abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106618988
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef Michael-H het volgende:
Mocht iemand hem gemist hebben, of stekeblind zijn, hier nogmaals de link van de Wifi repeater: http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html

Heb 'm zelf besteld omdat mijn wifi router net niet sterk genoeg is om in het hele huis signaal te hebben (boven valt hij weg). Werkt opvallend goed voor het geld, makkelijk in te stellen via de web interface, in 5 minuten ben je klaar :)

Valt als repeater en als nieuw acces point in te stellen (via netwerk-aansluiting). Tot nu toe nog geen problemen van anderen gehoord. Heb geen idee of dat ding aan de EU-eisen voldoet, aangezien ik nu ook plots internet in de tuin heb :')

Edit: Je kiest er bij de instellingen voor om één wifi-netwerk te 'repeaten', dit ding versterkt dus niet alle wifi-netwerken in de buurt.
Ben benieuwd in hoeverre ik zo'n ding bij mij kan gebruiken. Het moet iig door 2 woonlagen door en het is belangrijk om dan 2 lagen hogen ook nog een goed bereik te hebben. Nu kan ik dit niet halen met mijn huidige router, is gewoon een simpel b/g dingetje.

Wil van de zomer kunnen internetten op mn dak :D
  maandag 9 januari 2012 @ 21:30:36 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106619060
Na het instellen, via de netwerkkabel en webinterface, heb je dan eigenlijk geen bekabeling meer nodig en doet 'ie dan gewoon repeaten van een wireless signaal dat 'ie binnenkrijgt? Want waar je wilt versterken moet je anders een kabel hebben lopen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106619219
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef shiznuts het volgende:
Na het instellen, via de netwerkkabel en webinterface, heb je dan eigenlijk geen bekabeling meer nodig en doet 'ie dan gewoon repeaten van een wireless signaal dat 'ie binnenkrijgt? Want waar je wilt versterken moet je anders een kabel hebben lopen?
:Y

Die van ibood kan bijvoorbeeld op dezelfde manier het netwerk vergroten met als voordeel dat die garantie e.d. heeft én lan poorten, ofwel je zou eventueel bedraag aan kunnen sluiten (hoewel dat natuurlijk niet logisch is)

Ik weet dat dit topic er niet voor is maar ik hoop dat die mooi tablets snel komen in China. Ben van plan om over te stappen op Alles-in-1 van Ziggo; en dan kan ik ook lekker live tv kijken op zo'n tablet. Lui in bed :O :')
pi_106619595
Hmm nu zit ik te twijfelen tussen dat ibood ding(om te gebruiken als repeater, kan ook toch?) of die repeater van BIC. Wat is wijsheid? Ik heb er de ballen verstand van :{
pi_106619695
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dan werkt hij volledig zelfstandig. Kunt hem ook nog uit het stopcontact halen en verplaatsen, hij onthield hier alle instellingen :)
  maandag 9 januari 2012 @ 21:48:02 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106620068
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Ja, dan werkt hij volledig zelfstandig. Kunt hem ook nog uit het stopcontact halen en verplaatsen, hij onthield hier alle instellingen :)
Ah, ok, dan snap ik de 'use' wat beter. :) Kunnen m'n ouders dan goed gebruiken inderdaad. Als ik daar eens logeer is er verdomme geen internet in de gastenkamer en in de tuin. :( Stopcontacten genoeg wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 9 januari 2012 @ 21:54:31 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106620414
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:Y

Die van ibood kan bijvoorbeeld op dezelfde manier het netwerk vergroten met als voordeel dat die garantie e.d. heeft én lan poorten, ofwel je zou eventueel bedraag aan kunnen sluiten (hoewel dat natuurlijk niet logisch is)

Ik weet dat dit topic er niet voor is maar ik hoop dat die mooi tablets snel komen in China. Ben van plan om over te stappen op Alles-in-1 van Ziggo; en dan kan ik ook lekker live tv kijken op zo'n tablet. Lui in bed :O :')
Moet hier ook nog maar eeens om de tafel :P Internet van ziggo + app = win :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 januari 2012 @ 22:17:04 #208
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_106621725
Dat doe je toch gewoon als een eindbaas met een Dreambox DM800SE HD en bijv. de Dreamdroid app...

Jullie mogen mij aanraken.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_106621905
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Moet hier ook nog maar eeens om de tafel :P Internet van ziggo + app = win :D
Werkt prima, alleen de app zelf is wat instabiel
  maandag 9 januari 2012 @ 22:25:58 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106622231
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:17 schreef R2cksson het volgende:
Dat doe je toch gewoon als een eindbaas met een Dreambox DM800SE HD en bijv. de Dreamdroid app...

Jullie mogen mij aanraken.
Eindbaas? Met één sling sla ik je knockout, homie.
pi_106623849
Ooooh dat thee eendje een aantal posts terug is echt leuk! 10 dollar vind ik wel prijzig idd.. Zal af en toe even meelezen of iemand m goedkoper spot :)

Ik heb zin om te shoppen.. Heb 17 items in mn ebay watch list staan maar lopen allemaal pas over een paar dagen af x')

Iemand hier trouwens ervaring met make-up van 1 van de sites? (geen ebay dus)
pi_106624814
Iemand al ervaring met zo een cheap gamepad van BIC?
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html
pi_106625113
Ik snap de werking van die wifi repeater niet helemaal..
Zo ding zet je dus even aan je router met de kabel, stel je via de webinterface je wireless in..

Vervolgens gooi je zo ding ergens in het stroom op bijvoorbeeld een 2e etage, en dan word het signaal gewoon weer door gestuurd vanaf die repeater ?

Probleem wat je dan krijgt lijkt mij is dat als je op de bovenverdieping bijvoorbeeld maar een signaal van 30% hebt ( 2 streepjes bijv) en je gaat dat signaal versterken, dan kan je toch nooit een volledige snelheid meer krijgen aangezien je maar 30 % van het originele signaal versterkt ??

Zou dit als ICT'er moeten weten :D , al werk ik nooit met die dingen.. een beetje router heeft wel een redelijk signaal om een normaal huis te kunnen bedekken.. en in bedrijven maak je dan weer gewoon gebruik van acces point die je aansluit door middel van een kabel..

Dacht eerlijk gezegd ook dat je die wifi repeater bedraad zo aansluiten en dat hij dan het signaal via de kabel weer verspreid als wifi .. maja dan haal je de functie van het wifi weg ( een draadloze verbinding) wat dan kun je net zo goed de kabel door trekken tot het apparaat zelf :P
pi_106625137
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:17 schreef jonasr het volgende:
Iemand al ervaring met zo een cheap gamepad van BIC?
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html
MOMENT!!! ik zal je even een ebay link sturen..

zelfde gamepad 4$ ofzo..

Oke wat the fuck.. prijs is opeens gestegen naar 6$ en er komt nog nog 3 $ verzending bij
( http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649 )

ik heb wel geteld 2 dagen vorige week bij die shop hem voor 4,97$ gehaald!

en ik heb er al 1 thuis liggen ( nu al wel een jaar in gebruik) en nog 1 aan een kennis gegeven ook voor 3,50 euro toen in een andere webshop gehaald. Prima controllers hoor! speel er fifa 11 / 12 mee en doet het perfect!
echter slijt de controller nu wel maarja dat kan ook niet anders dan diehard erop te gamen :P
Tevens door een paar keer laten vallen werkt mijn R2 button niet lekker, dan draai ik de gamepad open doe ik het knopje even goed voor zijn 'sensor' en dan kan ik er weer tegen aan :)

zo zien ze er echt uit :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Downstar op 09-01-2012 23:34:16 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 23:28:25 #215
39510 R2cksson
pi_106625336
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eindbaas? Met één sling sla ik je knockout, homie.
Dat kinderspel is helegaar niet open source en linux en cardsharing en koppelbaar met de box op de slaapkamer! Gekkie!
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_106626840
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:24 schreef Downstar het volgende:

[..]

MOMENT!!! ik zal je even een ebay link sturen..

zelfde gamepad 4$ ofzo..

Oke wat the fuck.. prijs is opeens gestegen naar 6$ en er komt nog nog 3 $ verzending bij
( http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649 )

ik heb wel geteld 2 dagen vorige week bij die shop hem voor 4,97$ gehaald!

[ afbeelding ]

en ik heb er al 1 thuis liggen ( nu al wel een jaar in gebruik) en nog 1 aan een kennis gegeven ook voor 3,50 euro toen in een andere webshop gehaald. Prima controllers hoor! speel er fifa 11 / 12 mee en doet het perfect!
echter slijt de controller nu wel maarja dat kan ook niet anders dan diehard erop te gamen :P
Tevens door een paar keer laten vallen werkt mijn R2 button niet lekker, dan draai ik de gamepad open doe ik het knopje even goed voor zijn 'sensor' en dan kan ik er weer tegen aan :)

zo zien ze er echt uit :)

[ afbeelding ]

Bedankt, ja wil ze ook voor Fifa/shooters kopen.
Heb zelf geen ps, altijd lastig als ik dan ga game bij andere mensen haha, dus handig om men skills bij te werken & fifa speelt niet meer lekker op toetsenbord.
Zal de shop in het oog houden, de prijs zakt mss nog ;).

Laat zeker iets weten of alles met die shop lekker loopt!
pi_106627006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef jonasr het volgende:

[..]

Bedankt, ja wil ze ook voor Fifa/shooters kopen.
Heb zelf geen ps, altijd lastig als ik dan ga game bij andere mensen haha, dus handig om men skills bij te werken & fifa speelt niet meer lekker op toetsenbord.
Zal de shop in het oog houden, de prijs zakt mss nog ;).

Laat zeker iets weten of alles met die shop lekker loopt!
aan zijn feedback te zien zit t wel snor met die shop, misschien dat je ze een berichtje kan doen dat je net van plan was ze aan te schaffen na een tip van een 'vriend'.. en dat je nu ziet dat ze opeens 2 x zo duur zijn geworden.. vragen of ze een offer van 5$ dus accepteren :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:39:03 #218
39510 R2cksson
pi_106627987
Wellicht ben ik spuit 11, maar is www.buyincoins.com/detail(...)ter-product-604.html in combinatie met een ECHTE controller van de PS2 niet veel beter? Die gaan tenminste niet zo makkelijk stuk.

Edit: Eindelijk twee niet (naar tevredenheid) bezorgde orders teruggekregen op mn Paypal. 30 Euro over om uit te geven aan speelgoed. Ik denk dat het een IP-cam gaat worden voor op de binnenplaats achter de voordeur. Zou zo'n ultra-cheap wanscam ding lang leven onder een afdak? Jammer dat ik niet op Lightinthebox kom nu...

[ Bericht 5% gewijzigd door R2cksson op 10-01-2012 02:27:02 ]
pi_106631049
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:39 schreef R2cksson het volgende:
Wellicht ben ik spuit 11, maar is www.buyincoins.com/detail(...)ter-product-604.html in combinatie met een ECHTE controller van de PS2 niet veel beter? Die gaan tenminste niet zo makkelijk stuk.

Edit: Eindelijk twee niet (naar tevredenheid) bezorgde orders teruggekregen op mn Paypal. 30 Euro over om uit te geven aan speelgoed. Ik denk dat het een IP-cam gaat worden voor op de binnenplaats achter de voordeur. Zou zo'n ultra-cheap wanscam ding lang leven onder een afdak? Jammer dat ik niet op Lightinthebox kom nu...
Wie zegt dat die cheap ass controllers snel stuk gaan dan ? doen t net zo goed als een normale PS2 controller hoor.. dat ik hem zelf laat vallen heeft niks te maken met het feit dat het een echt model of een replica model is :P daarnaast werkt hij naar de val ook gewoon nog prima hoor.

Ondanks het een indoor ip cam is heb ik er ook wel eens aan gedacht, echter denk ik dat er wel snel roest van binnen zou optreden door het vochtige en klamme weer.. en dan denk ik niet dat de cam het lang zal gaan overleven :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:56:19 #220
39510 R2cksson
pi_106640126
Als je al een controller hebt liggen is het in elk geval het goedkoopst.

Ik denk ook dat het door het vocht nogal gauw is afgelopen. Gaat nogal makkelijk achter de lens zitten natuurlijk... Ik laat het nog even zitten, dat geld loopt niet weg.
pi_106640263
godsamme, heb ik weer een uitgestelde bankbetaling
pi_106645485
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef ElmoFan het volgende:
godsamme, heb ik weer een uitgestelde bankbetaling
Altijd leuk
pi_106647433
Jezus, dat Focalprice is sloom... :')
pi_106647596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:14 schreef Fifut het volgende:
Jezus, dat Focalprice is sloom... :')
niet normaal
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_106648873
2 weken terug na lange tijd weer is wat besteld bij een Nederlandse webshop, na 2 weken pakketje nog niet ontvangen, nu moet ik allerlei formulieren invullen en op mijn EER verklaren dat ik hem niet heb ontvangen. belachelijk!

Dus die chinezen zijn zo erg nog niet, bij Focalprice sturen te zo een nieuwe naar me op:)!
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')