Spinvis staat al op de kaart. Overige namen zouden kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:54 schreef rubbereend het volgende:
Spinvis, De Staat, Racoon of Guus Meeuwis. Daar zou ik allemaal in kunnen komen. Direct ook nog wel. Hebben zich in een paar jaar muzikaal opnieuw uitgevonden en behalen nog steeds dezelfde successen.
quote:2004 - Ali B
2003 - BLØF
Vanuit dat oogpunt wel, maar toen verdiende Kyteman hem meer (waar ik het mee eens ben). Dus ze mogen hem dit jaar best krijgenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:18 schreef On het volgende:
[..]![]()
De Staat heeft hem nog niet? Doe dan maar, ook al leek het mij waarschijnlijker dat ze hem toen met het debuut wel hadden gewonnen.
twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 21:37:25Ik durf 'm nu wel aan: @djafrojack wint niet de Popprijs #esns12 reageer retweet
Zelfde hier. Ik heb echt tien keer niks hiermee. Ik vind het ook op één of andere manier van die makkelijke muziek.. gewoon een beetje lamlendig op het podium doen, wat woorden aan elkaar plakken en that's it.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef borisz het volgende:
Jvt dus. Zal misschien wel terecht zijn, fan zal ik nooit worden.![]()
Alleen dat rapport sloeg nergens op
Makkelijke muziek? Alles behalve dat...Ze zijn echt een erg originele groep en ze zetten een bepaalde nieuwe standaard neer. Erg knap wat ze hebben gedaan de laatste jaren! Zeeeer verdiende winnaarsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ik heb echt tien keer niks hiermee. Ik vind het ook op één of andere manier van die makkelijke muziek.. gewoon een beetje lamlendig op het podium doen, wat woorden aan elkaar plakken en that's it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |