SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 07-01-2012 00:46:21 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Doet me denken aan die enge ChillyGel-reclamequote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
The Triplets - You Don't Have To Go Home Tonight
Dat wist ik helemaal niet!
quote:
Bahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die enge ChillyGel-reclame
niet dat het van hun was, maar wel dat Borsato in het begin van zijn nederlandstalige carrière zo'n beetje alles bij elkaar coverde...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
The Triplets - You Don't Have To Go Home Tonight
Dat wist ik helemaal niet!
Juist! Ik zie dan zo'n pruim voor me waar de ijspegels aanbungelen, rammelend bij elke stap die gezet wordt... Of zo'n winterse windvlaag, *swoosh*quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
BahDat je zoiets ook zou gebruiken. Dat regelt zichzelf wel.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Ik zie dan zo'n pruim voor me waar de ijspegels aanbungelen, rammelend bij elke stap die gezet wordt... Of zo'n winterse windvlaag, *swoosh*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |