het meeste gehosseld in het derde deel beetje aan het begin.
Jeppp. Beetje maagden hosselen en kipnuggets eten enzo als walrussenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat was echt een bazen slowchat
Ik las alleen maar dingen over kipnuggets.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:18 schreef Sinosappel het volgende:
Nou het staat in de 3(!) delen van relatie met een maagd; done of not done-reekt hier bij R&P. Maar das enorm veel slowchat. Maar volgens mij wordt het meeste gehosseld in het derde deel beetje aan het begin.
Goede date.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef en zn nieuw gescoorde maagd gaan samen naar de KFC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |