Even voor de DUIDELIJKHEID:quote:Op zondag 8 januari 2012 16:38 schreef Racer88 het volgende:
Buyincoins was gisteren gewoon helemaal offline.
Gewoon gechekt via de is it just me or.... en nog andere pagina.
Vanochtende deed ie t wel, nu weer nie
Nou gisteren deed geen enkele pagina het, vandaag alleen index iddquote:Op zondag 8 januari 2012 16:54 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even voor de DUIDELIJKHEID:
Buyincoins is gewoon online alleen doet misschien de "main" pagina het niet helemaal.
Dus als je naar een pagina ánders de dan "www.buyincoins.com" gaat doet hij het gewoon.
(bijvoorbeeld nieuwe producten pagina of dergelijke)
hoezo surf je met een proxy server?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:46 schreef ANCT het volgende:
[..]
toffe link man, ik heb gewoon die link bezocht met 5 online proxy's zodat ik niemand hoef onder te spammen![]()
nu nog even bedenken wat ik op die kaarten wil
hoax?!quote:
hey plex!quote:
Zo grappig is het niet. Dan krijg je bovenstaande reacties, mensen die in paniek raken en weer een halve topic hierover.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:59 schreef Loll het volgende:
De mensen hier snappen de grap niet vraag maar aan shiznuts tokko1 of robertnl.
Hey bob.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hey plex!
en jep hier doet ie t ook, maar 2 min geleden deed ie t niet
Je bent niet grappig, gedraag je naar je leeftijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:59 schreef Loll het volgende:
De mensen hier snappen de grap niet vraag maar aan shiznuts tokko1 of robertnl.
eigenlijk wel bijna elke site in de OPquote:Op zondag 8 januari 2012 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey bob.
Weet iemand misschien welke site het meest voor mobiele telefoons verkoopt, Denk hierbij aan hoesjes kabeltjes etc.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet. Dan krijg je bovenstaande reacties, mensen die in paniek raken en weer een halve topic hierover.
1. Eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
1. Je bent niet grappig
2. gedraag je naar je leeftijd.
Ja, ik hoorde dat Ebay een goeie is.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey bob.
Weet iemand misschien welke site het meest voor mobiele telefoons verkoopt, Denk hierbij aan hoesjes kabeltjes etc.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:29 schreef classpc het volgende:
Welk kabeltje bestellen we? Dan doe ik ook even mee.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sir! We have a doorbraak!1!!
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item3f0ed09a6d
Bij wie anders ook dan BIC, lol.Die.SPOILER: The magic wordsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen die tijd is een dollar misschien 1.000,- euro waard, wees blij.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Verdorie, net een dubbele order geplaatst bij DX, per ongeluk. Eentje nu wel geannuleerd maar ze komen volgens de mededeling pas 22 januari met een reactie/refund. Beetje jammer zo.
Daarnaast ook uitnieuwsgierigheid 'enable bulkrates' aangeklikt maar zag niks veranderen. Na betaling zag ik ineens dat er dan 1,70 $ wordt gerekend voor ship tracking. Lekker zo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Bulkrates ga je pas echt merken bij 5+ items enzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Verdorie, net een dubbele order geplaatst bij DX, per ongeluk. Eentje nu wel geannuleerd maar ze komen volgens de mededeling pas 22 januari met een reactie/refund. Beetje jammer zo.
Daarnaast ook uitnieuwsgierigheid 'enable bulkrates' aangeklikt maar zag niks veranderen. Na betaling zag ik ineens dat er dan 1,70 $ wordt gerekend voor ship tracking. Lekker zo.
Ik vind het ook smakelijk weglezen als de klassieke "failliet" grap langskomtquote:
* shiznuts gauw veel bestellen gaatquote:Op maandag 9 januari 2012 07:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik vind het ook smakelijk weglezen als de klassieke "failliet" grap langskomt![]()
Het is weer bijna nieuwjaar in China, dus de komende week kun je nog bestellen voordat de boel op slot gaat
* RobertNL doet gezellig meequote:Op maandag 9 januari 2012 07:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
* shiznuts gauw veel bestellen gaat
* shiznuts nu failliet is
* tokko1 zit in hetzelfde schuitjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |