abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:33:26 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106482707
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik verkoop ook de iphone, en aftersales kennen ze gewoon niet.
Ook al is het toestel kapot in de doos, ik zal hem moeten opsturen ter reparatie.
No way dat ik een nieuw toestel krijg.
Service van ze is waardeloos.
RMA medewerker?

Trouwens, als ik een iphone of welk product dan ook koop en hij is defect bij aankoop wil ik een nieuwe onder de DOA regeling. Indien de winkel daar niet aan mee werkt doe ik afstand van mijn aankoop. Dat kan binnen de 8 dagen en dien je contant je aankoop bedrag terug te krijgen. Niks geen tegoed.

Klopt wel trouwens wat je zegt qua after sales. Maar daar kan ik je nog een hele lijst van merken over geven ;)

quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Mijn iMac. O+

[..]

Waarvoor ga je je laptop gebruiken dan? Ik vind 17 echt te groot voor een laptop, als ik thuis werk dan ga ik toch achter mijn iMac dus de macbook is puur voor op school en onderweg.

Een Asus? :') Ik zou het niet kopen.
Ik ga me huiskamer verranderen, me pc gaat helemaal me huis uit. En wil alles op een laptop gaan doen. Meer heb ik niet nodig.

En omdat ik alles strak wil hebben in mijn huis, moet de laptop daar ook aan geloven. Dus geen lelijk plastic ding.

En asus is zo slecht nog niet qua service. Plus heb er goede contacten mee :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_106482735
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Apple is de hype van de afgelopen tijd. Waarom Windows nog zo'n groot aandeel heeft is puur omdat Apple achterlijk duur is.
Ik denk dat als Apple goedkoper was geweest mensen massaal hun Apples weer hadden teruggebracht. De gemiddelde gebruiker zal de rest van zijn leven alleen Windows gebruiken en daar zo aan gewend zijn dat alles wat anders is verwarrend is, zelfs al is het beter.

Wat mij betreft is Apple de zeepbel van de afgelopen tijd.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:35:26 #278
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_106482763
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Google wordt ook vaak negatief in de publiciteit gebracht terwijl dat in mijn ogen niet terecht was.

Persoonlijk mocht ik Apple redelijk tot al die patentzaken de laatste tijd, dat gaat nergens meer over.

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk meer vertrouwen heb in Google dan in Microsoft en Apple samen. Maar geen van die partijen heeft helemaal schone handen inderdaad.

[..]

Het werkt zonder problemen samen, maar alleen als alles van Apple is, anders heb je een probleem. Ik vind het een probleem om aan één bedrijf vast te zitten.
Ik heb bij Google echt zo'n "big brother is watching us" gevoel. Dan zaten ze in de media te piepen dat de iphone locatie gegevens behield, en bleek dit nog niet eens naar Apple verstuurd te worden uiteindelijk (het eindigde hoogstens lokaal in je iTunes library, big deal). Maar in de tussentijd verstuurde Google die gegevens met Android gewoon vrolijk naar hun servers.

Om heel eerlijk te zijn voel ik mij nog het prettigste bij Microsoft. Als bedrijf dan.

Ze lopen alleen hopeloos achter momenteel, terwijl Google en Apple volop met nieuwe ontwikkelingen kwamen.

Ik ben door mijn werk met Apple in aanraking gekomen en vind het wel leuke producten. Ik wou weer eens wat anders dan de zoveelste Windows PC. Vandaar :)
There is a long line down from heaven.
pi_106482777
Oh, en even het stukje hier in de OP veranderd over de verkiezingen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:36:09 #280
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106482785
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

RMA medewerker?

Trouwens, als ik een iphone of welk product dan ook koop en hij is defect bij aankoop wil ik een nieuwe onder de DOA regeling. Indien de winkel daar niet aan mee werkt doe ik afstand van mijn aankoop. Dat kan binnen de 8 dagen en dien je contant je aankoop bedrag terug te krijgen. Niks geen tegoed.

Klopt wel trouwens wat je zegt qua after sales. Maar daar kan ik je nog een hele lijst van merken over geven ;)

[..]

Ik ga me huiskamer verranderen, me pc gaat helemaal me huis uit. En wil alles op een laptop gaan doen. Meer heb ik niet nodig.

En omdat ik alles strak wil hebben in mijn huis, moet de laptop daar ook aan geloven. Dus geen lelijk plastic ding.

En asus is zo slecht nog niet qua service. Plus heb er goede contacten mee :P
Dat is het probleem dus. Apple heeft geen DOA regeling.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:36:32 #281
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106482802
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is het probleem dus. Apple heeft geen DOA regeling.
:') aanklagen die hap. Dat is echt bullshit :')
defect product ontvangen en niet recht hebben op een nieuwe _O- wat is deze.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_106482810
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Apple is de hype van de afgelopen tijd. Waarom Windows nog zo'n groot aandeel heeft is puur omdat Apple achterlijk duur is.
De dag dat OS X bij bedrijven geïnstalleerd wordt maken ze een kansje om de afzetmarkt van Microsoft te bedreigen. Denk je nou echt dat dit gaat gebeuren? :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:37:43 #283
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106482851
quote:
Dit laatste setje is dan ook het favoriete potentiële stelletje, met 44% van de stemmen. Slecht nieuws voor Heloef: Heloef-Myraela kreeg in deze categorie slechts 15% van de stemmen. Het is dan ook niet verassend dat de stemmers vinden dat Heloef (67%) het meeste gefaalde hossels op zijn naam mag schrijven.
Bwhehehehe schrijftalentje die jongen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106482853
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.zideo.nl/playzideo/6c4947546e467473 :')
Goede illustratie van Apple.
Ik vraag me altijd af wat er zou gebeuren als ze echt zoiets in de terms of use zouden zetten :P. Het zou vast ongeldig worden verklaard onder de naam misleiding, dat is eigenlijk het enige wat ik me kan voorstellen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:37:55 #285
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106482862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

De dag dat OS X bij bedrijven geïnstalleerd wordt maken ze een kansje om de afzetmarkt van Microsoft te bedreigen. Denk je nou echt dat dit gaat gebeuren? :')
idd Bedrijf waar ik werkt heeft Dell windows pc's die schat ik 400-500 euro per stuk gekost hebben. Als ze dat moeten vervangen door macs. Kost het ze waarschijnlijk het dubbele per werkplek.

Dus dat gaat echt nooit gebeuren :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:38:14 #286
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106482877
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

:') aanklagen die hap. Dat is echt bullshit :')
defect product ontvangen en niet recht hebben op een nieuwe _O- wat is deze.
Het zal vast niet zo makkelijk zijn, anders had een keten zoals Telecombinatie waar ik bij zit, of vodafone of t-mobile of the Phonehouse vast wel actie ondernomen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:38:30 #287
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106482884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Het zal vast niet zo makkelijk zijn, anders had een keten zoals Telecombinatie waar ik bij zit, of vodafone of t-mobile of the Phonehouse vast wel actie ondernomen.
Lijkt me wel ja.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:39:40 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106482925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ehm nee, maar ik had het ook meer over particulieren.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:40:03 #289
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106482943
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Particulieren kunnen de afzetmarkt niet bedreigen :')

Als je alleen al vergelijkt dat een klein bedrijf ongeveer zo'n 300+ werkplekken met windows PC's heeft. En een particulier hoogstens 2/3 pc's thuis heeft staan. :')
pi_106482970
maar waarom krijg ik maar 1 PM tot nu toe voor de meet bij Royco? :(
#TeamMiley
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:40:47 #291
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106482975
quote:

[..]

Zolang ze niet overal compatible mee zijn en niet alle games erop draaien gaat dat ook niet gebeuren.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:40:54 #292
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106482978
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef arachide. het volgende:
maar waarom krijg ik maar 1 PM tot nu toe voor de meet bij Royco? :(
Omdat iedereen Royco PMt.
pi_106482986
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

I hope so O+
#TeamMiley
pi_106483004
quote:

[..]

Ik ook. Zo lang 99% van de werkende bevolking op het werk Windows gebruikt zal het overgrote deel ook Windows op zijn thuis pc gebruiken.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die wel een exotisch OS als OS X gebruiken, maar het zal nooit een vervanger van Windows worden.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:41:32 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106483005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk dat als Apple goedkoper was geweest mensen massaal hun Apples weer hadden teruggebracht. De gemiddelde gebruiker zal de rest van zijn leven alleen Windows gebruiken en daar zo aan gewend zijn dat alles wat anders is verwarrend is, zelfs al is het beter.

Wat mij betreft is Apple de zeepbel van de afgelopen tijd.
Moeilijk te zeggen nog op dit moment. Waarom zijn ze zo een hype, omdat ze eerst de muziek wereld volledig op hun kop gezet hebben.

Jaren later hebben ze dat ook gedaan in de telecom wereld.

Nu gaan andere bedrijfen mee liften op dat succes, en slimmer nog. Ze luisteren naar het gemist dat consumenten hebben aan bv een iphone en springen daar op in.

Het is afwachten wat de nieuwe producten te weeg gaan brengen.

Neem bv de geruchten over de apple tv. Als ze ook de manier van tv kijken en gebruiken volledig op hun kop weten te zetten slaan ze weer een slag.

Maar dat is puur speculeren. Feit is wel dat ze bewezen hebben dat ze het kunnen.

Dus is afwachten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:41:38 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106483011
quote:

[..]

Ook niet, ik wacht al de hele tijd op PM's van leuke dames, maar helemaal niks.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:41:42 #297
349633 SiIk
Echt zijde
pi_106483015
Je mag mij wel PM sturen. Ben alleen te lui om te PMen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_106483040
quote:

[..]

Particulieren kunnen de afzetmarkt niet bedreigen :')

Als je alleen al vergelijkt dat een klein bedrijf ongeveer zo'n 300+ werkplekken met windows PC's heeft. En een particulier hoogstens 2/3 pc's thuis heeft staan. :')
Ik denk van wel, als apple echt populair wordt moeten programma's ook voor de mac worden geschreven. Of mensen zouden programma's crossplatform moeten maken, maar dat vinden ze volgens mij meestal te veel moeite.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:42:35 #299
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_106483056
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd Bedrijf waar ik werkt heeft Dell windows pc's die schat ik 400-500 euro per stuk gekost hebben. Als ze dat moeten vervangen door macs. Kost het ze waarschijnlijk het dubbele per werkplek.

Dus dat gaat echt nooit gebeuren :')
Het gaat hierbij nog niet eens om de aanschafwaarde van het product.

Dat is maar een fractie van de totaalkosten die een migratie met zich mee zou brengen, waarbij personeel opgeleid moet worden om de nieuwe omgeving te gebruiken en de IT afdeling ook. Om nog maar niet te spreken over de uitdagingen die een hybride omgeving met zich mee zou brengen.

Je wil niet weten hoeveel bedrijven nog met Windows XP werken, omdat ze de stap naar Windows Vista of Windows 7 al te groot vinden :D
There is a long line down from heaven.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:42:45 #300
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106483069
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik denk van wel, als apple echt populair wordt moeten programma's ook voor de mac worden geschreven. Of mensen zouden programma's crossplatform moeten maken, maar dat vinden ze volgens mij meestal te veel moeite.
Je kan een programma nooit fatsoenlijk cross platform maken. Waarom denk je dat een Mac installatie altijd een apparte installatie is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')