En verderrrrquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef esperanza93 het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie meningen!
Stel je bent verliefd op iemand en die persoon vertelt jou dat hij/zij nog maagd is en echt totaal geen ervaring heeft qua seks. Hoe reageer je? Wil je nog wel een relatie met die persoon aangaan?
Heb je liever een maagd of toch liever iemand die al ervaren is binnen een relatie? Het ligt natuurlijk ook aan hoe belangrijk jij seks vindt binnen een relatie.
Awww schatje toch.quote:
tazquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:32 schreef stefanhaan het volgende:
waarom lieten we dit topic niet gewoon sterven, ik opende expres geen nieuwe
Dat idee had ik er ook een beetje bij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:32 schreef stefanhaan het volgende:
waarom lieten we dit topic niet gewoon sterven, ik opende expres geen nieuwe
Nee het is een nachtbagger geworden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:33 schreef Capstan het volgende:
Dit topic is wel in recordtempo naar drie delen uitgegroeid, dus ik vraag me af of er nog ruimte is voor serieuze reacties
Dat gezegd hebbende: ik mag hopen dat er nog vrouwen zijn die er geen moeite mee hebben met een maag een relatie aan te gaan. Zo voor mij beter uitkomen en zo.
Dat was 't.
Jammer voor mij, dan. Maar ik kon toch even mijn zegje doenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee het is een nachtbagger geworden.
Met een maag?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:33 schreef Capstan het volgende:
Dit topic is wel in recordtempo naar drie delen uitgegroeid, dus ik vraag me af of er nog ruimte is voor serieuze reacties
Dat gezegd hebbende: ik mag hopen dat er nog vrouwen zijn die er geen moeite mee hebben met een maag een relatie aan te gaan. Zo voor mij beter uitkomen en zo.
Dat was 't.
idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
Ik zal geen nieuwe openen, na deeltje 3 vind ik het wel genoeg.
Oh Cap ontmoet mijn nieuwe vriendin:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jammer voor mij, dan. Maar ik kon toch even mijn zegje doen
quote:
Ik zou de psycholoog bellen.quote:
Gefeliciteerd, man. Komt het er dan toch nog van?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh Cap ontmoet mijn nieuwe vriendin:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh Cap ontmoet mijn nieuwe vriendin:
[..]
Mwah. Dat trekt mij niet per se.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:35 schreef Jellereppe het volgende:
Zo, waar was ik gebleven.
Baggy broeken bij jonge meiden. Damn. Het trekt mij altijd. Hoe zit het met jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |