Nou, ze hadden dat plein überhaupt nooit zo moeten aanleggen zonder dat er panden met een horecabestemming omheen liggen wat mij betreft, hopeloos gat in de stad zo. Als ze er al wat mee willen zou er iets van groen, bankjes en misschien wat kioskjes in het midden moeten zijn denk ik. waaronder wat horeca en terrassen in de zomer, dan wordt het wel eens wat.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Er mist alleen nog een spook
[ afbeelding ]
Zonder horecaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ze hadden dat plein überhaupt nooit zo moeten aanleggen zonder dat er panden met een horecabestemming omheen liggen wat mij betreft, hopeloos gat in de stad zo. Als ze er al wat mee willen zou er iets van groen, bankjes en misschien wat kioskjes in het midden moeten zijn denk ik. waaronder wat horeca en terrassen in de zomer, dan wordt het wel eens wat.
Ja, dat is de prachtige aankleding die ze er bij bedacht hebbenquote:
Kijk maar rustig verder en verbaas je over de rest van de optredens en vooral uitslagen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben denk nog de enige die wakker is?
Iris legde de lat heel hoog? Golfer? Bluezz? Wat vonden jullie? Ik vond het een slecht optreden.
Ooooh de high tea! Leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk maar rustig verder en verbaas je over de rest van de optredens en vooral uitslagen.
Net nog even Masterchef Aussie bekeken en wie zag ik>?
Nigeila
Yups..wat is ze nog.....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooooh de high tea! Leuk. Was een team challenge toch waarbij ieder 20 min ofzo moest koken en doorgeven aan de volgende? En iemand maakte rode cupcakes
.
En dus...:{quote:Sharon was slecht!!! Verkrachting van Whitney Houston.
Eerst 30km op de fiets naar de stad, want we hadden nieuwjaarsborrel en ik ben met Lein meegereden. Dan 1000 brieven doen in een woonwijk. Wismilak.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:28 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker van A naar B karren, plenkie
Moggel, zit weer een beetje in een fatsoenlijk ritme dankzij melatonine geloof ik
Verhuizing op kantoor. Lijkt erop dat het sneller gaat dan verwachtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:52 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Goedemorgen P,ben jij vroeg in het weekend!
Mijn haar is best donker geworden. Minder oranje dan normaalWel cool
Kan jij niet in de regering met je volkomen nuchtere kijk op zaken? Je wilt het niet fancy en kunstzinnig, maar gewoon wat mensen leuk zouden vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ze hadden dat plein überhaupt nooit zo moeten aanleggen zonder dat er panden met een horecabestemming omheen liggen wat mij betreft, hopeloos gat in de stad zo. Als ze er al wat mee willen zou er iets van groen, bankjes en misschien wat kioskjes in het midden moeten zijn denk ik. waaronder wat horeca en terrassen in de zomer, dan wordt het wel eens wat.
quote:
Aan de beterende hand. Gisteravond zo'n zeehondenhoest met gierende ademhalingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is de kleine (ben vergeten welke van de twee) nog ziek? Je was bang dat hij oorpijn had, en?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrees dat ik vrij snel afknap op het onderhandel en compromisklimaatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan jij niet in de regering met je volkomen nuchtere kijk op zaken? Je wilt het niet fancy en kunstzinnig, maar gewoon wat mensen leuk zouden vindenLijkt me prachtig, een klein park-achtige omgeving op dat plein. En dan kunnen die fonteintjes er ook nog wel in blijven zitten (doen die het nog?).
Haha, klinkt logischquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vrees dat ik vrij snel afknap op het onderhandel en compromisklimaat
Even geprobeerd,maar het is ook gewoon donker vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op de foto lijkt het heel donker
Hahaquote:
Lekker toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:28 schreef Sarabi het volgende:
Wekkers die niet af gaannouja beter in het weekend dan op een studiedag
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Briljant topic: [PAINT] Twee bakvisjes in blik
Aan de ene kant wel maar nu moeten we (lees mijn vriend want hij heeft altijd langer werk) haasten omdat we een afspraak met mijn ouders hebben.quote:
Wat is dat toch dat vrouwen langer werk zouden hebben! Hier heeft de mijne ook altijd veel langer werk dan ikquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:53 schreef Sarabi het volgende:
Aan de ene kant wel maar nu moeten we (lees mijn vriend want hij heeft altijd langer werk) haasten omdat we een afspraak met mijn ouders hebben.
Wat is Ross z'n optut-ritueel dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat vrouwen langer werk zouden hebben! Hier heeft de mijne ook altijd veel langer werk dan ik
Ik weet het ook niet! In elke relatie die ik ken is het inderdaad juist de mannen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat vrouwen langer werk zouden hebben! Hier heeft de mijne ook altijd veel langer werk dan ik
Ik heb geen idee. Er moet altijd nog van alles voor we de deur uit kunnenquote:
wat versta je dan onder 'werk', telt dat vanaf het moment dat hij nog achter z'n computer zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In dit geval...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:56 schreef Vork het volgende:
[..]
wat versta je dan onder 'werk', telt dat vanaf het moment dat hij nog achter z'n computer zit?
Ook lekker typischquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:57 schreef freecell het volgende:
Hier is Tara sneller.
Tenzij ik het eten klaar heb. Dan moet hij altijd eerst naar de WC
Stel dat we tegelijk opstaan omdat we ergens naar toe moeten (scenario van Sarabi). Dan kan je er donder op zeggen dat hij die pc eerst nog eens aan doet omdat er 'nog iets gelezen moet worden'quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:56 schreef Vork het volgende:
wat versta je dan onder 'werk', telt dat vanaf het moment dat hij nog achter z'n computer zit?
Zelden, dat kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:31 schreef Vork het volgende:
Oh, de pc eerst aanzetten behoort ook nog tot het werk. Ah. Maar jullie staan toch nooit tegelijk op?
Ik heb altijd ruzie met handles op bureaustoelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, het vastzetten van de kantelbeweging achter/voor geloof ik't is een trek/duw stang (zoals de choke in een oude auto) en geen knijpstang
Ja. Verhuizing en zoquote:
Wij hebben een paar collega's die een eigen stoel hebben + ingesteld. Die worden hysterisch als je ze per ongeluk wat hoger zetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb altijd ruzie met handles op bureaustoelenWat een koleredingen zeg.
En ook dát is erg herkenbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben een paar collega's die een eigen stoel hebben + ingesteld. Die worden hysterisch als je ze per ongeluk wat hoger zet
Ik zou me ook kapot schamen ook al is het mijn schuld nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola
Straks even naar Leidschenhage, met agent wat shoppen en drinken en kletsen. Voor de 4e keer zeggen we een vriend van me af die een fotoshoot in zijn onwijs mooie studio heeft geregeld (zij kan elke keer niet) en dit keer mag zij hem zelf bellen want ik durf echt niet meer. Ik schaam me dood. Ze heeft wel gelukkig een goede reden maar ik ga die vriend nooit meer vragen... vind het echt te beschamend.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
nog een paar meer foto's
Ik hoop het. Het is een vriendendienst dus hij biedt het gratis aan omdat hij een vriend van mij is. Foto's, bewerking, studioruimte en tijd terwijl hij waanzinnig druk is. Hij is dj, cameraman en heeft 2 eigen goedlopende cafe's. En dinsdag was de fotoshoot en zeggen we zo kort af. Ik durf het echt niet maar ik ben bang dat hij echt heel boos wordt (begrijpelijk).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou me ook kapot schamen ook al is het mijn schuld nietMaar hij begrijpt dat vast wel!
Mooi dingetje om van A naar B te komen, Sun!
Niet samengevatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
@ G: 2.0D, 136pk, heel veel er op en er aan, zelfde als we nu hebben met als extra's: park assist, automatisch dimmende binnenspiegel, regensensor, ingebouwde foon, inklapbare buitenspiegels, trekhaak, 17inch velgen, chique randjes en dingetjes, zwart lederen bekleding, alle veiligheidssnufjes uiteraard.. zo iets..
Ohja en maar 125.000 op de teller, nieuwer model.. helemaal wat we zochten dus!!
17 inch, staat er bij hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Lijkt me genoeg. Heeft ie ook nog wielen?
Pijnlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook dát is erg herkenbaarIk ben gelukkig niet zo'n miep.
Hoe gaat het met je knie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, verder heb ik nax te zeuren![]()
Tofquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
@ G: 2.0D, 136pk, heel veel er op en er aan, zelfde als we nu hebben met als extra's: park assist, automatisch dimmende binnenspiegel, regensensor, ingebouwde foon, inklapbare buitenspiegels, trekhaak, 17inch velgen, chique randjes en dingetjes, zwart lederen bekleding, alle veiligheidssnufjes uiteraard.. zo iets..
Ohja en maar 125.000 op de teller, nieuwer model.. helemaal wat we zochten dus!!
Tofquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
nog een paar meer foto's
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Pijnlijk
Nog maar 6 dagen gypsie
Nog steeds zo pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, verder heb ik nax te zeurenOch jee, dat duurt en duurt maar zeg. Was natuurlijk ook een fikse smak
En hoofdpijn is ook al geen pretje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Yup. Maar we zijn klaar dus zo lekker naar huis.quote:
Ik heb aandelen paracetamolquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds zo pijnlijkOch jee, dat duurt en duurt maar zeg. Was natuurlijk ook een fikse smak
En hoofdpijn is ook al geen pretje.
Fijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Maar we zijn klaar dus zo lekker naar huis.
Ja. Morgen maar eens wat uitproberenquote:
Hij wil jou gewoon beschermen tegen slecht voedselquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:57 schreef Isabeau het volgende:
omg, Ross heeft de taak van het mosselkoken op zich genomen en is nu de panklare mosselen 1 voor 1 aan het betikken en aan het poetsen met een schuursponsje omdat het Engelse recept dat zei. Tot nu toe heeft hij al de helft van de verse panklare mosselen van de visboer afgekeurden hij zegt dat de website het had over voedselvergiftiging als ze open waren en hij ze niet ging eten als hij ze afkeurde.
Leer Ross even heel snel dat ie ze in een bak met koud kraanwater legt en ze daarin 5 minuten laat liggen. Daarna de niet gesloten exemplaren even aantikkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:57 schreef Isabeau het volgende:
omg, Ross heeft de taak van het mosselkoken op zich genomen en is nu de panklare mosselen 1 voor 1 aan het betikken en aan het poetsen met een schuursponsje omdat het Engelse recept dat zei. Tot nu toe heeft hij al de helft van de verse panklare mosselen van de visboer afgekeurden hij zegt dat de website het had over voedselvergiftiging als ze open waren en hij ze niet ging eten als hij ze afkeurde.
Leukerdjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Gister trouwens een heel leuk 'tussen'jasje gekocht! Ik had iets soortgelijks maar die was me te wijd en niet echt leuk, deze vind ik een stuk gezelliger!
[ afbeelding ]
Hij is flink in de war.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar hij las op een website dat de mosselen die dicht zitten en nooit open gaan ook niet goed zijnEn als je alleen de mosselen er uit haalt die niet dicht gaan, dan weet je niet welke er al wel dicht zaten en nooit meer open gaan. Kan je het nog volgen?
(en snap je waarom hij er zoveel heeft afgekeurd)
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:43 schreef freecell het volgende:
En terwijl ik bovenstaande tikte maakte Tara een foto van mijn haarik weet nu ook waar je huis woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd leuk smartfoons met gps.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
ik weet nu ook waar je huis woont.altijd leuk smartfoons met gps.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:26 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, Das Leben der Anderen is op NL 2 vanavond, mooie film
Nee, wij hebben hem al op DVDquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goh misschien kunnen jullie wel samen kijken vanavond![]()
Niet kijken, ik ben er helemaal niet, post het hier alleen als aanrader voor anderenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op Ned2 of DVD kijken... keuzes keuzes....
Ja, zeker mooi.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:26 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, Das Leben der Anderen is op NL 2 vanavond, mooie film
Hoe kan je dat zien danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:17 schreef z80 het volgende:
Oh wat een leuke jas! Vrouwelijk maar ook stoerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Gister trouwens een heel leuk 'tussen'jasje gekocht! Ik had iets soortgelijks maar die was me te wijd en niet echt leuk, deze vind ik een stuk gezelliger!
[ afbeelding ]
je hebt pmquote:
Exif informatie ftwquote:
Thanx. het werkt inderdaad!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh wat een leuke jas! Vrouwelijk maar ook stoer
Wat? Je hebt eindelijk een eigen leven. Dat er dan iemand bij komt, zou ik je al niet aanraden. En voor een half jaar?!? Echt nooit!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat was ff gezellig in Leidschenhage met agent (noem haar hier agent maar is eigenlijk een vriendin). Alleen ze vroeg ik een kamer wilde verhuren. Dat betekent dat mijn muziekspullen uit mijn studio gaan (doe er nu toch nog niks mee) en daar een bed neerzetten. Voorlopig voor een half jaar maar waarschijnlijk langer. Ik moet er goed over nadenken. Ik help haar al veel en wil haar ook blijven steunen/helpen (ze heeft echt heel veel klote dingen tegelijk) maar mijn privacy en rust is dan wel weg. Ik laat het even rustig over me heen komen en hoop op een wijs besluit.
Had net al lekker mn pyjamabroek aangetrokken, kom ik erachter dat ik morgen brood moet meenemen naar de tennis (9u aanwezig dus 8.30u hier wegrijden aaaaaaah!!) en ik heb geen brood dus moet ik me weer omkleden om boodschappen te doen. Nou ja, moet maar..
Half jaar is wel te overzien hè. Alleen wel weer kans dat het dan weer langer dan een half jaar wordt etc. En je zet er iemand ook niet zomaar uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
Wat? Je hebt eindelijk een eigen leven. Dat er dan iemand bij komt, zou ik je al niet aanraden. En voor een half jaar?!? Echt nooit!
Imho vind ik een half jaar al te lang voor FFT. En dat: hoe kom je van iemand af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Half jaar is wel te overzien hè. Alleen wel weer kans dat het dan weer langer dan een half jaar wordt etc. En je zet er iemand ook niet zomaar uit.
probeer eerst zelf alles goed op de rit te krijgen. je woont pas kort op je zelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat was ff gezellig in Leidschenhage met agent (noem haar hier agent maar is eigenlijk een vriendin). Alleen ze vroeg ik een kamer wilde verhuren. Dat betekent dat mijn muziekspullen uit mijn studio gaan (doe er nu toch nog niks mee) en daar een bed neerzetten. Voorlopig voor een half jaar maar waarschijnlijk langer. Ik moet er goed over nadenken. Ik help haar al veel en wil haar ook blijven steunen/helpen (ze heeft echt heel veel klote dingen tegelijk) maar mijn privacy en rust is dan wel weg. Ik laat het even rustig over me heen komen en hoop op een wijs besluit.
Had net al lekker mn pyjamabroek aangetrokken, kom ik erachter dat ik morgen brood moet meenemen naar de tennis (9u aanwezig dus 8.30u hier wegrijden aaaaaaah!!) en ik heb geen brood dus moet ik me weer omkleden om boodschappen te doen. Nou ja, moet maar..
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:34 schreef Isabeau het volgende:
En de vraag is: gaat ze zich op jouw adres inschrijven? Wat heeft dat voor gevolgen voor zaken als toeslagen, water etc. Daarbij hopen we allemaal dat je snel een leuke baan vindt, maar het is mogelijk dat je een bijstandsuitkering aan moet vragen en dan is een huisgenoot ook weer een probleem. Er komt wel wat bij kijken, FFT.
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:01 schreef LieLie het volgende:
Sun, ze hadden deze in Duitsland liggen voor 550, ook nog een tijd bij staan kijken, maar niet gedaan
http://www.fotokonijnenbe(...)us-75-300mm-iii.html
Nikonnaziquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heel verstandig!Canon
![]()
![]()
geintje! Denk gewoon, jou een beetje kennende, dat een systeemcamera beter bij je past..
quote:
Ja, we gaan binnenkort een keer bij de Konijnen kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ach ja.. ik heb mijn voorkeur, maar feitelijk maakt het allemaal geen ruk uit
![]()
Maar zoals gezegd: éérst verschillende opties vasthouden, dán pas kopen! Echt!
dan wel met de handjes kijken. echt een cam moet lekker in de hand liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, we gaan binnenkort een keer bij de Konijnen kijken
Ga je slapenquote:
Je hebt ook haske hard gewerkt, een miljoen brieven ofzo?quote:
Ja, dat denk ik ook. Gaan we proberenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
dan wel met de handjes kijken. echt een cam moet lekker in de hand liggen.
indien een mediamarkt in de buurt kun je ook daar even kijken/voelen hoe een cam met lens in de hand ligt.
Dat ken ik dat je niet naar bed wilt omdat het domweg te vroeg is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, eigenlijk heb ik daar wel zin in maar het is pas 20:15.
Ja. Mijn zus werkte lang in de nachtdienst en nam gewoon een borrel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ken ik dat je niet naar bed wilt omdat het domweg te vroeg is.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ken ik dat je niet naar bed wilt omdat het domweg te vroeg is.
wie kijkt dat nu nog? ze zingen en dezelfde liedjes en de uitslag is al bekendquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G al wakker/The Voice aan het kijken?
quote:After years of research, I have concluded that Americans know precisely two British cities: London, and Narnia.
— Avery Edison
Klinkt heel naar maar is wel de realiteit ja, bahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:34 schreef Isabeau het volgende:
En de vraag is: gaat ze zich op jouw adres inschrijven? Wat heeft dat voor gevolgen voor zaken als toeslagen, water etc. Daarbij hopen we allemaal dat je snel een leuke baan vindt, maar het is mogelijk dat je een bijstandsuitkering aan moet vragen en dan is een huisgenoot ook weer een probleem. Er komt wel wat bij kijken, FFT.
Geweldige stukken zitten er bij jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:30 schreef z80 het volgende:
op youtube naar walkofftheearth aan het kijken. ze doen het wel leuk.
alleen jammer van de plakplaatjes op de griet die zingt.
Ik heb de spoilers niet gelezen. En ben heel heel boos op de eerste keuzequote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie kijkt dat nu nog? ze zingen en dezelfde liedjes en de uitslag is al bekend
Mijn definitieve conclusie na dit stukje is: Niet Doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt heel naar maar is wel de realiteit ja, bah. Huurtoeslag ga ik maandag regelen (als dat lukt), betreft agent; ik denk er zoals ik zei goed over na. Ze heeft al jaren zoveel nare dingen dat dat betekent dat ik dat elke dag hoor en ik voel me, op het werkloze na, heel erg goed. Slaap goed, ben rustig en happy. Zij heeft een behoorlijk aparte persoonlijkheid. Ik moet er veel om lachen, maar 24 uur wordt anders. Dit vind ik van mezelf wel hard klinken maar ik weet dat ik dat niet ben. Ik help haar al financieel en met haar slopende rechtszaak (ga getuigen). Nou ja goed, het gaat om dingen die al jaren duren en ik hier nooit heb neergezet omdat het teveel was. Dus ook moeilijk voor jullie om een beeld te vormen.
Voorlopige conclusie; ik denk rustig na.
ik ben het eens met alle keuzesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb de spoilers niet gelezen. En ben heel heel boos op de eerste keuze![]()
.
Check!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn definitieve conclusie na dit stukje is: Niet Doen.
Dat gaat je bakken aan (geestelijke!) energie kosten...
En geld waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn definitieve conclusie na dit stukje is: Niet Doen.
Dat gaat je bakken aan (geestelijke!) energie kosten...
Dat is op zich nog niet het allerergste (imho), ik zie namelijk alleen maar drama in het vooruitzichtquote:
Nee, slaan we over. Uitslag is al lang bekend, want die sing-off was natuurlijk gisteren gelijk na de live-uitzending al opgenomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G al wakker/The Voice aan het kijken?
Truequote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is op zich nog niet het allerergste (imho), ik zie namelijk alleen maar drama in het vooruitzicht
En dat is zoals de cc-reclame: onbetaalbaar
Als je uitgedacht bent: NIET doen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt heel naar maar is wel de realiteit ja, bah. Huurtoeslag ga ik maandag regelen (als dat lukt), betreft agent; ik denk er zoals ik zei goed over na. Ze heeft al jaren zoveel nare dingen dat dat betekent dat ik dat elke dag hoor en ik voel me, op het werkloze na, heel erg goed. Slaap goed, ben rustig en happy. Zij heeft een behoorlijk aparte persoonlijkheid. Ik moet er veel om lachen, maar 24 uur wordt anders. Dit vind ik van mezelf wel hard klinken maar ik weet dat ik dat niet ben. Ik help haar al financieel en met haar slopende rechtszaak (ga getuigen). Nou ja goed, het gaat om dingen die al jaren duren en ik hier nooit heb neergezet omdat het teveel was. Dus ook moeilijk voor jullie om een beeld te vormen.
Voorlopige conclusie; ik denk rustig na.
Wij vonden het wel een goede serie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
En daarna toch maar alf 1 van Homeland, kijken of het echt leuk is.
Ik ga het zo testenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij vonden het wel een goede serie.
Wat vind je van dat Bart weg moet voor die harp?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, slaan we over. Uitslag is al lang bekend, want die sing-off was natuurlijk gisteren gelijk na de live-uitzending al opgenomen.
Hoe weet je dit? Ik heb nooit iets over haar leven hier geschreven. Daarbij vind ik het wel grappig dat jij dit schrijft want ik denk dat jij de eerste bent die iemand (bv Lein) in huis zou nemen omdat je hier al heel zorgzaam overkomt naar een aantal fokkers toe.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is op zich nog niet het allerergste (imho), ik zie namelijk alleen maar drama in het vooruitzicht
En dat is zoals de cc-reclame: onbetaalbaar
in de oog van het programma niet meer dan logisch de meeste jongeren en volgers van t programma zitten niet te wachten op n oude vent die ook nog een dries roelvink-kloon isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat vind je van dat Bart weg moet voor die harp?
Lein is geen drama en ik zou geen seconde twijfelen als ze mij vroeg of ze hier een half jaartje kon wonen. Jij twijfelt al.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe weet je dit? Ik heb nooit iets over haar leven hier geschreven. Daarbij vind ik het wel grappig dat jij dit schrijft want ik denk dat jij de eerste bent die iemand (bv Lein) in huis zou nemen omdat je hier al heel zorgzaam overkomt naar een aantal fokkers toe.
in Frieslandquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Wendy van Dijk een politieserie
Ja maar het is geen X Factor en ook geen Idols. Dit is 'The Voice' en dan kiest die Marco voor een doorsnee meisje die zonder harp nergens is terwijl Bart 'The Voice' van het programma is vind ik. Toen Bart net afscheid nam van Marco zei Marco nog: "zo klote, je zingt echt beter dan ik".quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in de oog van het programma niet meer dan logisch de meeste jongeren en volgers van t programma zitten niet te wachten op n oude vent die ook nog een dries roelvink-kloon is
Er zijn 2 of 3 mensen die hier al-tijd welkom zijn.. maar dat zijn dan ook wel écht heel goede vrienden/dinnen van ons..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein is geen drama en ik zou geen seconde twijfelen als ze mij vroeg of ze hier een half jaartje kon wonen. Jij twijfelt al.
Wordt het een komedieserie?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in Frieslandeen soort geheel tegenovergestelde van Flikken Maastricht ofzo
Hij kan te goed zingen en dat is niet de bedoeling van een programma dat the VOICE of Holland heet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat vind je van dat Bart weg moet voor die harp?
Ja, die had niet alleen een gat in haar jurk maar ook in haar keel en alleen maar lof over haar. Marco spoort hier niet helemaal hoor...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kan te goed zingen en dat is niet de bedoeling van een programma dat the VOICE of Holland heet.
Of....![]()
Maar Marco z'n obsessieve voorkeur voor vrouwen was al duidelijk. Of er nou wel of niet gaten in een jurk zitten.
maar uiteindelijk gaat t daar niet om... Paul turner kan écht niet zingenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar het is geen X Factor en ook geen Idols. Dit is 'The Voice' en dan kiest die Marco voor een doorsnee meisje die zonder harp nergens is terwijl Bart 'The Voice' van het programma is vind ik. Toen Bart net afscheid nam van Marco zei Marco nog: "zo klote, je zingt echt beter dan ik".
Zo stom...
Vond ik ook onterecht gisteren. Entertainment is tof maar dan moet het zingen ook in orde zijn. Dat is het bij Paul normaal wel maar gisteren niet en daarom gunde ik hem ook de sing off... maar ik ben te eerlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar uiteindelijk gaat t daar niet om... Paul turner kan écht niet zingenmaar toch is ie zo ver gekomen
He is born that wayquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar uiteindelijk gaat t daar niet om... Paul turner kan écht niet zingenmaar toch is ie zo ver gekomen
hij heeft wel n grote fanbase hoor, met n gemiddelde leeftijd van 12 maar tochquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He is born that way
Als je het mij vraagt is het doorgestoken kaart. Er kijken veel minder mensen en ze moeten iemand als hij in het programma houden om het aantrekkelijk te houden.
En die stemmen juist. En tja da overdreven gay gedrag van hem, valt blijkbaar wel in de smaak bij dat grutquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij heeft wel n grote fanbase hoor, met n gemiddelde leeftijd van 12 maar toch
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:06 schreef golfer het volgende:
Oh, Isa, hoeveel mosselen mocht je uiteindelijk van Ross eten, of heeft ie toch mijn raad opgevolgd?
Wat een eigenwijze drol is het toch.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:08 schreef Isabeau het volgende:
ik heb ze niet geteld, maar het was nog genoeg
Nee, hij weigerde elke tip van mij aan te nemen.
Ik vond de clam chowder overigens helemaal niet lekker en ook niet smaken zoals ik het me herinnerde.
Oh jammer!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb ze niet geteld, maar het was nog genoeg
Nee, hij weigerde elke tip van mij aan te nemen.
Ik vond de clam chowder overigens helemaal niet lekker en ook niet smaken zoals ik het me herinnerde.
Ja! Duurste gerecht van de hele Amerika-week en gewoon niet echt lekkerquote:
clamchowder heeft me nooit lekker geleken eigenlijk..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Duurste gerecht van de hele Amerika-week en gewoon niet echt lekker
De rest was allemaal heerlijk.
En het is volledig wederzijds.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Lein is geen drama en ik zou geen seconde twijfelen als ze mij vroeg of ze hier een half jaartje kon wonen. Jij twijfelt al.
quote:
* Stereotomy gooit snel laken over Lein heen en sleept haar wegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Overigens FFT, waarom kom je niet terug op het onderwerp?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar J. Edgar geweest:
[ afbeelding ]
Leo is toch wel een verrekt goeie acteur moet ik toegeven.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje slepend (meer dan twee uur) en Edgar Hoover wordt wel héél negatief neergezet. Maar het schijnt ook een naar mannetje (kleinquote:
Was dat niet juist die man die de meeste mensen ooit heeft gered van de dood?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje slepend (meer dan twee uur) en Edgar Hoover wordt wel héél negatief neergezet. Maar het schijnt ook een naar mannetje (klein) geweest te zijn met mamma issues en Napoleon complex...
Desalniettemin, heb genoten van de acteurs.
Dat 2e klinkt goed!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb herhaaldelijk goddelijke clam chowder gegeten in de VS![]()
Nou ja, er staat nog NY cheesecake in de koelkast
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat niet juist die man die de meeste mensen ooit heeft gered van de dood?
quote:Was dat niet juist die man die de meeste mensen ooit heeft gered van de boot?
? Waar kom ik niet op terug?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Overigens FFT, waarom kom je niet terug op het onderwerp?
Titanicquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wie had dat ooit kunnen denken..
[ afbeelding ]
lol!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moest ff twee keer knipperen want ik las:
[..]![]()
En ik zou het niet weten Isa
Heb ik al wel 20x gezienquote:
Zonder sinaasappel- of citroenschil dan... dat verpest het, maakt het zo zuur.quote:
Citroenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zonder sinaasappel- of citroenschil dan... dat verpest het, maakt het zo zuur.
Er zit wel een beetje citroen in, maar niet echt veel. En er komt een vruchtencoulis over met aardbeien, frambozen en bosbessenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Zonder sinaasappel- of citroenschil dan... dat verpest het, maakt het zo zuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar net 39 is er dus niet meerEn een tijd terug hadden ze knal rode, ook zo iets.. toch vaker op de wehkampsite kijken (dat is de enige plek waar ze ze verkopen voor zo ver ik terug kan vinden)
Maar een beetje citroen overheerst al. Ik had in een cheesecake een beetje sinaasappelschil gedaan en ik vond em gelijk niet lekker. Jammer maar het bittere/zure overheerste en die 2 smaken vind ik nou net niet lekker (hou wel van sinaasappel maar das zoet).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit wel een beetje citroen in, maar niet echt veel. En er komt een vruchtencoulis over met aardbeien, frambozen en bosbessen
Dan heb je wel een heel gevoelige smaak voor zuur zegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar een beetje citroen overheerst al. Ik had in een cheesecake een beetje sinaasappelschil gedaan en ik vond em gelijk niet lekker. Jammer maar het bittere/zure overheerste en die 2 smaken vind ik nou net niet lekker (hou wel van sinaasappel maar das zoet).
Als ik niet naar zijn zin antwoord omdat ik hem niet leuk vind en zeg dat hij achter iemand anders aan moet gaan ben ik een kreng. Heb em net geblokkeerd.... krijg ik gelijk een sms van em. Ik zeg al tijden niks meer tegen em en hoop dat hij het zat wordt en ophoudt, of een meisje vindt.quote:Mel
heey
alles goud?
you know what
fuck you man
je betn een verrot kreng geworden
Ik denk dat dat het isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel gevoelige smaak voor zuur zegIk proef amper dat er citroen in zit als er maar een klein beetje in het gerecht gaat. Maar goed, ik lust het dan ook wel, dus dan staat het me ook niet tegen.
Raar is dat, lijkt wel eng. Hoop dat ze gauw ouder worden..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Op fok zwermt het van die types, FFTVan die jochies die zichzelf heel wat vinden en rare taal uitslaan.
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel gevoelige smaak voor zuur zegIk proef amper dat er citroen in zit als er maar een klein beetje in het gerecht gaat. Maar goed, ik lust het dan ook wel, dus dan staat het me ook niet tegen.
Neuh, tis bedtijd. Geen zin in gezever. Ik ga nog even een potje genieten van mijn pimp abboquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy gooit snel laken over Lein heen en sleept haar weg
Er is ook niks aan de hand want ik heb gewoon geantwoord. En als dat niet duidelijk is dan hoor ik dat vanzelf wel van de mensen hier. Ga niet van die rare dingen roepen alsjeblieft.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh, tis bedtijd. Geen zin in gezever. Ik ga nog even een potje genieten van mijn pimp abbo
Ja hij speelt echt goede rollen. Heb hier nog wel wat films me hem er in liggen, waaronder aviator. Inception ook, maar die heb ik al gezien ( Ellen Pagequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, tis bedtijd. Geen zin in gezever. Ik ga nog even een potje genieten van mijn pimp abbo
Dan al een vrije dagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Werken, maandag ook. Dinsdag klussen, dan wo-do-vr werken, za klussen en zo vrij
Vooral die dingen van de Maggi zijn zo zout, gewoon niet te eten vaak. Maar goed zelf koken blijft het leukst, maar ja als je tijdgebrek hebt is zo'n pakje natuurlijk wel primaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb dat trouwens nu ook dat ik eten uit pakjes heel zout vind! Was dat thuis altijd gewend en nu ik het niet meer doe merk ik dat ik het ook niet lekker meer vind. Ik ben een snob gewordenhaha.
Ooh, behalve de kipburritos van Knorr.. die blijven heel lekker. Met extra ananas, maïs, rode ui, creme fraiche en salsasaus
P de Hoog?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
P de Hoog?
Ben niet zo heel bekend in deze SC (ken eigenlijk alleen B +G, Borisz en Memento
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie! Deze laarsjes bedoelde ik:Oeh, leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar net 39 is er dus niet meerEn een tijd terug hadden ze knal rode, ook zo iets.. toch vaker op de wehkampsite kijken (dat is de enige plek waar ze ze verkopen voor zo ver ik terug kan vinden)
MrLie zit nu naar canon's te kijken, 500/550/600
Scheelt qua prijs trouwens ook niet veel met een systeem, dan misschien wat meer leren? Lastig hoor!
En meer sjouwenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oeh, leuk!
MrLie zit nu naar canon's te kijken, 500/550/600
Scheelt qua prijs trouwens ook niet veel met een systeem, dan misschien wat meer leren? Lastig hoor!
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb hier een tijd terug wel eens kort gepost, Jij hebt toch een filmpje op Youtube staan, waar je zingt met de zanger van Faith No more, tijdens een optreden van hun tijden Lowlands of PinkPop?
Hij raakte haar aanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb hier een tijd terug wel eens kort gepost, Jij hebt toch een filmpje op Youtube staan, waar je zingt met de zanger van Faith No more, tijdens een optreden van hun tijden Lowlands of PinkPop?
Hoe herken ik dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En meer sjouwenmaar wel leuk
Maar pas op he, die setjes zijn vaak met kitlenzen en die zijn nu niet bepaald echt goed (meestal)..
De prijsquote:
Link alsjeblieft!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
Haha, verder niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De prijs
Van Canon weet ik het niet precies, daar kan Pee je mee helpen, maar van Nikon heb ik wel een idee wat je wel en niet wilt![]()
kitlens is de standaard lens die ze erbij doenquote:
nee en nee krakkiequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Echt? Heb jij haar aangeraakt? Mag ik je aanraken?
Nja, je moet je er eigenlijk even flink in verdiepen en reviews lezen voor je een lens koopt. Dat heb ik voor het segment waar jij nu naar kijkt heeeeeel lang niet meer gedaan. Maar er zit veel verschil in de lenzen en je moet eerst weten wat voor bereik je precies wilt..quote:
Welkom, Bossie. het gaat hier altijd over van alles behalve eten, hoewel soms komt dat zelfs voorbij in deze SC.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Ben niet zo heel bekend in deze SC (ken eigenlijk alleen B +G, Borisz en Memento
Klopt ja. Was een erg leuk filmpje weet ik nog. Faith No More is natuurlijk een meer dan goede band.quote:
Nja Nikon levert ook met de 18-200 VR en dat is een prima lens, maar dan is de kit wel meteen meer dan 1000,-quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
kitlens is de standaard lens die ze erbij doenBeter alleen body kopen + 1 of 2 lenzen die je echt wil.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt ja. Was een erg leuk filmpje weet ik nog. Faith No More is natuurlijk een meer dan goede band.
Ik ben nog aan het kijken en T is nog aan het handballenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:11 schreef golfer het volgende:
We hebben nog een half uurtje Irne Huss voor de boeg.
Hoe vonden T. en jij de eerste aflevering van Homeland, Sunny?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ah, oké.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben nog aan het kijken en T is nog aan het handballen
Hij mag mijn ladder lenenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Mike
maar hij is zo kleinafknapper hoor.. (en eng
)
Vraag maar aan Sunny, nu geen zin om te zoeken, bijna bedtijd enzulks.quote:
Dank Golfer,quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom, Bossie. het gaat hier altijd over van alles behalve eten, hoewel soms komt dat zelfs voorbij in deze SC.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Mike
maar hij is zo kleinafknapper hoor.. (en eng
)
Ik snap het echt niet maar het zal vast grappig zijn.quote:
Jaaaa!! Een van mijn favo drummersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik had laatst een DVD van Ozzy Osbourne gekocht. (ben liefhebber van hardrock en metal) Ik zet hem op en dacht Die drummer die ken ik ergens van.. O ja dat is hij van Faith No More..
Nee hoorquote:
Sun?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sunny, nu geen zin om te zoeken, bijna bedtijd enzulks.
Goed genoeg voor beginnersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En meer sjouwenmaar wel leuk
Maar pas op he, die setjes zijn vaak met kitlenzen en die zijn nu niet bepaald echt goed (meestal)..
Jaaaa dat weet je echt wel. Kom op, niet verstoppenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat nog terug kan vinden eigenlijk..
Vinnie Appice!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaaaa!! Een van mijn favo drummersnaast Bozzio en natuurlijk Danny Carey (en nog wel een paar hoor..) Geweldige dvd is dat btw..
Oh getsie nee, zure luiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed genoeg voor beginnersAls je je foto's niet gaat vergelijken op fotofora zul je het niet snel zien.
Ik ben een keer mee geweest met een meeting met FOT.quote:
Het heeft heel lang op mijn Hyves gestaan, maar die heb ik weggeknikkerd. Geen idee of het nog terug te vinden is dus (heb het nooit op ons eigen kanaal gezet namelijk).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jaaaa dat weet je echt wel. Kom op, niet verstoppen.
Nja, ik vind het zonde van het geld...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed genoeg voor beginnersAls je je foto's niet gaat vergelijken op fotofora zul je het niet snel zien.
Je hebt het ooit wel gelinkt op fok want ik heb het gezienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Het heeft heel lang op mijn Hyves gestaan, maar die heb ik weggeknikkerd. Geen idee of het nog terug te vinden is dus (heb het nooit op ons eigen kanaal gezet namelijk).
Faith no More, Lowlands, weet het nummer niet meer maar hij loopt dus het publiek in. Succes
Bedankt hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een keer mee geweest met een meeting met FOT.
Saaiste meeting ooit, op #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |