prullaria en dingen voor verzorging doe je maar zonder mij. maar we gaan wel naar de Deventer Boekenmarkt. wat een prachtmarkt is dat zeg. eerste keer geweest vorig jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks mis met speuren naar leuke boeken en dvd's, prullaria voor in huis en verzorging
optioneel gat? aan de voorkant en dan een stukkie onder de navel is wel een eis.quote:
ze hebben hele kleine karretjes daar...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal niet!!
Dan heb ik een stift oid nodig, sta ik even later bij de kassa met een volle kar
wat een sukkelbellerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Ben jij toevallig een broer van Giel Beelen?![]()
![]()
![]()
johquote:
Helaas, joekels van karrenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben hele kleine karretjes daar...
[..]
ik lijk zonder bril op Leonardo diCaprioquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef CindieY het volgende:
Want omdat je een bril hebt lijk je op iemand?
Klopt. Ik hou van Michielquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:25 schreef Evertjan het volgende:
Veenstra praat altijd leuk en geïnteresseerd met de bellers
ik lijk met zonder shirt op Brad Pittquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lijk zonder bril op Leonardo diCaprio
pas maar op dat je mij niet tegenkomt. want dan lijk je zonder shirt ineens op Brad Pritt....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik lijk met zonder shirt op Brad Pitt
Oh, is dat deze? Ook nog nooit gehoord...quote:
hij kent je gewoon niet zo goed...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou van Michiel![]()
Vast niet wederzijds...
de beat is leuk alleen jammer dat ze er door heen pratenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, is dat deze? Ook nog nooit gehoord...
Ik moet maar weer eens vaker de radio aanslingeren geloof ik
Zou dat het zijn??quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij kent je gewoon niet zo goed...
twitter:Domien twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 01:27:03Voor ik 'm had gehoord wat grapjes over z'n naam gemaakt, maar Kraantje Pappie komt hárd! #3FM reageer retweet
Deuntje klinkt in de verte wel geinig maar ik heb de tv erg zacht staanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:27 schreef CindieY het volgende:
Ik vind er geen bal aan. Ik versta em ook haast niet.
Languit op de bank Family Guy kijken, ook tof!quote:
slaap zacht en droom fijn!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
Nouja, het is als usual weer teveel gelul en te weinig muziek. Ik duik m'n bed in
jij gaat naar bed...CindieY is net naar bed....mmmmm......quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:40 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ga verder luisteren in mijn bedjetrusten
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
Nouja, het is als usual weer teveel gelul en te weinig muziek. Ik duik m'n bed in
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:40 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ga verder luisteren in mijn bedjetrusten
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
sloebers op de radio! met z'n 5en maar 1 gitaar kunnen betalen
Bij Giel is het altijd volle tent.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:59 schreef FZN05 het volgende:
Freaknacht met Michiel is altijd wat levendiger vind ik. De freaknacht met Giel is ook altijd leuk, maar op een andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |