Je loopt een jaar achter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
Als hoeveelste loop ik zometeen het verlaten ziekenhuis in? Ik hoor het graag!
Tivoli wees na korte tijd op meerdere mensen en iets duidelijks kon ik er niet uithalen, dus ik heb deze theorie achterwege gelatenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef EllaN het volgende:
Is de Tivoli - Dio hint niet meegenomen? Ik vond die wel mooi gevonden door.. Iemand.
quote:@WilliamSpaaij William Spaaij
Belofte maakt schuld! Hier het antwoord: Ik heb daadwerkelijk een joker gevonden op de brug! #WIDM
3 uur geleden via web
Waar komt dat screenshot ineens vandaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar iemand vroeg wat er stond.
[ afbeelding ]
Van de mol.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar komt dat screenshot ineens vandaan?
Dat was ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar iemand vroeg wat er stond.
[ afbeelding ]
Net gemaakt, hoezo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar komt dat screenshot ineens vandaan?
Ja ik zag alleen die halve, vandaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:10 schreef MrManiak het volgende:
Gewoon, screencapture van Uitzending Gemist. De gehele zin wordt daar gewoon getikt.
Hoe vind je dat op google maps precies?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:12 schreef Gnieperd het volgende:
De olympische cirkels theorie kan ook wel weg, ik zoom in op google maps op het vliegtuig en ik zie heel lichtelijk die cirkels daar ook. Ik kan het niet precies zien omdat ze niet heel ver inzoomen maar het lijkt er wel op
Op live.avro.nl bij opdrachten zie je een soort google maps met waar de opdrachten zijn waarop je kan inzoomen. Daarop kan je minderver inzoomen dan op de originele google maps dus je zet die vensters naast elkaar en je zoomt inquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe vind je dat op google maps precies?
Je staat er!quote:
In de linker bovenhoek van de pagina lijkt een gezicht te zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:24 schreef Gnieperd het volgende:
Maar waar in dat plaatje zien jullie die persoon nou?
quote:
Dat was toch pas bij aflevering 5?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Misschien worden we gek en zien we waanbeelden, die kans is ook erg groot.
Dat we gek worden daar twijfel ik niet eens aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Misschien worden we gek en zien we waanbeelden, die kans is ook erg groot.
Vorig jaar werd ik semi-paranoïde rond de helft van het seizoen, dus ik probeer me nu nog staande te houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat was toch pas bij aflevering 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |