SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:AFCA
Qui audet adipiscitur
Hoe oud is ietsje ouder?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben stiekem ietsje ouder, afspreken?
Ik heb hem al geplaatst, maar wat denken jullie van Enoh richting Fulham voor 5 miljoen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje lijpos Smoofie is trouwens 14. Heb nog bij hem in de klas gezeten, maar hij werd teruggezet naar het speciaal onderwijs. Laten we nu weer transfergeruchten plaatsen
Sunderland was het toch. Of heeft inmiddels ook Fulham interesse getoont?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik heb hem al geplaatst, maar wat denken jullie van Enoh richting Fulham voor 5 miljoen?
Mjah gemengde gevoelens met Enoh...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik heb hem al geplaatst, maar wat denken jullie van Enoh richting Fulham voor 5 miljoen?
Elm is ook een type ideale schoonzoon, noem dan Wernbloom.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zeg laten gaan voor 5 miljoen, en Clasie halen ...
Nee, Elm
Meteen weg doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Gast..... Waarom doe je altijd zo als er vrouwen in het topic zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje lijpos Smoofie is trouwens 14. Heb nog bij hem in de klas gezeten, maar hij werd teruggezet naar het speciaal onderwijs. Laten we nu weer transfergeruchten plaatsen
Ik regel een date voor je, en vervolgens gedraag je je zo kinderachtigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meteen weg doen.
[..]
Gast..... Waarom doe je altijd zo als er vrouwen in het topic zijn. U jelly?
Precies wat ik net niet zei, over Enoh dan hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik regel een date voor je, en vervolgens gedraag je je zo kinderachtig. Voor de rest is er zeker verbetering ten opzichte van Enoh mogelijk, maar dan moet je wel iets van agressie terug kopen. Anders wint Ajax helemaal geen duels meer op het middenveld.
Kijk het shirt, en dan hoe jij zijn naam schrijft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
GATUSSO, Ik zeg DOEN!
[ afbeelding ]
Agressie.
Jonge, wat doe je nou. Ik wachtte op Saekerhett.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk het shirt, en dan hoe jij zijn naam schrijft.
Die ligt al in bed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jonge, wat doe je nou. Ik wachtte op Saekerhett.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |