quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Die is vel vet eigenlijk.
Ik kon de printscreen niet zo snel meer terugvinden in de topicsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:46 schreef tochweerhenk het volgende:
In de eerste minuten van de aflevering zijn flitsen te zien. In een van deze flitsen is een pagina met de tekst MOL XII. In de rechter bovenhoek een foto te zien. Het is niet goed te zien of het gaat om presentator Art Rooijakkers of een van de kandidaten.
Mijn print screen toch?
Valt iedereen op, zal wel niets zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Die is vel vet eigenlijk.
Ik snap niet hoe mensen hier iemand in kunnen zien, kan iemand mij uitleggen waar jullie die mysterieuze persoon zien?quote:
Hij is niet groterquote:
Als je het filmpje bekijkt zie je een fictieve tweet van het twitterkanaal @IkBenDeMolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er helemaal onderaan? Onder "ikbendemol"
Ik bedoel het omcirkelde, heeft iemand een computer met een goed genoeg beeldscherm om het te lezen?:Pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hij is niet groter?
[..]
Als je het filmpje bekijkt zie je een fictieve tweet van het twitterkanaal @IkBenDeMol
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hij is niet groter?
[..]
Als je het filmpje bekijkt zie je een fictieve tweet van het twitterkanaal @IkBenDeMol
Tja inderdaad!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef EllaN het volgende:
Is de Tivoli - Dio hint niet meegenomen? Ik vond die wel mooi gevonden door.. Iemand.
ALS HOEVEE lijkt het op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:52 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik bedoel het omcirkelde, heeft iemand een computer met een goed genoeg beeldscherm om het te lezen?:P
[ afbeelding ]
Hier probeert hij ons duidelijk op het verkeerde been te zetten, als er al een getal met voorbedacht redenen zijn bedacht kunnen deze niet in de rekensom bijvoorbeeld worden meegenomen, omdat dit recente cijfers zijn. Geen hint dus denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:57 schreef Gnieperd het volgende:
De Mol @IkBenDeMol
2.136.000 kijkers, al meer dan 50.000 views op Uitzending gemist en gisteren 130.000 bezoekers op de site. Maar wie heeft me ontdekt?
Ik dacht ook zoiets.quote:
Dat dacht ik ook, maar ik postte hem toch maar omdat ik hem nog niet voorbij had zien komenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hier probeert hij ons duidelijk op het verkeerde been te zetten, als er al een getal met voorbedacht redenen zijn bedacht kunnen deze niet in de rekensom bijvoorbeeld worden meegenomen, omdat dit recente cijfers zijn. Geen hint dus denk ik.
Maargoed daar kun je weinig mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets.
Hoevee of hoewee ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |