SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 1
Anne-Marie
Dio
Frits
Hadewych
Liesbeth
Maarten
Marit
Tim
William
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
[ Bericht 5% gewijzigd door Beaudelaire op 06-01-2012 20:58:38 ]04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef Re het volgende:
Wie liep er eigenlijk naar de verkeerde kokertjes? Poging vrijstellingen te missen?
Ok, thanksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
foto van juli 2010. Foto van Martin Vlasko
Ik had die kut in haar rug geschoten! ik vond het echt en raar stukje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat marit expres haar handen omhoog deed om dio te verwarren en naar die andere gast toe seinde om in het stro te gaan zoeken terwijl de mol onderaan de brug een raar dansje deed (buiten beeld dat wel)
Anne-Marie.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik had die kut in haar rug geschoten! ik vond het echt en raar stukje.
Dat. Gewoon om die vrijstelling van Marit af te pakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Het had zo in een stomme film gekund. Zij haar handen omhoog en toch gewoon rustig doorlopen tegenover twee gasten die een ingeving krijgen en haar helemaal vergeten, maar alleen als idioten tussen de strobalen zitten te graven naar jokers. Absurdistisch..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef imanidiot het volgende:
[..]
In hoeverre kijkt Dio anders dan Marion?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Zijn die foto's van de spelers boven officiele foto's van de AVRO?
In dat geval, iedereen kijkt naar rechts... behalve Liesbeth en Marit (finalisten) en Dio kijkt recht in de camera (Mol?)
Ja dat vroeg ik mij dus ook af. Ik begreep dat Frits uiteindelijk naar de vrijstelligen liep omdat iemand anders compleet verkeerd liep?quote:
En daarom ik ben alleen bezig met hooi als het in mijn aars prikt tijdens het batsen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vond die actie van Marit echt prachtig, sowieso was William te druk met hooi.
Ja en iedereen behalve Maarten en Frits hebben iets op hun hoofd. En bij de groepsfoto heeft Liesbeth een afwijkende houding.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Zijn die foto's van de spelers boven officiele foto's van de AVRO?
In dat geval, iedereen kijkt naar rechts... behalve Liesbeth en Marit (finalisten) en Dio kijkt recht in de camera (Mol?)
Ze kijkt wel iets minder 'recht' dan Dio.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:47 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
In hoeverre kijkt Dio anders dan Marion?
Hmm..dan moet dat het wel zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kijkt wel iets minder 'recht' dan Dio.....
Dio is de mol niet hij zou zichzelf per ongeluk verraden tijdens zijn vette hip hops yo!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kijkt wel iets minder 'recht' dan Dio.....
Ze hadden hem ook tegen zijn kop mogen schieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef TheVulture het volgende:
William was veel te druk bezig om de Mol te 'spelen' ... dat soort lui irriteren me mateloos
Ja, omdat misschien als mol je weinig aan de vrijstelling hebt ... Hmmmmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij dus ook af. Ik begreep dat Frits uiteindelijk naar de vrijstelligen liep omdat iemand anders compleet verkeerd liep?
Lijkt me dat de mol altijd voor de vrijstellingen gaat ipv bijvoorbeeld geld, aangezien de kandidaten er dan niets meer aan hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef Re het volgende:
[..]
Ja, omdat misschien als mol je weinig aan de vrijstelling hebt ... Hmmmm
wat waren ze ook alweer? ga ik even met de GPS coordinaten aan de gangquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef MrManiak het volgende:
Wat een dikke lijst aan hints een aanwijzingen heb ik, niet normaal...
Iemand nog wijzer geworden van de coördinaten?
Zijn er geboortedata uit af te leiden misschien... 30 augustus 1989?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef MrManiak het volgende:
Wat een dikke lijst aan hints een aanwijzingen heb ik, niet normaal...
Iemand nog wijzer geworden van de coördinaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |