Ik vind het idee zelf ook briljant, maar ik vind het niet eerlijk om het te doen onder de vlag van 'alles en iedereen kan meedoen en winnen'. Van mij zou het nieuwe seizoen van TVOH zonder meer mogen leiden naar ESF 2013quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk weinig te klagen heb.![]()
Ik ben er in eerdere topics al voor uitgekomen een voorstander te zijn van kandidaten uit de grotere talentenjachten op tv, mede omdat zij er waarschijnlijk meer van doordrongen zijn dat ze het publiek thuis moeten bereiken en niet alleen de zaal.
Goed, ik had voor de kandidaten misschien (lees: waarschijnlijk) een paar andere keuzes gemaakt, maar ik ben niet geheel ontevreden over de koers die de Mol is ingeslagen.
Nu nog even kijken hoe het uitpakt.
Paul en Wouter samen, hatsee!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het idee zelf ook briljant, maar ik vind het niet eerlijk om het te doen onder de vlag van 'alles en iedereen kan meedoen en winnen'. Van mij zou het nieuwe seizoen van TVOH zonder meer mogen leiden naar ESF 2013.
Ja, Ben en Paul! Twee opvallende persoonlijkheden!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan liever Charly en Paul.
Of Ben en Paul, als winnaars van seizoen 1 en 2
Die geen van tweeën steenkolen-Engels zingen, ook dat nogquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Ben en Paul! Twee opvallende persoonlijkheden!
Dan heb ik liever dat de wereld vergaat. En ik zal er waar nodig aan meehelpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Ben en Paul! Twee opvallende persoonlijkheden!
Me 2! Zou het verschrikkelijk vinden als Paul Turner namens NL zou gaan.. worden we nog harder uitgelachen dan met de Toppers, Sieneke of de 3JS.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat de wereld vergaat. En ik zal er waar nodig aan meehelpen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
Me 2! Zou het verschrikkelijk vinden als Paul Turner namens NL zou gaan.. worden we nog harder uitgelachen dan met de Toppers, Sieneke of de 3JS.
Waaromquote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
Me 2! Zou het verschrikkelijk vinden als Paul Turner namens NL zou gaan.. worden we nog harder uitgelachen dan met de Toppers, Sieneke of de 3JS.
Geen fan, maar daar moet ik me idd bij aansluiten.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk juíst dat hij het goed zou doen
Maar... de afgelopen jaren namen 'we' het nogal serieus, zeg maar.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat de wereld vergaat. En ik zal er waar nodig aan meehelpen.
HUH?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:05 schreef grazz het volgende:
https://twitter.com/raffaelapaton
Ik weet niet waar ze mee bezig is/zijn, maar check eens haar zogenaamde officiële website
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |