Als ik ECHT depri ben, helpt niks me om me op te vrolijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef Sinji het volgende:
Maar hebben jullie niet iets waarvan je instant happy van wordt?
Bij mij is dat sowieso muziek en foto's van mooie herinneringen
Nee niet echt, muziek helpt wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef Sinji het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef Sinji het volgende:
Andere mensen kan je niet veranderen, je kan wel veranderen hoe je zelf in het leven staat. Verspil je negatieve energie niet aan mensen die het toch niet waard zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel te veel rotte appels... Mijn persoonlijkheid is niet stabiel / tevreden genoeg met zichzelf om niks aan te trekken van andere mensen. Aannames... Aannames zijn voor stomme mensen, als je iets niet zeker weet dan moet je je mond erover houden en vragen of het klopt wat je denkt... Dat oordelen constant.. Vaak is het gewoon de ander slechter dan jou laten voelen zodat jij je ''beter voelt'' dan de ander.
Gevoel overvalt me veel te vaak.
Ja, ik kon destijds kiezen tussen een furby of een grote pikachu. Ik koos de pikachu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij ook.
Ik heb dat ding gekocht in Suriname in 2001.
Ik kies dan altijd muziek dat aansluit bij mn mood, dus dat helpt niet bepaald in een depri bui.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt, muziek helpt wel een beetje.
Dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Andere mensen kan je niet veranderen, je kan wel veranderen hoe je zelf in het leven staat. Verspil je negatieve energie niet aan mensen die het toch niet waard zijn.
waarom niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga toch niet om half 3 de frietpan aanzetten
Dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt, muziek helpt wel een beetje.
Ook ONZ niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik ECHT depri ben, helpt niks me om me op te vrolijken
Het stomme is is dat ik het reflecteer op de wereld, de wereld is kut. Het geeft me niks om voor te leven. Geen zin...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Andere mensen kan je niet veranderen, je kan wel veranderen hoe je zelf in het leven staat. Verspil je negatieve energie niet aan mensen die het toch niet waard zijn.
[..]
Ja, ik kon destijds kiezen tussen een furby of een grote pikachu. Ik koos de pikachu.
Al mijn wekenlange gespaarde guldens aan opgemaakt.
Ditquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kies dan altijd muziek dat aansluit bij mn mood, dus dat helpt niet bepaald in een depri bui.
thuiswonend en uit de oven zijn ze ook lekkerquote:
Doet de wereld specifiek gemeen tegen jou? Of zie jij dat gewoon om je heen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het stomme is is dat ik het reflecteer op de wereld, de wereld is kut. Het geeft me niks om voor te leven. Geen zin...
zoveel herrie maken die dingen toch niet? ik dacht dat jij zo goed in rellen was en daarom alles kon maken thuis?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
thuiswonend en uit de oven zijn ze ook lekker
Dat doe ik ook altijd en het maakt het alleen maar erger.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kies dan altijd muziek dat aansluit bij mn mood, dus dat helpt niet bepaald in een depri bui.
Nou op sommige momenten vermijd ik muziek.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
klopt. Maar kweet niet, Ik zet de frietpan nooit graag aan snachts. Rare tic Wss.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef dawg het volgende:
[..]
zoveel herrie maken die dingen toch niet? ik dacht dat jij zo goed in rellen was en daarom alles kon maken thuis?
jaja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klopt. Maar kweet niet, Ik zet de frietpan nooit graag aan snachts. Rare tic Wss.
Iets instrumentaals is ook geen optie?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou op sommige momenten vermijd ik muziek.
Als je weet dat 90% van de nummers over de liefde gaat.
Kipnuggets kun je gewoon bakken lijkt me? Pan + beetje spicey olie doe ik altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klopt. Maar kweet niet, Ik zet de frietpan nooit graag aan snachts. Rare tic Wss.
nee serieusquote:
Elektronische muziek heeft mij die tijden doorgesleept.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Iets instrumentaals is ook geen optie?
'k Wou net zeggen...'k luister bijna niet anders...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Iets instrumentaals is ook geen optie?
oven is makkelijkerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kipnuggets kun je gewoon bakken lijkt me? Pan + beetje spicey olie doe ik altijd
Waarom denk je dat ik op fok zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:02 schreef stefanhaan het volgende:
VH je hebt toch wel gerookt na die hevige vrijpartij he?
Ditquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef MidnightB00m het volgende:
Juist als je depri bent, dwaze muziek opzetten dat je normaal nooit zo draaien. En dan een dansje doen!
Om te melden dat je behang is gescheurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op fok zit?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op fok zit?
Je moet wat zeggen als binnenkomer he.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Om te melden dat je behang is gescheurd.
Dat helpt alleen maar in de minder erge gevallen, in sommige gevallen helpen alleen maar medicijnen. Medicijnen niet zo zeer om happy te voelen maar om normaal te voelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef MidnightB00m het volgende:
Juist als je depri bent, dwaze muziek opzetten dat je normaal nooit zo draaien. En dan een dansje doen!
Nou, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:06 schreef stefanhaan het volgende:
Om even te melden dat je seks gehad hebt zoals het een FOker betaamt.
Nee, niks specifiek.. Als ik onder de mensen ben dan heb ik vaak het gevoel dat ik meer overzicht heb over alles wat er aan de hand is op een bepaald moment bijvoorbeeld... Ik heb dus niet het idee dat het aan mijn ''wereldbeeld'' ligt. Maar het komt echt van binnen.. Gewoon hoe ik in elkaar steek, nergens zin in hebben weinig plezier ondervinden aan dingen... En eigenlijk vind ik andere mensen het leukste in het leven.. Maarja als je ook van de meeste mensen eigenlijk walgt van binnen....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doet de wereld specifiek gemeen tegen jou? Of zie jij dat gewoon om je heen?
Als jij zelf positiever in het leven gaat staan, zal je de wereld ook als minder kut zien en ervaren. Op mijn meest donkere momenten heb ik ook een hekel aan de wereld, de mensen en alles en iedereen. Maar dat ligt dan geheel aan mezelf. Er is genoeg moois, maar als je focust op het negatieve zal je het niet zien. Dus, hoewel je gelijk hebt dat er een heleboel kut is, probeer je leven niet te laten leiden door dat negatieve gevoel. Want dan sluit je je ogen voor dingen die nog wel de moeite waard zijn. En dat is zonde.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het stomme is is dat ik het reflecteer op de wereld, de wereld is kut. Het geeft me niks om voor te leven. Geen zin...
Oh ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:06 schreef stefanhaan het volgende:
Om even te melden dat je seks gehad hebt zoals het een FOker betaamt.
Dat zei ik ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.
Mocht ik ooit neuken, zet ik die traditie niet voort.
Je hoeft het niet eens te zeggen, we weten het toch al.quote:
Doe je aan sport?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, niks specifiek.. Als ik onder de mensen ben dan heb ik vaak het gevoel dat ik meer overzicht heb over alles wat er aan de hand is op een bepaald moment bijvoorbeeld... Ik heb dus niet het idee dat het aan mijn ''wereldbeeld'' ligt. Maar het komt echt van binnen.. Gewoon hoe ik in elkaar steek, nergens zin in hebben weinig plezier ondervinden aan dingen... En eigenlijk vind ik andere mensen het leukste in het leven.. Maarja als je ook van de meeste mensen eigenlijk walgt van binnen....
Zeker positief ingesteld?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:05 schreef MidnightB00m het volgende:
Mijn ogen zijn dan gesloten..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij zelf positiever in het leven gaat staan, zal je de wereld ook als minder kut zien en ervaren. Op mijn meest donkere momenten heb ik ook een hekel aan de wereld, de mensen en alles en iedereen. Maar dat ligt dan geheel aan mezelf. Er is genoeg moois, maar als je focust op het negatieve zal je het niet zien. Dus, hoewel je gelijk hebt dat er een heleboel kut is, probeer je leven niet te laten leiden door dat negatieve gevoel. Want dan sluit je je ogen voor dingen die nog wel de moeite waard zijn. En dat is zonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar dan speelt er wel heel veel af (achter de schermen) en afhankelijk van veel andere factoren uiteraard.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat helpt alleen maar in de minder erge gevallen, in sommige gevallen helpen alleen maar medicijnen. Medicijnen niet zo zeer om happy te voelen maar om normaal te voelen.
Waar zie je ons voor aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zeggen, we weten het toch al.
Ik heb spierpijn in mijn rug / nek en biceps, gisteren naar de sportschool geweest en ik was helemaal kapotquote:
Twee verliefde mensen.quote:
IK WIL HET JULLIE GEWOON INWRIJVEN DAT IK EINDELIJK GOEIE SEKS HEB JA! HET HEEFT 24 JAAR GEDUURD DUS DAN MAG IK UITBUNDIG ZIJN.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zeggen, we weten het toch al.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:11 schreef Sinji het volgende:
AHA! Ik weet wie arachide isNu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHA! Ik weet wie arachide isTering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Minder nadenken, minder zeuren, en forceer een goede houding, let er op, dat werkt in op je gevoel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn dan gesloten..
Positiever in het leven staan de wereld minder kut zien en ervaren - is allemaal gevoel, daar heb ik geen controle over.
...... Ik zie het niet.... Ik kan me niet focussen op iets positiefs... atleast niet iets waar ik echt passie in kan vinden...
Lokasenna snapt wel hoe ik me voel.
AHA! Ik weet wie arachide isZOMGZORZ!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik niet, ik vind jullie allemaal toffe mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Kingtoppie, ik denk dat het trouwens belangrijk te realiseren is dat geen mens perfect is. Jij ook niet. Dus iedereen heeft minpunten. Als die overheersen heb je alle recht om van iemand te walgen, maar probeer naar het grote geheel te kijken en niet alleen naar iemands gebreken.
Niet altijd uiteraard, maar probeer wel altijd die insteek te hebben, want anders gaat het allemaal nergens meer overquote:
KOOP EEN TAART EN VIER HETquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IK WIL HET JULLIE GEWOON INWRIJVEN DAT IK EINDELIJK GOEIE SEKS HEB JA! HET HEEFT 24 JAAR GEDUURD DUS DAN MAG IK UITBUNDIG ZIJN.
Zonder verliefdheid geen seks meer hier heb ik me voorgenomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid =! Seks
Seks =! Verliefdheid
seks+verliefdheid > seksquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid =! Seks
Seks =! Verliefdheid
Ja dat snap ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid =! Seks
Seks =! Verliefdheid
het is != niet =!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid =! Seks
Seks =! Verliefdheid
I know, no money, en te bang om dat te doen denk ik.... Kijk zo erg is het gewoon.. ik durf het gewoon niet. Al zou ik er voor betaald krijgen zou ik het misschien zelfs nog afwijzen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:13 schreef dawg het volgende:
kingtoppie. al eens aan gedacht om eens een half jaar op vakantie te gaan? wat reizen, alleen? leer je wel wat van, ook over jezelf.
Maar omdat ik van jullie allebei hou, nog een:quote:
begin klein. stap in de thalys naar parijs, en ga daar eens ergens dichtbij het centrum in een hotel zitten. om maar een voorbeeld te noemen. reizen hoeft niet zo duur te zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know, no money, en te bang om dat te doen denk ik.... Kijk zo erg is het gewoon.. ik durf het gewoon niet. Al zou ik er voor betaald krijgen zou ik het misschien zelfs nog afwijzen.
Zoiets is super-epic. True story. Het heeft mijn wereldvisie veranderd in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know, no money, en te bang om dat te doen denk ik.... Kijk zo erg is het gewoon.. ik durf het gewoon niet. Al zou ik er voor betaald krijgen zou ik het misschien zelfs nog afwijzen.
Dit, toch wel. Ik ben het toch nog van plan om eens te gaan doen. Misschien over 2 jaar, na mijn bachelor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Classyquote:
En dan? Ben ik in parijs.. Lijkt me niks. Kan ik er rondlopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:15 schreef dawg het volgende:
[..]
begin klein. stap in de thalys naar parijs, en ga daar eens ergens dichtbij het centrum in een hotel zitten. om maar een voorbeeld te noemen. reizen hoeft niet zo duur te zijn.
Dat is dan weer een kapitale fout in een topic met nerds.quote:
Dit gevoel heb ik nou ook de hele tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan? Ben ik in parijs.. Lijkt me niks. Kan ik er rondlopen...
ergens lekker eten tegen de avond, daarna een bar induiken. genoeg te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn nog m&m'squote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
VH eet taart en pinda eet bugles...whats next!
Inderdaad rondlopen. Mensen op markten/uitgaansgelegenheden aanspreken, zeggen wat je aan het doen bent (gewoon spontaan doelloos naar een ander land gaan) krijg je interessante gesprekken mee. Gauranteedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
VH eet taart van mij af terwijl ik zin heb in bugles?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
VH eet taart en pinda eet bugles...whats next!
Leuk een bar.. En dan? Mensen praten allemaal frans, zit ik in me eentje biertjes achterover te tikken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ergens lekker eten tegen de avond, daarna een bar induiken. genoeg te doen.
ja dit dus. als mensen weten dat je niet daar vandaan komt praten ze wel. altijd leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdad rondlopen. Mensen op markten aanspreken, zeggen wat je aan het doen bent (gewoon spontaan doelloos naar een ander land) krijg je interessante gesprekken mee. Gauranteed
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:19 schreef MidnightB00m het volgende:
/slowchat out voor mij.
Trustennn
Ik spreek geen frans.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdaad rondlopen. Mensen op markten/uitgaansgelegenheden aanspreken, zeggen wat je aan het doen bent (gewoon spontaan doelloos naar een ander land gaan) krijg je interessante gesprekken mee. Gauranteed
met zo'n instelling zul je inderdaad niet ver komen. proberen, sommigen zullen heus wel wat engels kennen. gebaren etc doet ook veel. je kent ze toch niet en ziet ze nooit weer, gewoon schijt aan hebben en doen, ipv zoveel nadenken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk een bar.. En dan? Mensen praten allemaal frans, zit ik in me eentje biertjes achterover te tikken.
Een etentje in je eentje is ook niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |