Hadden wij toch al nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef B.ertha het volgende:
HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD DIT VERGEEF IK JE NOOIT JIJ VOEDT JE KIND MAAR OP EN WE HEBBEN NOOIT MEER SEKS!
steekt hand op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Hoeveel SC'ers zouden deze week níet lurken in Z&G?
presentquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Hoeveel SC'ers zouden deze week níet lurken in Z&G?
Hier nog eenquote:
Je kunt gewoon op 'stop volgen' klikkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb er wel eens gepost en nu staat het in mijn AT....
Had ik laatst gedaan, en toen feliciteerde ik iemand....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op 'stop volgen' klikken
Ik zou puur om te etteren een avondje niet postenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:00 schreef wyccie het volgende:
Zou ze ons en onze ongeduldigheid ook al zat zijn?
Die zit nu zo toe te kijken:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zou puur om te etteren een avondje niet posten(als ik Soemp was dus hè)
Nederlandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist op het journaal mooie beelden van wielanden waar water in blijft staan omdat de grond verzadigd is.
Moet ik gelijk terugdenken aan het nieuws van deze zomer. Toen werd er zo enorm gehuild dat alle zo droog was en dat het zo enorm lang zou moeten gaan regenen om de boel weer normaal te krijgen.
Van het éne uiterste in het andere
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die zit nu zo toe te kijken:
[ afbeelding ]
En dan: *plop*?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En over een tijdje kijkt ze zo:
[ afbeelding ]
Bekenden weten het wel. Maar bijvoorbeeld in Z&G was iemand bevallen en werd toen door iemand van Z&G op facebook gefeliciteerd of aangemoedigd ofzo nog tijdens de bevalling. En ik ga dus echt niet oma's of andere familie of vrienden vertellen dat er iets begonnen is. En als de baby er is dan wil ik dat zelf op facebook zetten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar even serieus..zijn er echt nog mensen die helemaal niet weten dat je zwanger bent?
quote:
Je bedoelt de zomer die we in het voorjaar hadden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist op het journaal mooie beelden van wielanden waar water in blijft staan omdat de grond verzadigd is.
Moet ik gelijk terugdenken aan het nieuws van deze zomer. Toen werd er zo enorm gehuild dat alle zo droog was en dat het zo enorm lang zou moeten gaan regenen om de boel weer normaal te krijgen.
Van het éne uiterste in het andere
Doet me denken aan die Bassie-reclame.quote:
En terechtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bekenden weten het wel. Maar bijvoorbeeld in Z&G was iemand bevallen en werd toen door iemand van Z&G op facebook gefeliciteerd of aangemoedigd ofzo nog tijdens de bevalling. En ik ga dus echt niet oma's of andere familie of vrienden vertellen dat er iets begonnen is. En als de baby er is dan wil ik dat zelf op facebook zetten.
Daar zou ik geen sorry voor zeggenquote:[..]
Sorry mensen, we hadden een wandeling gemaakt vanmiddag en daarna ben ik direct naar bed gegaan.
Ja, die bedoel ik. Maar toen het dus zoveel regende in de zomer, zeiden ze nogmaals dat het nog veel langer zou moeten regenen. Nou, dat is geluktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt de zomer die we in het voorjaar hadden?
Toen ik zomervakantie had, regende het alleen maar.
Inderdaad, zo gebeurt er nooit watquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gisteren al die 106 nieuwe posts en nu een Soempie die doodleuk in slaap is gevallen.
ja precies! mijn hart kan dit niet aan jongensquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gisteren al die 106 nieuwe posts en nu een Soempie die doodleuk in slaap is gevallen.
Hoogzwangere vrouwen die moe zijn na een wandelingetjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:17 schreef Soempie het volgende:
Sorry mensen, we hadden een wandeling gemaakt vanmiddag en daarna ben ik direct naar bed gegaan.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, zeg dat dan! Kom op, nu starten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
Jullie snappen er niks van. Ik ben gaan slapen, zodat ik straks de hele nacht door kan.
Ja maar! 's Nachts slaap ik juist!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
Jullie snappen er niks van. Ik ben gaan slapen, zodat ik straks de hele nacht door kan.
Is daar al reden toe dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En over een tijdje kijkt ze zo:
[ afbeelding ]
Wacht dan ff tot de 21e, dan ben ik jarig namelijk!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.
Ik voel me zwaar in de maling genomen door de baby. Beetje 4-1 voorbij laten gaan.
Verkapt: ik-kan-heel-lekker-koken-post.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef Wiebelkont het volgende:
Lola duwt elke dag mee door tweemaal daags een half uurtje op de buik de slapen en wij roepen af en toe eens, maar het mag niet baten. Het is daar binnen lekker warm en er komt een gestage voorraad lekker eten binnen, ik zou ook blijven zitten.
Van wie zou hij/ze het hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef Wiebelkont het volgende:
Lola duwt elke dag mee door tweemaal daags een half uurtje op de buik de slapen en wij roepen af en toe eens, maar het mag niet baten. Het is daar binnen lekker warm en er komt een gestage voorraad lekker eten binnen, ik zou ook blijven zitten.
Neuh, we zijn na de 20-weken echo gewoon de echte naam gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, hebben jullie geen werknaam gehad? Dat is toch ook populair?
Ik, maar halverwege de naam heb ik er een ander woord van gemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nooit versproken waar anderen bij waren?
Bij welke naam kan dat niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ah, we hebben een aaknopingspunt. Een naam waarvan het eerste gedeelte omgeturnd kan worden tot een gewoon woord.
Griselda? Ursula? Olga? Elvira? Priscilla? She-Nay-Nay?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriendinnetje van me vertelde hun naam voor nr. 3 en ik geloofde haar niet![]()
Nooit gedacht dat haar vriend daarmee akkoord zou gaan.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de naam, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriendinnetje van me vertelde hun naam voor nr. 3 en ik geloofde haar niet![]()
Nooit gedacht dat haar vriend daarmee akkoord zou gaan.
Nou, het moet ook nog in de zin passen.quote:
Griesmeel, ursul de geer, oligarchie, elmex, shandy?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Griselda? Ursula? Olga? Elvira? Priscilla? She-Nay-Nay?
Creatief met taal, "Grie... Oh, god ik moet nog griesmeel hebben"?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het moet ook nog in de zin passen.
Maar je bent in een zin bezig over je kind.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Creatief met taal, "Grie... Oh, god ik moet nog griesmeel hebben"?
Nee hoor. Het ging over iets anders en ik wilde wat zeggen over de baby.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je bent in een zin bezig over je kind.
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoor. Het ging over iets anders en ik wilde wat zeggen over de baby.
Kijk, stel het gaat over auto's. En ik wilde iets over de baby zeggen en ik begon dus direct met de naam, ipv 'De baby....'. Dan is het makkelijk om te vormen.quote:
Oh ja, dan welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, stel het gaat over auto's. En ik wilde iets over de baby zeggen en ik begon dus direct met de naam, ipv 'De baby....'. Dan is het makkelijk om te vormen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |