En d'r bloeddruk dan?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Smeer de lans van je man in met ananashartensap en ga effe flink van bil terwijl je een pannekoek eet. Succes verzekerd...
Smeer de lans van je man in met ananashartensap en ga effe flink van bil terwijl je een pannekoek eet. Succes verzekerd...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
En d'r bloeddruk dan?![]()
Kyara, ik zou het ook niet weten. Zo rot dat je niet veel mag. Hoop voor jou dan ook dat het snel begint. Haal me maar gewoon in hoor.![]()
Ik voel me sinds het bezoek aan de verloskundige of eigenlijk al even ervoor heel goed juist. Eerder wel sombere dagen en veel pijn, maar nu helemaal vrolijk en zo goed als pijnvrij. Wandelen was dan ook goed te doen. Flink stuk gelopen en nu krijg ik m'n man nooit meer mee vrees ik. Hij is namelijk ondergekwijld door een hond die z'n kop naast hem uit ging schudden en in de auto kwam hij erachter dat hij in de poep had gestaan. En hij vond het al zo leuk om te wandelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die heeft het liever vandaag dan morgen en hij is al redelijk nerveus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:55 schreef Soempie het volgende:
Kyara, hij wacht rustig af, zegt ie... maar hij is wel ongeduldig hoor. En volgens mij kan Argento ook niet wachten?
Volgens mij was het de bedoeling dat je op de ananas gaat zitten??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:51 schreef flugeltje het volgende:
O ja en iedereen maar vragen om tips om op te wekken en dan ben IK de smeerlap hier?
Ja precies ja... Ze vragen er zelf om Gerberaatje en dan ben ik ineens de smerigerequote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:00 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat je op de ananas gaat zitten??
Gaaf wat ze nu allemaal al kunnen onderzoeken he. Het blijft gewoon een wonder, een kind op de wereld zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:22 schreef Kyara het volgende:
Mooi filmpje Katy! Prachtige muziek er ook bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |