abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106474777

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

O+ MEETING! 28 Januari O+
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!

Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes

De OP vind je hier

[ Bericht 7% gewijzigd door Myraela op 06-01-2012 14:35:16 ]
pi_106474817
Op je lip is dat niet fijn Myr, heb ik ook wel eens gehad -O- Zo fokking vervelend _O-
pi_106474849
Ik durfde geen nieuw topic te maken met Myra's pukkeltje in de TT :@ Ben uiteraard bang voor wraakacties :+
pi_106474875
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:54 schreef benzin het volgende:
Ik durfde geen nieuw topic te maken met Myra's pukkeltje in de TT :@ Ben uiteraard bang voor wraakacties :+
Rawrrrr ~O>
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:56:44 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_106474890
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:54 schreef benzin het volgende:
Wraakacties op de reeks-mascotte? Nee joh, en al zeker niet van Myraela terwijl ze aan 'r lieve imago moet werken na die verkiezingsnederlaag!
pi_106474904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:56 schreef Joysa het volgende:

[..]

Rawrrrr ~O>
Ben blij dat ElDinosaur zich opoffert :P Held! :7
pi_106474924
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
Op je lip is dat niet fijn Myr, heb ik ook wel eens gehad -O- Zo fokking vervelend _O-
Hij zit er echt boven, in dat kuiltje in het midden tussen mn lippen en mn neus. ;(
pi_106474934
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij zit er echt boven, in dat kuiltje in het midden tussen mn lippen en mn neus. ;(
Kuiltje volstorten met makeup. :')
pi_106474948
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste gedachte. :7
pi_106475040
Pukkels zijn niet leuk :N
pi_106475102
Goedemorgen :)
pi_106475131
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:04 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen :)
Hai Lot :W
pi_106475153
Hai Lott.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:06:13 #14
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_106475158
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik las kutje. :'(
Je moeder is een hamster
pi_106475173
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:06 schreef Crutch het volgende:

[..]

:D :')
pi_106475174
Ben ik gemeen als ik tegen een project genoot zeg dat ik van de 6 design voorstellen die ze maakt er maar 1 nog een beetje redelijk vind?
pi_106475180
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:06 schreef Crutch het volgende:

[..]

Minder aangenaam.
pi_106475189
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:06 schreef Myraela het volgende:
Ben ik gemeen als ik tegen een project genoot zeg dat ik van de 6 design voorstellen die ze maakt er maar 1 nog een beetje redelijk vind?
Dan ben je eerlijk :Y
pi_106475232
quote:
Ja. Maar wel beter voor je project om het te zeggen natuurlijk.
pi_106475258
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:07 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dan ben je eerlijk :Y
Niet helemaal, want zelfs die is heel lelijk, maar minder lelijk dan de andere. :')
pi_106475259
quote:
Als je dat lief doet dan ben je niet gemeen. Je kan zoiets op meerdere manieren zeggen natuurlijk :')
pi_106475276
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Als je dat lief doet dan ben je niet gemeen. Je kan zoiets op meerdere manieren zeggen natuurlijk :')
"Ik vind alleen sample 3 nog een beetje mooi, puur qua achtergrond dan." :@
pi_106475297
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

"Ik vind alleen sample 3 nog een beetje mooi, puur qua achtergrond dan." :@
Dan maak je er van : 'Ik vind de achtergrond van sample 3 nog wel mooi'
:')
pi_106475359
Maar hij is niet mooi, hij moet grijs, gewoon grijs. En simpel. En strak. :'( Ik ben het nooit eens met dat mens.
pi_106475394
Leuk hé, projecten op school. :')
pi_106475399
Wel zeggen myraela tis toch ook jouw cijfer?
pi_106475444
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Leuk hé, projecten op school. :')
Afschuwelijk, afhankelijk zijn van de (ontbrekende) kwaliteiten van medestudenten.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:15:50 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_106475464
Ik was altijd het lulletje wat alles deed bij projecten :(
pi_106475486
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Afschuwelijk, afhankelijk zijn van de (ontbrekende) kwaliteiten van medestudenten.
Het is wel een goede voorbereiding op de teleurstellingen en frustraties die je in je verdere carriere zal gaan meemaken. :')
pi_106475522
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik los dat altijd op door anderen het werk eerst te laten doen en vervolgens de echt slechte stukken één voor één te vervangen. Uiteraard wel door steeds te zeggen dat je veel aan het bestaande werk hebt gehad enzo.

Het is verspilling van tijd en het kost mij heel veel extra werk, maar het leidt tot een beter resultaat en ik doe dat zo voorzichtig mogelijk om niemand te kwetsen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')