100 euro in NL.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
Wait whut kost een Apple TV2 99 dollar?
Nvm dacht dat het een volledige TV was. daarentegen is het een klein schijtkastje.quote:
Jup, zeker voor Apple ja. Maar toch zou je denken dat je als de CPU dat dus niet trekt, je ook op andere hardware hebt bespaard waardoor het niet meer kan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef LostInSpace het volgende:
En ik kan mij dat wel voorstellen. Als 1080p namelijk niet helemaal vloeiend loopt, dan is het logisch hem te beperken tot 720p voor een betere experience.
Maar wel een geweldig kastjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nvm dacht dat het een volledige TV was. daarentegen is het een klein schijtkastje.
Ze hadden het ook gewoon Apple MediaPlayer moeten noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nvm dacht dat het een volledige TV was. daarentegen is het een klein schijtkastje.
Het gratis kastje wat ik bij onsbrabantnet erbij kreeg. Vind ik dan toch beter. als ik dat zo zie op de apple sitequote:
Inderdaad. Maarja Apple misleid mensen altijd, niks nieuws.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze hadden het ook gewoon Apple MediaPlayer moeten noemen.Misleiding is het!
Joh, wat wil je ook voor 100 euro?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jup, zeker voor Apple ja. Maar toch zou je denken dat je als de CPU dat dus niet trekt, je ook op andere hardware hebt bespaard waardoor het niet meer kan.
Is die te jailbreaken en te voorzien van xbmc met icefilms addon?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het gratis kastje wat ik bij onsbrabantnet erbij kreeg. Vind ik dan toch beter. als ik dat zo zie op de apple site
Een 50 inch full HD led scherm met ingebouwde appel, omdat ze het Apple TV noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Joh, wat wil je ook voor 100 euro?
Ja, maar dan zou het juist vreemd zijn? Als een onderdeel iets niet trekt, dan zou ik als fbrikant dat weg laten en ook op andere onderdelen bezuinigen. Dat is schijnbaar niet gedaan dan ;oquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Joh, wat wil je ook voor 100 euro?
Juist software matige toch? Puur omdat ze bang zijn dat het apparaat te warm kon worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het is een hardware matige limitatie.
Ja, maar begin nu te twijfelen of het geen upscalen is wat hij doet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Geeft jouw TV dan aan dat er een 1080p signaal is?
15 vind ik net te klein, wil eigelijk een 17" maar ik kijk zo nu en dan wat rond tot ik een mooie 2de hands vind of mooie aanbieding.quote:
Ik beschouw mezelf nog niet eens als een echte Apple fan.quote:
"Juist software matige toch? Puur omdat ze bang zijn dat het apparaat te warm kon worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het juist vreemd zijn? Als een onderdeel iets niet trekt, dan zou ik als fbrikant dat weg laten en ook op andere onderdelen bezuinigen. Dat is schijnbaar niet gedaan dan ;o
Ik ben niet echt een apple fan hoor.quote:
Apple maakt voor een gemiddelde consument best wel aardige producten die gewoon meteen goed met elkaar samen werken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf nog niet eens als een echte Apple fan.
Maar ook niet als een hater.
Ik bekijk dingen gewoon nuchter en weeg voor- en nadelen tegen elkaar af.
Mwoah, zelfs dat is relatief hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:17 schreef Royco1 het volgende:
Ook de werkwijze van het bedrijf vind ik in de meeste gevallen walgelijk.
Nja, het is wel zo simpel, als je toch de ondersteuning voor iets schrapt, dan kan je net zo goed allemaal goedkopere onderdelen erin gooien. Als je besluit dat je het niet vloeiend genoeg vind, waarom zou je dan wel een duurdere onderdelen erin doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:17 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
"Juist software matige toch? Puur omdat ze bang zijn dat het apparaat te warm kon worden.
Zit namelijk nul cooling in. Daarom is het ook een top media speler. Nul geluid."
Het blijft altijd wikken en wegen tussen verschillende producteigenschappen. Het is niet zo simpel als jij het stelt
Dan wil ik me zelf niet noemen. Heb er wel veel van, maar bv op garantie gebied is het een extreem dram bedrijf. Ende service is echt van 1995.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |