SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 07-01-2012 00:46:21 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Doet me denken aan die enge ChillyGel-reclamequote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
The Triplets - You Don't Have To Go Home Tonight
Dat wist ik helemaal niet!
quote:
Bahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die enge ChillyGel-reclame
niet dat het van hun was, maar wel dat Borsato in het begin van zijn nederlandstalige carrière zo'n beetje alles bij elkaar coverde...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
The Triplets - You Don't Have To Go Home Tonight
Dat wist ik helemaal niet!
Juist! Ik zie dan zo'n pruim voor me waar de ijspegels aanbungelen, rammelend bij elke stap die gezet wordt... Of zo'n winterse windvlaag, *swoosh*quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
BahDat je zoiets ook zou gebruiken. Dat regelt zichzelf wel.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Ik zie dan zo'n pruim voor me waar de ijspegels aanbungelen, rammelend bij elke stap die gezet wordt... Of zo'n winterse windvlaag, *swoosh*
QFTquote:
Ik hoorde het pas bij ah ah ah aaaaaaaahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
Ik lees de antwoorden en ik hoor het nog niet, as usual
jullie kreunen gewoon stiekum meequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde het pas bij ah ah ah aaaaaaaah
In bijna zijn hele nederlandstalige carriere bedoel jequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet dat het van hun was, maar wel dat Borsato in het begin van zijn nederlandstalige carrière zo'n beetje alles bij elkaar coverde...
Veel geoefend afgelopen week, kan perfect onder het werken aan mijn portfolio, naast alle krachttermen die ik eruit knalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jullie kreunen gewoon stiekum mee
zefls dat Warchildnummer met Ali B??? en Lopen op het Water met Sita? egwaar? damn...hele illusie naar de klote!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In bijna zijn hele nederlandstalige carriere bedoel je
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:03 schreef Evertjan het volgende:
zal wel weer een hoop Weezer achtige bandjes worden met Venema
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
en we beginnen met een typische Venemaplaat. voor als je nog niet wist dat Giel er niet is
Niet gedraaidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
Heb ik nu de vogeltjes gemist? Of heeft hij die niet gedraaid??
Damn, m'n hele structuur weg
Verandering. Nee, ik kan er niet mee omgaan, ik kan er echt niet meer mee omgaaaaaaan [/Marco]quote:
en het probleem is?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
Michiel gaat er toch geen verkapte EkstraWeekend van maken hè?
een vriend van me is met Beachmasters op vakantie geweest naar Salou. Nooit meer wat van gehoordquote:
Rond 4u zal het wel EW zijn, want dan zijn Michiel, Tjibbe, Domien en Gerard er. (Mits Tjibsma en Domien zolang blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat het NachteMichiel is en geen EW
Dan lig ik hopelijk al in bed, al dan niet met een fijn boekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rond 4u zal het wel EW zijn, want dan zijn Michiel, Tjibbe, Domien en Gerard er. (Mits Tjibsma en Domien zolang blijven natuurlijk).
en terecht!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vriend van me is met Beachmasters op vakantie geweest naar Salou. Nooit meer wat van gehoord
zo cameraschuw is ie nou ook weer niet hoor. zie hem regelmatig bij Giel nog ff aanschuivenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:12 schreef Evertjan het volgende:
cameras in de studio en Stenders komt gelijk niet meer voor een praatje in de studio
is er dan een vast stramien voor MiNachteCHiel? niet echt, dus het zou me niks verbazen als het EW de Luxe wordtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat het NachteMichiel is en geen EW
vrouwen houden toch van shoppen???quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan lig ik hopelijk al in bed, al dan niet met een fijn boekIk 'moet' morgen shoppen van mezelf.
Zondag koopzondag?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan lig ik hopelijk al in bed, al dan niet met een fijn boekIk 'moet' morgen shoppen van mezelf.
Ligt eraan. Als ik dingen moet passen (kleding, schoenen), dan vind ik het verschrikkelijk. Andere dingen vind ik leuk om te kopenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrouwen houden toch van shoppen???
Niet hier.quote:
scherp...quote:
bijna droomvrouw!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik dingen moet passen (kleding, schoenen), dan vind ik het verschrikkelijk. Andere dingen vind ik leuk om te kopen
Kun je appeltaart bakken??quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijna? Nu ben ik benieuwd naar je droomvrouw.
ze moet niet van shoppen houden.....nou ja, beetje dan.....en eigenlijk een beetje op Emma Stone lijken, maar dat is bijzaak eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijna? Nu ben ik benieuwd naar je droomvrouw.
oh ja, dat is ook belangrijk.quote:
en een optioneel gatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, dat is ook belangrijk.
volgens mij collega's heb ik maar 2 eisen aan een vrouw....ademen en appeltaart bakken. en dat eerste is optioneel...
Niks mis met speuren naar leuke boeken en dvd's, prullaria voor in huis en verzorgingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moet niet van shoppen houden.....nou ja, beetje dan.....en eigenlijk een beetje op Emma Stone lijken, maar dat is bijzaak eigenlijk.
en Domien weer met zn Gintonic
de leukste winkel om te shoppen is de Actionquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks mis met speuren naar leuke boeken en dvd's, prullaria voor in huis en verzorging
Helemaal niet!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de leukste winkel om te shoppen is de Action
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |