Dat viel mij ook al op ja. Maar daarna zie je hem met een blauwe koker zwaaien, dus misschien dat hij het zo wist te verhullen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef DaMart het volgende:
Als je goed kijkt, zie je Liesbeth in de achtergrond staan en ze kijkt half omgedraaid heel geïnteresseerd toe hoe Tim de vrijstellingen pakt. Wellicht als mol die weet dat die dingen daar liggen, of als kandidaat die Tim nu verdenkt?
Maar (volgens mij was jij het gister die het zei) als mol zou je bij de tekenaars willen, toch? Want Liesbeth had er op deze manier geen invloed op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je Liesbeth in de achtergrond staan en ze kijkt half omgedraaid heel geïnteresseerd toe hoe Tim de vrijstellingen pakt. Wellicht als mol die weet dat die dingen daar liggen, of als kandidaat die Tim nu verdenkt?
Zou iemand hier kunnen opschrijven waar ze het precies over hebben en wat de (eventuele) aanwijzing van de Mol is? Ik ben nu niet in de gelegenheid om te luisterenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
Zometeen Marion bij de Roodshow op radio 2.
Ah even luisteren wat de tip is deze week.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
Zometeen Marion bij de Roodshow op radio 2.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef MrManiak het volgende:
Mol-special week 1, alleen de theorieënpagina: 2200 woorden, zeven afbeeldingen en een shitload aan links maar forumposts en afbeeldingen......and counting
Ach ik doe het graagquote:
Dat was mijn eerste indruk tijdens de opdracht. Maar zoeken en niets kunnen vinden... en met wie werkte Marion ook alweer samen tijdens die opdracht?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar (volgens mij was jij het gister die het zei) als mol zou je bij de tekenaars willen, toch? Want Liesbeth had er op deze manier geen invloed op.
En net al Whitney Houston. Daarom luister ik geen radio 2.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:32 schreef themole het volgende:
Radio 2 duurt lang, moet nu ook Human aanhoren van the Killers. Veruit hun slechtste plaat.
De top 2000 is veruit het leukste van de hele zenderquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En net al Whitney Houston. Daarom luister ik geen radio 2.
Normaal gesproken ik ook niet, maar ben wel benieuwd naar interview + hint.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En net al Whitney Houston. Daarom luister ik geen radio 2.
Hoe durft hijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef themole het volgende:
Fffffffffffuuuuuuu precies op het belangrijke moment de pakketbezorger.
Stel prioriteiten, gewoon laten wachten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef themole het volgende:
Fffffffffffuuuuuuu precies op het belangrijke moment de pakketbezorger.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef themole het volgende:
[..]
Heb hem natuurlijk als een echt FOK!er van het balkon gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |