Maar 60/39 = 1.54quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef Gnieperd het volgende:
In jouw berekeningen wordt er (Aantal leden)/(Aantal punten)
Het moet juist andersom
Geen jokers maar vrijstellingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Gnieperd het volgende:
Welke 3 kandidaten hadden ookalweer jokers? Marion, Tim en Frits toch?
gelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Maar 60/39 = 1.54
30/29 = 1.03
20/21 = 0,95
10/21 = 0,48...
Heb je het plaatje ctrl-f5 gedaan? Misschien zit de oude nog in je cache...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Steve het volgende:
Ik vind het gebruik van zoveel getallen op twitter heel erg naar Maarten wijzen. Bedenk ik me ineens..
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef Mangostine het volgende:
Met al die getallen in de tweets ga ik zo rustig aan Maarten eens verdenken.
Omdat hij de man van de getallen is. Als ik me goed herinner heeft hij ook gezegd dat hij alles heel statistisch aan heeft gepakt o.i.d.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom denken jullie dan ineens aan Maarten?
Hij is naast prof-zwemmer wiskundige.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom denken jullie dan ineens aan Maarten?
Plus dat hij wiskunde heeft gestudeerd en heel berekenend speelt. Dwz kansberekening en dergelijke gebruikt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Omdat hij de man van de getallen is. Als ik me goed herinner heeft hij ook gezegd dat hij alles heel statistisch aan heeft gepakt o.i.d.
Ik hoop het:)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Wedden dat er binnen nu en volgende week een WIDM sub-forum komt?
Gaat iemand hier nog iets op zeggen? Lijkt me toch opmerkelijk.quote:Deze flashframes vielen mij ook al op. Ik had het opgenomen op tv en de kwaliteit daarvan was een stuk beter. Daar kon ik duidelijk zien dat het in het artikel ging over onder andere de VVD en Club Veronica Trend.
Wikipedia:
... werkte hij bij de jongerenafdeling van Veronica, waar hij rapportages maakte voor het radioprogramma Club Veronica Trend. Later werkte hij als redacteur voor Nieuwsradio Veronica. Ook liep hij stage bij de Teldersstichting, het wetenschappelijk bureau van de VVD ...
... In 1998 werd hij lid van de Amsterdamse gemeenteraad voor de VVD. In maart 2002 werd hij door de VVD-fractie unaniem gekozen tot fractievoorzitter en daarmee woordvoerder Openbare Orde en Veiligheid. ...
Dit zou erg duiden op zijn mol-zijn. Tenzij we in elke aflevering zo'n flashframe krijgen waarop elke keer een andere kandidaat staat, dan zijn het gewoon alle deelnemers aan Mol XII
Voor hetzelfde geld verliest hij zijn vrijstelling met een spel en ligt hij er alsnog uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:22 schreef EddyAlbena het volgende:
Toch raar dat er nog mensen op Tim stemmen als afvaller
Zojuist eerste aflevering bekeken, en dit was ook wat ik dacht..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef themole het volgende:
William was mijn mol als gok aan het begin, maar na een aflevering schrijf ik hem af: te opvallend.
Heb net ff gekeken naar de vragen die werden gesteld en hoe en door wie ze werden beantwoord, kan er weinig uithalen maar misschien kan iemand anders er nog iets mee.
[..]
Verder zat ik net na te denken over dat voorstukje van live.avro.nl waar je Dio zag staan als 'jouw mol'. De mensen van de Avro weten ook wel dat dit te opvallend zou zijn, waar het wel voor gebruikt kan worden is om de afvaller van volgende week weer bekend te maken. Als je volgende week een andere jouw mol ziet en Dio gaat eruit zou het een theorie kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is het iets met die woorden?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |