Nee, natuurlijk niet. Mijn iMac.quote:
Waarvoor ga je je laptop gebruiken dan? Ik vind 17 echt te groot voor een laptop, als ik thuis werk dan ga ik toch achter mijn iMac dus de macbook is puur voor op school en onderweg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef ook_gek het volgende:
15 vind ik net te klein, wil eigelijk een 17" maar ik kijk zo nu en dan wat rond tot ik een mooie 2de hands vind of mooie aanbieding.
Maar heb net een Asus ux21E in me handen. God domme wat is die mooi zeg!!
Zelfde design als de mac book air. Uber plat! Dikste punt is de hoogte van een USB aansluiting. En niks geen plastic te vinden!
Dat klopt, maar ik verkoop ook de iphone, en aftersales kennen ze gewoon niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mwoah, zelfs dat is relatief hoor.
Apple wordt vaak negatief in de publiciteit gebracht, maar denk alsjeblieft voor geen seconde dat Google of Microsoft zo'n gezellig bedrijf is dat het beste met jou voor heeft
Ze willen allemaal geld verdienen, no matter what.
Kom je hier wonen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Mijn iMac.
[..]
Waarvoor ga je je laptop gebruiken dan? Ik vind 17 echt te groot voor een laptop, als ik thuis werk dan ga ik toch achter mijn iMac dus de macbook is puur voor op school en onderweg.
Een Asus?Ik zou het niet kopen.
Hai! Myr, voor de meet moet er even een stukje in de OP gezet worden dat je even moet aangeven dat je een PM wil (ook bij het radio topic) Want een heel topic voor een meet waar je onbeperkt kan zuipen.. dat is vragen om moeilijkheden.quote:
Neen. Daarbij heeft mijn iMac een iMac-vriendje nodig. Hoewel mijn moeders iMac nu bij mijn stiefbroer staat, ik merk het gewoon meteen aan mijn iMac, helemaal verdrietig en alleen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je hier wonen dan?
Dan kan ik toch gebruik maken van je iMac
Uiteraard, moeten ze dan een PM naar jou sturen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hai! Myr, voor de meet moet er even een stukje in de OP gezet worden dat je even moet aangeven dat je een PM wil (ook bij het radio topic) Want een heel topic voor een meet waar je onbeperkt kan zuipen.. dat is vragen om moeilijkheden.
Zou jij dat willen doen?
Naar mij of naar Roycoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uiteraard, moeten ze dan een PM naar jou sturen?
Kan hij toch vriendjes worden met mijn iPad en iPhone, en binnenkort mijn Apple TV.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen. Daarbij heeft mijn iMac een iMac-vriendje nodig. Hoewel mijn moeders iMac nu bij mijn stiefbroer staat, ik merk het gewoon meteen aan mijn iMac, helemaal verdrietig en alleen.![]()
Google wordt ook vaak negatief in de publiciteit gebracht terwijl dat in mijn ogen niet terecht was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef LostInSpace het volgende:
Apple wordt vaak negatief in de publiciteit gebracht, maar denk alsjeblieft voor geen seconde dat Google of Microsoft zo'n gezellig bedrijf is dat het beste met jou voor heeft
Ze willen allemaal geld verdienen, no matter what.
Het werkt zonder problemen samen, maar alleen als alles van Apple is, anders heb je een probleem. Ik vind het een probleem om aan één bedrijf vast te zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Het voordeel is wel dat het gewoon werkt. Je telefoon connect zonder problemen met je apple tv bv. De dingen die je extra kan kopen voor je iphone werken gewoon normaal en goed. Dat weet je al van te voren.
Ik heb zelf meerdere tablets gehad en ik ben over al die dingen erg tevreden.quote:Kijk naar een willekeurige tablet en een ipad. Tja dan werkt de rest net niet 100% en de ipad doet gewoon wat ze zeggen.
Hipsterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef heloef het volgende:
Ik had al een Mac toen Windows nog populair was.
Macintosh FTW.
Nou ja, dat is dus het enige wat ik echt een probleem vind met Apple producten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik verkoop ook de iphone, en aftersales kennen ze gewoon niet.
Ook al is het toestel kapot in de doos, ik zal hem moeten opsturen ter reparatie.
No way dat ik een nieuw toestel krijg.
Service van ze is waardeloos.
Dat telt voor iedereen die nu een mac koopt ook, Windows is nog steeds goed voor het grootste marktaandeel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef heloef het volgende:
Ik had al een Mac toen Windows nog populair was.
Macintosh FTW.
And proud.quote:
Echt tof, benziquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:29 schreef benzin het volgende:
De rest van de dag plug ik elke paar uur onbeschaamd mijn mooie verslag van de verkiezingen
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes
Apple is de hype van de afgelopen tijd. Waarom Windows nog zo'n groot aandeel heeft is puur omdat Apple achterlijk duur is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat telt voor iedereen die nu een mac koopt ook, Windows is nog steeds goed voor het grootste marktaandeel.
prima!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Is de OP in r49 zo goed? Dan zet ik het hier ook in.
Perfect Myr.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Is de OP in r49 zo goed? Dan zet ik het hier ook in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |