't wordt eens tijd dat kleine kinderen van tegenwoordig meer discipline krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef DjinN het volgende:
Je kleine dreumes van 1 jaar oud discipline bij willen brengen...
Die baby heeft het uigelokt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef timmmmm het volgende:
Maar, maar, maar, het moet van haar vriend, ze kon er niet aan doen!!!!!!!
Dit. Gestoord koppel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef DjinN het volgende:
Je kleine dreumes van 1 jaar oud discipline bij willen brengen...
Zowel vriend als moeder.quote:
Die is gewoon achterlijk vanaf de geboorte.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef paddy het volgende:
Kijk, ik geloof echt wel dat moeders last kunnen hebben van postnatale depressie. Meerdere gevallen gezien. Is de film "de gelukkig huisvrouw"wel een voorbeeld van. Maar na een jaar nog? En wat voor excuus heeft die vriend?
Is iets anders toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een vreselijk bericht zeg en wat heb ik met dit kleine meisje te doen. In Engeland heb je best veel van dat lowlifevolk wat ook nog eens kinderen heeft op jonge leeftijd van jan&alleman, chavs worden ze genoemd als ik me niet vergis.
Chavs zijn juist mensen die veel buiten zijn toch? Hangen?quote:is een scheldwoord afkomstig uit Groot-Brittannië en wordt gebruikt door en voor Engelse jongeren. Een chav is een vaak laag geschoolde, agressieve jongere (man of vrouw) afkomstig uit een lagere sociale klasse. Chavs zijn herkenbaar aan hun gedrag (brutaal en agressief) en hun manier van kleden
Sorry hoor, maar hier zit geen positieve kant aan. Het kind heeft namelijk altijd ngo de mogelijkheid om zelf wat van zijn/haar leven te maken, hetzij doordat het weggehaald wordt door instanties, hetzij omdat mama het licht ziet, hetzij omdat papa het weghaald (waar is die eik in dit verhaal), hetzji omdat het kind zelf wat van zijn leven weet te maken, what ever.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef deedeetee het volgende:
OMG wat een idioot mens, mja als ik het van de positieve kant bekijk :
Bij zo'n moeder wil je als kind niet niet graag opgroeien en dat is het kindje nu bespaard gebleven.
Ik moet er niet aan denken wat dat gestoorde mens anders nog meer had uit gehaald met dat arme kindje.
soooo not funny.quote:
was grapje en de 2e meende ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
soooo not funny.
edit: ninja edit is ninja, je kwam al tot bezinning
Ja maar an sich heeft ze gelijk. Tot die tijd is die kleine aan die pauperslet van een moeder overgeleverd, wie weet wat er zich nog allemaal af zou gaan spelen gezien deze actie. Ik vind het evengoed heel erg triest wat er gebeurd is. Ook triest dat dit soort mensen zich voortplanten maar dat zie je wel vaak bij lowlifes dat ze zich voortplanten als ratten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier zit geen positieve kant aan. Het kind heeft namelijk altijd ngo de mogelijkheid om zelf wat van zijn/haar leven te maken, hetzij doordat het weggehaald wordt door instanties, hetzij omdat mama het licht ziet, hetzij omdat papa het weghaald (waar is die eik in dit verhaal), hetzji omdat het kind zelf wat van zijn leven weet te maken, what ever.
Dat doet ieder mensquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef Romanov het volgende:
[..]
Wat een fijnzinnige humor heb je weer dan...
Lachen over de rug van een ander
Zo zat ik ook dus vandaar dat ik gezocht heb naar Noorse bronnen, The Sun is nou niet wat je zegt écht betrouwbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is dit nou de Telegraaf die quote van The Sun? Een veel lager niveau kan je niet krijgen
Niet mee eens. Er zijn zat mensen met een tč kutte jeugd met ellende, fysieke (div. vormen) en mentale mishandeling enz die wat van hun leven hebben gemaakt en met veel plezier nu leven. Die hadden in dat argument dus beter afgeweest als ze dood waren geweest... Nah. Invalide argument imo. Zullen we het wsch niet over eens worden, maar ik ben het er dus niet mee eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja maar an sich heeft ze gelijk. Tot die tijd is die kleine aan die pauperslet van een moeder overgeleverd, wie weet wat er zich nog allemaal af zou gaan spelen gezien deze actie. Ik vind het evengoed heel erg triest wat er gebeurd is. Ook triest dat dit soort mensen zich voortplanten maar dat zie je wel vaak bij lowlifes dat ze zich voortplanten als ratten.
quote:
Ik troll nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders zitten trollen.
En jouw topic over hoe een Marokkaans kind van 11 jaar neergeschoten moest worden dan?quote:
Als jij in een topic als dit gaat neerzetten dat het maar een baby is ben je aan trollen en mag je daar mee nokken.quote:
hij zet hier al vaker rommel hoor. Hij vond het leuk dat een 9 jarige neergeschoten werd voor het gooien van vuurwerk:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij in een topic als dit gaat neerzetten dat het maar een baby is ben je aan trollen en mag je daar mee nokken.
Einde discussie.
Dat is jouw mening, ik zelf denk dat er wel ergere dingen zijn dan gewoon niet meer leven. Weggehaald worden door instanties en in een tehuis of bij pleegouders belanden is echt niet zaligmakend. In veel gevallen kom je dan van regen in de drup of nog érger.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier zit geen positieve kant aan. Het kind heeft namelijk altijd ngo de mogelijkheid om zelf wat van zijn/haar leven te maken, hetzij doordat het weggehaald wordt door instanties, hetzij omdat mama het licht ziet, hetzij omdat papa het weghaald (waar is die eik in dit verhaal), hetzji omdat het kind zelf wat van zijn leven weet te maken, what ever.
Jij haalt 2 dingen uit elkaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
hij zet hier al vaker rommel hoor. Hij vond het leuk dat een 9 jarige neergeschoten werd voor het gooien van vuurwerk:
9 jarige jongen gewond door vuurwerk
Wat is het met jou toch en het leed van kleine kinderen? Ben je gestoord?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Jij haalt 2 dingen uit elkaar.
Wat betreft het 9 jarige kind, het raakte gewond door het afsteken van "weigeraars" (vuurwerk dat niet afging), dat is je eigen schuld.
En ik zei over dat 11 jarig joch dat werd neergeschoten dat als hij vuurwerk naar anderen heeft lopen gooien dat het z,n eigen schuld is.
Moeder vermoordt baby in emmerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Heb je nog een andere bron dan de Telegraaf?
Lees mijn tweede post ook even.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik zelf denk dat er wel ergere dingen zijn dan gewoon niet meer leven. Weggehaald worden door instanties en in een tehuis of bij pleegouders belanden is echt niet zaligmakend. In veel gevallen kom je dan van regen in de drup of nog érger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |