Ja, daar heb ik ook wel echt zin in 1 week nadat je relatie uitgegaan is na 3.5 jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:23 schreef VladPoetin het volgende:
Je kan nu juist weer op zoek gaan naar nog mooiere leuke dames!
ik heb zelf dat 1e weekend enorm veel gezopen en heb met mijn zatte kop wel een dame mee naar huis genomen ja. Je moet je horizon verbreden en het een beetje positief bekijken. Van sip kutgedoe wordt helaas niemand beterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel echt zin in 1 week nadat je relatie uitgegaan is na 3.5 jaar.
Nu een maandje. We denken het aan te kunnen..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje hoe lang is dit uit ??? Ik denk namelijk dat een praatsessie net nadat het uit is a recipe for disaster is . Meestal zijn de emoties nog veel te vers en komt er niet veel goeds uit .
Niet meteen iemand anders willen betekend niet meteen dat ik alleen maar sip ga doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:26 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
ik heb zelf dat 1e weekend enorm veel gezopen en heb met mijn zatte kop wel een dame mee naar huis genomen ja. Je moet je horizon verbreden en het een beetje positief bekijken. Van sip kutgedoe wordt helaas niemand beter
[ afbeelding ]
In wat voor relatie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:57 schreef VladPoetin het volgende:
als je in zo'n relatie zit moet je blij zijn dat t uit isen kijk je redelijk snel verder kan ik je vertellen
Dan zeg je tegen die vriendin dat je het niet wilt omdat je er nog niet klaar voor bent?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef ovoxo het volgende:
Wat een kloteavond zeg. Ik heb 3 keer gedroomd en elke keer was ik blij, maar toen ik wakker werd voelde ik me zo kut. Eerste droom ging over dat hij bij mij thuis kwam en dat ik dus boven was, ik wilde niet naar beneden komen en ik verwachtte dat hij naar boven kwam alleen dat deed hij niet en toen werd ik wakker...
Tweede droom was een jongen uit m'n klas, ik ging samen met hem naar een andere school die 3 uur hier vandaan is () en toen zoende ik met hem? Wtf?
Derde droom was dat ik 'm op facebook sprak en dat ik zei dat ik hem heel erg mistte, waardoor hij zei: ik denk elke seconde aan je.
En een vriendin van me wil me aan iemand voorstellen en aan 'm koppelen. Meeeeeeeh.![]()
Oh ja dat zei ik tegen d'r haha maar ze heeft al mn nummer gegevenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen die vriendin dat je het niet wilt omdat je er nog niet klaar voor bent?
Geen idee wat je moet zeggen. Wel wat je niet moet zeggen, kom niet aan met: Er zijn nog genoeg anderen leuke jongens zijn en al die onzin. zit je echt niet op te wachten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Isis20 het volgende:
Niet helemaal het juiste topic, maar heeft iemand nog adviezen wat ik moet zeggen tegen een vriendin zodat ze zich een beetje beter voelt nu haar vriend het net heeft uitgemaakt?...
Luisteren heb ik al heel veel gedaan.
Maar het is wel zo :p dat zal ze wel inzien na een paar maanden/wekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee wat je moet zeggen. Wel wat je niet moet zeggen, kom niet aan met: Er zijn nog genoeg anderen leuke jongens zijn en al die onzin. zit je echt niet op te wachten.
Ja. Klopt, maar hoef ik dat nog niet meteen te horen de dag na dat het uit isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar het is wel zo :p dat zal ze wel inzien na een paar maanden/weken
Bel vrienden op. Ga wat leuks doen. Of ga gewoon met vrienden voor de tv hangen. Als je maar niet alleen thuis zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef voelmeknapklote het volgende:
En dan zie je een video langskomen van haar van gisteren dat ze gezellig aan het zingen is.. en meteen BAM voel ik me weer kut.. hele dag is al 1 grote dip, en dan komt er straks nog het weekend aan.. alleen..
zucht, ben weer depressief, was er net vanaf.
Niet depressief zijn, ik weet dat het niet helpt maar je moet zo veel mogelijk afleiding zoeken en dingen van haar proberen te vermijden (foto's, facebook, etc). Anders val je elke keer terug in de depressieve sfeer. Sterkte thoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef voelmeknapklote het volgende:
En dan zie je een video langskomen van haar van gisteren dat ze gezellig aan het zingen is.. en meteen BAM voel ik me weer kut.. hele dag is al 1 grote dip, en dan komt er straks nog het weekend aan.. alleen..
zucht, ben weer depressief, was er net vanaf.
Niet zo denken, blijf positief (is hard, i know.. maar probeer hetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef voelmeknapklote het volgende:
Heb vanavond visite gelukkig.. maar ben niet echt leuk gezelschap. Ik denk ik post hier maar even, want voor de rest heb ik niks te zeggen op een dag want ik wil ook niet dat mensen me zielig gaan vinden om me heen want als ik ergens een hekel aan heb..
dankje ovoxo
@Isis20: het enige wat helpt is tijd. Jij kunt haar helaas geen paar maandjes in een avond gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Isis20 het volgende:
Niet helemaal het juiste topic, maar heeft iemand nog adviezen wat ik moet zeggen tegen een vriendin zodat ze zich een beetje beter voelt nu haar vriend het net heeft uitgemaakt?...
Luisteren heb ik al heel veel gedaan.
fijn toch? 2 weken betaald krijgen en vrij zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:00 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kom net van mijn werk waar ik met verplicht ziekteverlof ben gestuurd voor zeker 2 weken. Even flink schrikken daar mijn werk leuk is en een goede afleiding is. Maar nu ik er onderweg naar huis over nagedacht heb vind ik wel dat ze een punt hebben. Ik slaap nauwelijks, weinig energie en bij het minste geringste was ik de afgelopen tijd redelijk over de toeren. Nu ging het de afgelopen 3 dagen wel weer beter, dat wel. Nu kan ik dus aan mijzelf werken en dit alles in rust een plekje gaan geven. Zo kom ik er dan (denk ik en vind ik ook) sterker uit.
Tijd voor leuke dingen doen gaat nu aanbreken zeg ik heel stoer!!!!
jups en aangezien ik het prachtige compliment heb gekregen dat ik er als een wandelend lijk uit zie.. ga ik daar eerst maar eens aan werkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
fijn toch? 2 weken betaald krijgen en vrij zijn
Seks met je ex.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:36 schreef Atemno het volgende:
Ik ben dus bij m'n ex geweest vandaag..
Het was leuk, het voelde goed. :x
omg, dat is echt het laatste wet je wil horen. 'ooit is iemand heel blij dat hij je heeft laten gaan' en meer van dat soort shit. Gewoon luisteren, voorstellen iets te gaan doen, haar niet dwingen erover te praten maar zeggen dat ze dat mag als ze wil en laat haar lekker huilen als ze dat wil. Hou haar vast en luister.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee wat je moet zeggen. Wel wat je niet moet zeggen, kom niet aan met: Er zijn nog genoeg anderen leuke jongens zijn en al die onzin. zit je echt niet op te wachten.
Of je er niet voor moet vechten ofzo...quote:
Neem inderdaad de tijd voor jezelf nu!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:00 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kom net van mijn werk waar ik met verplicht ziekteverlof ben gestuurd voor zeker 2 weken. Even flink schrikken daar mijn werk leuk is en een goede afleiding is. Maar nu ik er onderweg naar huis over nagedacht heb vind ik wel dat ze een punt hebben. Ik slaap nauwelijks, weinig energie en bij het minste geringste was ik de afgelopen tijd redelijk over de toeren. Nu ging het de afgelopen 3 dagen wel weer beter, dat wel. Nu kan ik dus aan mijzelf werken en dit alles in rust een plekje gaan geven. Zo kom ik er dan (denk ik en vind ik ook) sterker uit.
Tijd voor leuke dingen doen gaat nu aanbreken zeg ik heel stoer!!!!
Leuk!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:48 schreef Atemno het volgende:
haha nee dat was het niet. :x WE hebben heel goed gepraat, en dat was ook de bedoeling. =) Verder geen seks gehad. ^^ Het was fijn en gezellig, zoals het hoort te zijn. Ik werd niet emotioneel en zij ook niet, dus dat was ook wel fijn. Dat het ook anders kan.
Awhh. Dat raakt je dan even he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef ovoxo het volgende:
net weer gehuild.. ons liedje was op tv en al mn make-up is uitgelopen
Ja, dat raakt je heel ergquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Neem inderdaad de tijd voor jezelf nu!Hoop dat die twee weken je goed doen.
[..]
Leuk!
[..]
Awhh. Dat raakt je dan even he.
damn.. dat is een verhaal zeg. Is het ineens uit het niets of hadden jullie al ruzie en/of meningsverschillen? Ging het daarvoor wel helemaal goed? Ik denk dat je niet het probleem bij jezelf moet zoeken, maar probeer erover te praten met hem.. Echt heel veel sterkte en het klinkt niet cliche...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef xinge9 het volgende:
Eergisteren heeft mijn vriendje de relatie beeïndigd na vier jaar.. Hij kwam thuis, vertelde me dat hij twijfelde, dat we er een nachtje over moesten slapen hoe we het op moesten lossen. De dag daarna komt hij thuis en vertelt hij me dat het over is. Dezelfde avond nog de belangrijkste spullen gepakt en nu weer tijdelijk bij mijn ouders thuis..
Ik weet dat het heel cliché klinkt maar het voelt alsof ik hier nooit over heen ga komen.Vooral omdat ik het helemaal niet aan zag komen en me nu de hele tijd alleen maar afvraag wat ik anders had moeten doen..
Het helpt ook niet dat de meeste van onze vrienden 'zijn' vrienden waren voor we elkaar leerde kennen, en ik nu op vrijdagavond getroost moet worden door mijn ouders ipv goede vrienden, terwijl hij naar de vaste kroeg is met al 'onze' vrienden..
Uit het niets. Natuurlijk hebben we wel eens ruzietjes, maar er zijn geen noemenswaardige gebeurtenissen geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
damn.. dat is een verhaal zeg. Is het ineens uit het niets of hadden jullie al ruzie en/of meningsverschillen? Ging het daarvoor wel helemaal goed? Ik denk dat je niet het probleem bij jezelf moet zoeken, maar probeer erover te praten met hem.. Echt heel veel sterkte en het klinkt niet cliche...
Been there. Ook van de ene op de andere dag en zelfs nu kan ik zeggen zonder dat er ook maar signalen warenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef xinge9 het volgende:
Eergisteren heeft mijn vriendje de relatie beeïndigd na vier jaar.. Hij kwam thuis, vertelde me dat hij twijfelde, dat we er een nachtje over moesten slapen hoe we het op moesten lossen. De dag daarna komt hij thuis en vertelt hij me dat het over is. Dezelfde avond nog de belangrijkste spullen gepakt en nu weer tijdelijk bij mijn ouders thuis..
Ik weet dat het heel cliché klinkt maar het voelt alsof ik hier nooit over heen ga komen.Vooral omdat ik het helemaal niet aan zag komen en me nu de hele tijd alleen maar afvraag wat ik anders had moeten doen..
Het helpt ook niet dat de meeste van onze vrienden 'zijn' vrienden waren voor we elkaar leerde kennen, en ik nu op vrijdagavond getroost moet worden door mijn ouders ipv goede vrienden, terwijl hij naar de vaste kroeg is met al 'onze' vrienden..
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef ovoxo het volgende:
net weer gehuild.. ons liedje was op tv en al mn make-up is uitgelopen
Ah dat is echt heel erg verschrikkelijk om te horen, vooral omdat het zo ineens is en er geen reden achter zit. Ik kan niet uit jouw verhaal opmaken wat de eventuele reden zou kunnen zijn, maar ik denk dat het probleem toch hem dan is. Misschien heeft hij tijd nodig of was hij nog niet klaar voor het ‘huisje, boompje, beestje’ o.i.d. (maar jullie zochten naar een huis, wat dat dan weer tegen spreekt.. hmpf). Geef hem tijd en laat hem maar nadenken en geef jezelf vooral niet de schuld van dit. Het is heel moeilijk om te accepteren, het is nog immers het begin. Maar probeer afleiding te zoeken en veel sterktequote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:27 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Uit het niets. Natuurlijk hebben we wel eens ruzietjes, maar er zijn geen noemenswaardige gebeurtenissen geweest.
Heb gister een onwijs lang gesprek gehad, maar de conclusie vanaf zijn kant was dat het een gevoel was en hij niet goed kan uitleggen waarom, maar hij voelt dat hij bepaalde dingen wil veranderen aan zichzelf en daarvoor helemaal alleen moet zijn (en kon ook niet precies aangeven welke dingen hij wilde veranderen).
We zitten wel in een heftige periode, in die zin dat zijn vader nog niet zo lang geleden overleden is en we het er allebei moeilijk mee hebben. Daarnaast was ik met oud en nieuw onwijs ziek en bleef ik alleen thuis, terwijl hij naar een huisfeest ging. (Op heel erg aandringen van mij trouwens, ik wilde gewoon niet dat hij het feest van het jaar zou missen terwijl ik waarschijnlijk de hele avond zou slapen). Maar misschien dat we daardoor verschillend het nieuwe jaar in zijn gegaan. Het ging juist verschrikkelijk goed, we waren zelfs al bezig met het kopen van een huis en zouden vandaag voor de derde keer het huis gaan bezichtigen..
Kortom het is allemaal gewoon heel bizar en de dingen lijken niet met elkaar overeen te komen. Daarom is het ook zo moeilijk om het te accepteren.
aw bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:06 schreef over_hedge het volgende:
En zonder make up ben je vast ook mooi
Wat rot voor jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Been there. Ook van de ene op de andere dag en zelfs nu kan ik zeggen zonder dat er ook maar signalen waren
Het advies om met hem te praten lijkt me geen goed idee. Daar gaan geen zinnige woorden uitkomen nu.
Probeer adem te halen en te overleven. Dat is me destijds ook gelukt dus dat zal jou ook gaan lukken. Als het verdriet te groot wordt ff hier posten of je handen onder de kraan houden en je concentreren op het water dat over je handen stroomt. Het zal je verbazen hoe dat even de giftige angel van de pijn op dat moment weghaalt.
Sterkte! Vreselijk voor je.
Dankjewelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah dat is echt heel erg verschrikkelijk om te horen, vooral omdat het zo ineens is en er geen reden achter zit. Ik kan niet uit jouw verhaal opmaken wat de eventuele reden zou kunnen zijn, maar ik denk dat het probleem toch hem dan is. Misschien heeft hij tijd nodig of was hij nog niet klaar voor het ‘huisje, boompje, beestje’ o.i.d. (maar jullie zochten naar een huis, wat dat dan weer tegen spreekt.. hmpf). Geef hem tijd en laat hem maar nadenken en geef jezelf vooral niet de schuld van dit. Het is heel moeilijk om te accepteren, het is nog immers het begin. Maar probeer afleiding te zoeken en veel sterkte
Hij heeft me geblokt op msn/facebook/whatsapp dus veel kan ik niet doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef xinge9 het volgende:
Het is trouwens knap moeilijk om hem met rust te laten. Hoe gaan jullie om met dat gevoel dat je hem/haar constant wilt SMSen, bellen, zien, spreken? Wordt dat minder?
Jaquote:
Dan kunnen we dansen.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij heeft me geblokt op msn/facebook/whatsapp dus veel kan ik niet doenen hij zei dat ik op moest kankeren en dood moest vallen, dus ik heb geen reden meer om wat te zeggen... Maar het gaat wel weg met tijd. Heb ‘m gisteren ook op WhatsApp verwijdert dus nu kijk ik ook niet meer de hele tijd naar z’n status. Tijd heelt, echt waar
Ja snap ik, damn, wat een eikel, maar goed, misschien helpt het dan ook weer om het sneller af te sluiten op de een of andere manier?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, echt..deed me zo veel pijn, maar gaat al een stuk beter
Ja, maar liefde maakt blind.. Ik hield nog zo veel van hem en dat horen maakt je helemaal kapot, maar ik zie het nu al wel in jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef trekeennummertje het volgende:
@ ovoxo,
Dan ben je er toch helemaal klaar mee? Van zo'n gek moet je helemaal niet willen houden of uberhaubt verdriet om hebben, maar ik zeg je een ding: leef een fucking goed leven, daarmee pak je zulke gekken het beste mee. Veel lol hebben in het leven.
En met een goed leven bedoel ik: waardeer het, lach om alles waar je om lachen kan; just have fun en weet dat je vele malen beter af bent zonder zo'n waus..
Hmm.. ik had 't graag uit willen praten oid maarja, dat zit er niet meer inquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ja snap ik, damn, wat een eikel, maar goed, misschien helpt het dan ook weer om het sneller af te sluiten op de een of andere manier?
Mooi dat het beter gaat, hij is het ook niet waard
Nee nou ja, weet je ook meteen weer waar je staatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, maar liefde maakt blind.. Ik hield nog zo veel van hem en dat horen maakt je helemaal kapot, maar ik zie het nu al wel in jabedankt
[..]
Hmm.. ik had 't graag uit willen praten oid maarja, dat zit er niet meer in. hoe gaat het met jou nu
?
Stuur van marco borsato waarom nou jij naar haar dan gaat ze sowieso huilenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:18 schreef nicknicknickname het volgende:
Had zo graag dat nummer van 'Guus meeuwis' net bij de tv kantine naar mijn ex willen sturen![]()
Pleur van de rooie loper en rot maar op...
Iemand een YouTube linkje![]()
Ja ik voel me kut... Een van de laatste leuke dingen samen was Guus meeuwis
My sweet lord, dat kan toch niet!! Goed dat je hem van je Social Media hebt verwijderd. Wordt je ook niet continue met je gevoelens geconfronteerd en kan het beter rustenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij heeft me geblokt op msn/facebook/whatsapp dus veel kan ik niet doenen hij zei dat ik op moest kankeren en dood moest vallen, dus ik heb geen reden meer om wat te zeggen... Maar het gaat wel weg met tijd. Heb ‘m gisteren ook op WhatsApp verwijdert dus nu kijk ik ook niet meer de hele tijd naar z’n status. Tijd heelt, echt waar
Te confronterendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stuur van marco borsato waarom nou jij naar haar dan gaat ze sowieso huilen
Of gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:31 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Te confronterendmaar zo voel ik me wel
![]()
Mijn suggestie voel ik me toch beter bij...
'film laden niet mogelijk'quote:
Oh neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
'film laden niet mogelijk'
Kut iPhone
Komt allemaal goed!quote:
Maar natuurlijk!quote:
Mooiquote:
Veels te confronterendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stuur van marco borsato waarom nou jij naar haar dan gaat ze sowieso huilen
Omdat. Weet ik veel. Ik ken je verhaal niet. Maar waarschijnlijk werkt het gewoon niet. EN voel je je er nu heel kut om. En zij ook vast wel. Maar over een tijdje denk je van. dit is eigenlijk wel goed zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:10 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Veels te confronterendNu al 6x geluisterd ofzo en vat het allemaal wel samen
Ik mis haar
Waarom krijg ik niet gewoon die ene kans?? Waarom niet??
Tja ik weet het nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat. Weet ik veel. Ik ken je verhaal niet. Maar waarschijnlijk werkt het gewoon niet. EN voel je je er nu heel kut om. En zij ook vast wel. Maar over een tijdje denk je van. dit is eigenlijk wel goed zo
Onwijs kut. Heeft zij aangegeven geen contact meer te willen hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:21 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet10 jaar vriendschap en daarna 5 jaar relatie.. Nee het voelt niet goed zo! Die 5 jaar relatie boeien mij niet eens zo heel veel, maar die vriendschap
Ik wil het gewoon niet kwijt. En zij ook niet, dat weet ik gewoon! Maar er is teveel gebeurd
Het komt niet meer goed, en dat doet pijn!!! Geen relatie kan ik misschien nog wel mee leven over een tijdje, maar die vriendschap was me alles!!
Ik denk dat je gewoon even al het contact moet afsluiten. En dan over paar maanden voorzichtig contact zoeken. Als jullie er dan alle twee er een beetje overheen zijn gewoon weer afspreken als vrienden. En dan komt het vast goed. Maar nu eerst tijd voor je zelf nemen en alles op een rijtje zetten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:21 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet10 jaar vriendschap en daarna 5 jaar relatie.. Nee het voelt niet goed zo! Die 5 jaar relatie boeien mij niet eens zo heel veel, maar die vriendschap
Ik wil het gewoon niet kwijt. En zij ook niet, dat weet ik gewoon! Maar er is teveel gebeurd
Het komt niet meer goed, en dat doet pijn!!! Geen relatie kan ik misschien nog wel mee leven over een tijdje, maar die vriendschap was me alles!!
Nee niet met zoveel woorden.. Ze wil niet kiezen tussen mij en haar nieuwe vriendjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Onwijs kut. Heeft zij aangegeven geen contact meer te willen hebben?
Ja dat weet ik wel, maar over 6 dagen word ik 30!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon even al het contact moet afsluiten. En dan over paar maanden voorzichtig contact zoeken. Als jullie er dan alle twee er een beetje overheen zijn gewoon weer afspreken als vrienden. En dan komt het vast goed. Maar nu eerst tijd voor je zelf nemen en alles op een rijtje zetten.
Nou ff heel hard gezegd. je zal wel moeten.. Geef het tijd. Je 31e verhaardag komt ze gewoon op je feestquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:46 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar over 6 dagen wordt ik 30!Dat wil ik niet zonder haar vieren.. Ken haar dan mijn halve leven
Heey je mist mijn net niet ninja-Editquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ff heel hard gezegd. je zal wel moeten.. Geef het tijd. Je 31e verhaardag komt ze gewoon op je feest
29, 30 of 31 who cares..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Heey je mist mijn net niet ninja-Edit![]()
En ja misschien volgend jaar wel ja.. Maarja 30 en psychologisch enzo
Nu even cliche, Het komt wel goed schatje! Hele dikke knuffel en die vriendschap, als ik dat zo lees, dan willen jullie dat beiden maar zoiets heeft flink wat tijd nodig. Ik moet het aan mijn kant ook tijd geven.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:46 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar over 6 dagen word ik 30!Dat wil ik niet zonder haar vieren.. Ken haar dan mijn halve leven
Hmm...ze heeft een nieuwe vriend dus. Eens met over_hege. Elkaar eerst ruimte geven om het te verwerken en verder gaan. Als jullie vriendschap echt zo belangrijk is voor haar als voor jou, dan zal dat in de toekomst misschien weer enigszins terug kunnen komen. Waarschijnlijk wel anders dan voorheen doordat jullie een relatie zijn aangegaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:44 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nee niet met zoveel woorden.. Ze wil niet kiezen tussen mij en haar nieuwe vriendjeMaar uit haar woorden kan ik wel opmaken dat ze niet voor mij kiest
![]()
Ach hoop doet leven
Ikkequote:
Jij en mickeysquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:58 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hmm...ze heeft een nieuwe vriend dus. Eens met over_hege. Elkaar eerst ruimte geven om het te verwerken en verder gaan. Als jullie vriendschap echt zo belangrijk is voor haar als voor jou, dan zal dat in de toekomst misschien weer enigszins terug kunnen komen. Waarschijnlijk wel anders dan voorheen doordat jullie een relatie zijn aangegaan.
Maar weet zeker dat het goed met je komt!
dat probleem ken ikquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:11 schreef El_Borracho het volgende:
Hmm, hoe meer ik contact met haar heb, hoe meer ik haar mis. De oplossing lijkt me nu simpel, maar valt moeilijk uit te voeren...
Gewoon kijken. Hans teeuwen laat je wel weer lachen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
Stom ding hier. Ik hou heel veel van Hans Teeuwen en kijk altijd naar zijn conferences maar dus vanavond komt het dus ook op tv en helaas was die opnamen toen hij er was met vrienden en dus in beeld komt![]()
Aan een kant wil ik heel graag kijken omdat Hans gewoon te gek vind maar aan de andere kant voelt het voor mij ook een beetje aan als verpest juist omdat ik dat soort dingen als afleiding kijk en nu evengoed mee geconfronteerd word.
Ik denk wel dat ik het gewoon kijk maar ondertussen baal ik wel een beetje dat ik hun erin ook zie.
Dat denk ik ook wel hoor , maar het irritant als je gewoon ruzie hebt waarin je niet meer met elkaar praat en dat degene dan vervolgens ook nog eens op tv verschijnt bij iets wat jij heel leuk vind .quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Hans teeuwen laat je wel weer lachen!
ja kut dat hij er in zit. Maar je moet het al helemaal niet door hem laten verpesten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor , maar het irritant als je gewoon ruzie hebt waarin je niet meer met elkaar praat en dat degene dan vervolgens ook nog eens op tv verschijnt bij iets wat jij heel leuk vind .
Ik zet me er ook overheen en denk als ik gekeken heb van oh goed dat ik gekeken heb alleen het idee is even minder op het moment zelf .
Dat ben ik ook niet van plan even door de zure appel heen bijten wat dat betreft maar dat heb ik ook met meerdere dingen met hem .quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja kut dat hij er in zit. Maar je moet het al helemaal niet door hem laten verpesten.
Het hele huis staat hier vol met herinneringen aan hem, ga ik ook niet weggooien en hou ik gewoon in herinnering. Heb zelfs 2 foto's van hem op dressoir staan. Zulke mooie herinneringen en die verdom ik te verbannen! Dat ik hem irl los moet laten ok, maar dat hoeft in mijn eigen huis niet als ik daar geen zin in hebquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet van plan even door de zure appel heen bijten wat dat betreft maar dat heb ik ook met meerdere dingen met hem .
Dat is nu nog zo maar misschien over een tijd heb je dat minder . Dan zul je waarschijnlijk verder gaan en zal er een moment komen dat er een foto komt van iemand anders die je heel dierbaar is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het hele huis staat hier vol met herinneringen aan hem, ga ik ook niet weggooien en hou ik gewoon in herinnering. Heb zelfs 2 foto's van hem op dressoir staan. Zulke mooie herinneringen en die verdom ik te verbannen! Dat ik hem irl los moet laten ok, maar dat hoeft in mijn eigen huis niet als ik daar geen zin in heb
Iemand die mij heel dierbaar is, is hij en nog een paar hele goede vrienden die hier ook al staan. Een paar van zijn er helaas niet meer (overleden) maar nee, loslaten hier peins ik niet over. Laat staan dat er uberhaupt iemand anders komt. Eerst aan mijzelf werken en daar gaat langere tijd overheenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is nu nog zo maar misschien over een tijd heb je dat minder . Dan zul je waarschijnlijk verder gaan en zal er een moment komen dat er een foto komt van iemand anders die je heel dierbaar is.
Ik denk meer dat je moet gaan nadenken wat jezelf wilt nu je ex niet meer in je leven is . Kijk ja verdriet en moeilijk hebben maar je kan je er in verliezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
Het valt me op dat het de laatste tijd meer "de kunst van het eigenlijk toch niet helemaal los willen laten" lijkt te worden
Wat FJB al eerder zei; probeer dan eens wat dagen weg te blijven hier want onbewust kun je er ook teveel in blijven hangen. Dan werkt het hier zijn alleen maar averechts.
Dan nog iets: er is nu veel te lezen over wat jullie zouden willen. Schrijf je volgende post eens wat je ex zou willen. Je hebt er immers niets aan te blijven dagdromen en mijmeren.....
Sterkte allemaal, bedoel het niet lullig maar al dat gedoe over foto's laten staan, symbolische verjaardagen die voorbij gaan zonder grote liefde e.d.?? Dat is nu de kunst om in te gaan zien dat je dat los moet laten
En zo is het maar net! dank je welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:38 schreef grrrbeer het volgende:
Je moet je ook bedenken dat iedereen er anders instaat.
Mensen verschillen, levens verschillen, relaties verschillen, etc.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En zo is het maar net! dank je wel
Klopt ook. Het advies over dromen hebben slaat in mijn geval de plank volledig mis. ik ben geen 20'er of 30'er meer en daarnaast.... adviezen geven is prima maar doe alsjeblieft niet de stelling de pot verwijt de ketel....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:16 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Mensen verschillen, levens verschillen, relaties verschillen, etc.
Het algemene advies is er niet minder correct om, maar je kunt zaken niet altijd 1 op 1 vergelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:52 schreef ovoxo het volgende:
Iedereen heel veel sterkte en maak er een leuk weekend van. Je zit hier wel weg te kwijnen in zelfmedelijden, maar je ex denkt misschien niet eens aan je en gaat ook verder met z'n leven
Als het laatste stukje voor mij is bedoeld dan sla je de plank volledig mis en ben je "hard" tegen de verkeerde. Maar goed, zit me hier te verdedigen wat helemaal niet nodig is. I do it my way!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
haha nee dit was voor iedereen, niet voor jouquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het laatste stukje voor mij is bedoeld dan sla je de plank volledig mis en ben je "hard" tegen de verkeerde. Maar goed, zit me hier te verdedigen wat helemaal niet nodig is. I do it my way!
Hou dat goede gevoel vast.. Praten helpt echt niet, het zorgt er alleen maar voor dat je je rot gaat voelen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:27 schreef ovoxo het volgende:
Hmm.. ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen![]()
Voel me best goed maar aan de andere kant wil ik graag met 'm praten
Niemand vind het ooit leuk om dat te zien...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:32 schreef Bombshell het volgende:
Het slaat echt nergens op heb een paar maanden een vriendinntje gehad die in het buitenland woont. Is al een half jaar uit. Zie nu dat ze op vakantie is met een andere gozer en voel me daar niet al te best bij..
Tnx ik ga slapen voel me lichtelijk down nuquote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Niemand vind het ooit leuk om dat te zien...
Keep your head up, keep your heart strong
watskebeurt?quote:Op zondag 8 januari 2012 03:54 schreef over_hedge het volgende:
Mijn ex kan nu echt dood vallen van mij part![]()
![]()
Ben Howard fan?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Niemand vind het ooit leuk om dat te zien...
Keep your head up, keep your heart strong
I know.. Hij heeft me al verwijdert enzo maar ik heb nog steeds z'n beste vriend op Facebook dus ik kan nog een paar dingen zien. Het doet me zo'n pijn om te weten dat hij vrolijk verder kan gaan en ik nog niet. Maar gaat het al beter bombshell?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:47 schreef Bombshell het volgende:
Facebook is echt de duivel op het gebied van loslaten van je ex.
Ik zag ook op Facebook dat ze vrolijk met die gast op vakantie is
Dus unfriend (wtf?) je voorlopig die beste vriend. Je kunt hem dat evt nog uitleggen en hij zal het best begrijpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
I know.. Hij heeft me al verwijdert enzo maar ik heb nog steeds z'n beste vriend op Facebook dus ik kan nog een paar dingen zien. Het doet me zo'n pijn om te weten dat hij vrolijk verder kan gaan en ik nog niet. Maar gaat het al beter bombshell?![]()
Ja, je hebt gelijkquote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dus unfriend (wtf?) je voorlopig die beste vriend. Je kunt hem dat evt nog uitleggen en hij zal het best begrijpen.
Serieus, het lijkt fijn ergens een soort van lijntje nog naar je ex te hebben maar uiteindelijk is het niets anders dan zelfkastijding...
Dat! You were once happy without him. You will be happy again.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:07 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ok dan, nog een keertje doen?
Facebook e.d = etalage van "kijk mij toch eens een fijn fantastisch gelukkig en dynamisch leven leiden.
Zolang je ook maar iets serieus gaat nemen daarvan stel je voor jezelf vast dat jij tot nader order defect bent en je leven wilt 'lijden'...
Kappen met die handel dus en werkelijk, wat schiet je er nu in hemelsnaam mee op om op Facebook, Hyves e.d. te lurken.
Wat sommigen mss kan helpen is te beseffen dat je voor je ex ook een leven had en totaal niet verdrietig om hem/haar was. Houd die gedachte vast!
Godver, wat kut, ook zo uit het nietsquote:Op zondag 8 januari 2012 13:32 schreef La_Vita het volgende:
Ha lotgenoten, ik mag me hier na 4 jaar ook melden. Totaal uit het niets kwam gister de boodschap dat hij het niet meer zag zitten. Terwijl ik gewoon serieus dacht dat we gelukkig waren en altijd bij elkaar zouden blijven. Vandaag mn spullen bij hem weggehaald en nu in de trein naar mn ouders. Geen idee hoe ik hier overheen ga komen, dacht echt dat hij de liefde van mn leven was (en nog steeds...)
Ben zelfs van de stress ongesteld geworden terwijl ik gewoon de pil slik. Wist niet eens dat dat zo kon
En nu mn ouders het slechte nieuws vertellen, gaat erg pijnlijk worden want ze zijn echt gigantisch dol op hem.
Bah!
Ja gaat beter, net gesport dat werkt altijd wel. En weer eens proberen niet op facebook te kijken. Al hoewel ik er soms automatisch op terecht kom.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
I know.. Hij heeft me al verwijdert enzo maar ik heb nog steeds z'n beste vriend op Facebook dus ik kan nog een paar dingen zien. Het doet me zo'n pijn om te weten dat hij vrolijk verder kan gaan en ik nog niet. Maar gaat het al beter bombshell?![]()
Nee, gewoon blokkeren die hapquote:Op zondag 8 januari 2012 15:09 schreef Isis20 het volgende:
Ik vraag me af of ik nu de enige ben die juist bewust al die informatie niet wil zien en dus nooit meer op z'n facebook kijk?
maar soms dan wint de verleiding en dan kijk ik toch weer (en dan zie ik weer wat voor 'perfect' leven hij heeft zonder me. yey.quote:
Ah, dat is wel heeel fijn lijkt me! Wat lief van hem dat hij je ook blijft steunen enzo. Veel plezier!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:41 schreef Mickeys het volgende:
Mijn vriend (niet mijn ex-to-be) belde ivm onze eetafspraak. fleurde even helemaal op. en dat terwijl hij een directe collega van mijn ex-to-be is blijft hij me steunen. tis een schatje. misschien jammer dat ik niet op hem val, maar vrienden zijn echt nu hartstikke nodig. Heb er zin in. Pannenkoeken eten dus
Ja kijk, die verleiding die heb ik dus totaal niet, ik ga juist liever niet naar plaatsen waar ik hem tegen zou kunnen komen...quote:Op zondag 8 januari 2012 15:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
maar soms dan wint de verleiding en dan kijk ik toch weer (en dan zie ik weer wat voor 'perfect' leven hij heeft zonder me. yey.)
Waarom praat jij over een ex-to-be terwijl dat allang al zo is?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:41 schreef Mickeys het volgende:
Mijn vriend (niet mijn ex-to-be) belde ivm onze eetafspraak. fleurde even helemaal op. en dat terwijl hij een directe collega van mijn ex-to-be is blijft hij me steunen. tis een schatje. misschien jammer dat ik niet op hem val, maar vrienden zijn echt nu hartstikke nodig. Heb er zin in. Pannenkoeken eten dus
Ik ben nog steeds met hem getrouwd dus ex-to-be. Kan hem ook mijn man noemen want dat is hij nog steeds!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waarom praat jij over een ex-to-be terwijl dat allang al zo is?
Probeer je leventje eens met meer mensen door te brengen dan mensen die op de een of andere manier weer met je ex gelinkt zijn.
Don't take it personal, maar van iedereen die hier bezig is bent jij het hardst bezig in hetzelfde kringetje rond te rennen. Daarmee doe je jezelf onnodig pijn. Zijn moeder heeft het contact met jou al verbroken vertelde je, hoeveel wil je nog meer dat er volgen??
Laat het eens echt los. Start met praten over je ex in plaats van "ex-to-be"
Hoe lang was je met 'm getrouwd btw?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met hem getrouwd dus ex-to-be. Kan hem ook mijn man noemen want dat is hij nog steeds!
4,5 jaar samen en nog maar ruim 2 jaar getrouwdquote:
ik zit idd nog in de ontkenningsfase en wil ook helemaal niet scheiden, maar ik zal zijn wens moeten respecteren al is het maar omdat hij verliefd is op een ander die hij niet kan krijgen want zij wil haar man niet verlaten. Maar goed... ik noem het zoals ik het wil. Het is al een hele stap om ex-to-be te zeggen terwijl ik vind dat hij nog steeds mijn man isquote:Op zondag 8 januari 2012 16:01 schreef thatday het volgende:
Mijn ouders zijn net gescheiden en mijn moeder (die daarvoor koos) kan nog steeds niet over haar lippen verkrijgen dat ze gescheiden zijn, puur omdat het nog niet op papier staat. Maar ja, emotioneel gescheiden, waar het uiteindelijk over gaat, ben je vanaf moment 1 toch.. Is denk ik ook deel van de 'ontkenningsfase', te confronterend om het echt zo te zien misschien?
iig heel veel sterkte!
Ik heb het al moeilijk na een relatie van 1,5 jaar waar als ik eerlijk ben niet zoveel toekomst in zat, dus kan me voorstellen dat je echt kapot bent. Goed dat je 2 weken wat leuks gaat doen.
Om eerlijk te zijn ben ik wel blij dati ik maandag na 2 weken vrij weer aan het werk mag. Teveel tijd gehad om na te denken over alles... ik wil weer afleiding. Maar ik ben wel minder gestressed en zal nu wel weer wat beter gaan functioneren!!
Als je hem blokkeert op FB, kan je niet meer op z'n page, dat kan dan alleen als je hem deblokkeert, maar goed, dat doe je toch iets minder snelquote:Op zondag 8 januari 2012 15:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
maar soms dan wint de verleiding en dan kijk ik toch weer (en dan zie ik weer wat voor 'perfect' leven hij heeft zonder me. yey.)
Wow. Het is net alsof ik een post van mezelf zag.. Mijn ouders waren ook helemaal gek op hem, maar zodra ze zien hoe die lieve jongen je helemaal gebroken hebt is dat snel over, of in ieder geval ben jij het allerbelangrijkste! Daar moet je je echt niet druk om makenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:32 schreef La_Vita het volgende:
Ha lotgenoten, ik mag me hier na 4 jaar ook melden. Totaal uit het niets kwam gister de boodschap dat hij het niet meer zag zitten. Terwijl ik gewoon serieus dacht dat we gelukkig waren en altijd bij elkaar zouden blijven. Vandaag mn spullen bij hem weggehaald en nu in de trein naar mn ouders. Geen idee hoe ik hier overheen ga komen, dacht echt dat hij de liefde van mn leven was (en nog steeds...)
Ben zelfs van de stress ongesteld geworden terwijl ik gewoon de pil slik. Wist niet eens dat dat zo kon
En nu mn ouders het slechte nieuws vertellen, gaat erg pijnlijk worden want ze zijn echt gigantisch dol op hem.
Bah!
Uitermate kut voor je. Sterkte ermee.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:32 schreef La_Vita het volgende:
Bah!
Vonden ze hem maar een eikel, dan was het een stuk makkelijker... Hoe gaat het bij jou nu?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:16 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Wow. Het is net alsof ik een post van mezelf zag.. Mijn ouders waren ook helemaal gek op hem, maar zodra ze zien hoe die lieve jongen je helemaal gebroken hebt is dat snel over, of in ieder geval ben jij het allerbelangrijkste! Daar moet je je echt niet druk om maken
Ik kan je helaas geen tips of iets geven, maar ik begrijp precies hoe je je voelt en wens je echt heel veel sterkte de komende tijd...
Dankjewel (en de rest ook!). We woonden nog niet samen. Hij heeft een eigen apartement en daar was ik wel erg vaak incl spullen. We hebben bijna alles samen uitgezocht en in elkaar gezet dus het voelde er wel heel erg fijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitermate kut voor je. Sterkte ermee.
Gelukkig heb je je ouders om je op te vangen. Kun je daar ook een tijdje wonen totdat je wat nieuws hebt?
Ik voel me een gemene bitch als ik ‘m blokkeer...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:50 schreef Sooph het volgende:
[..]
Als je hem blokkeert op FB, kan je niet meer op z'n page, dat kan dan alleen als je hem deblokkeert, maar goed, dat doe je toch iets minder snel
Ja, een bekend gevoel. 4 jaar relatie die er ineens niet meer is. Dat zul je wel even voelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Vonden ze hem maar een eikel, dan was het een stuk makkelijker... Hoe gaat het bij jou nu?
[..]
Dankjewel (en de rest ook!). We woonden nog niet samen. Hij heeft een eigen apartement en daar was ik wel erg vaak incl spullen. We hebben bijna alles samen uitgezocht en in elkaar gezet dus het voelde er wel heel erg fijn.
Ik zit nu in het laatste jaar van mn studie (scriptie moet over 2 weken af, crap.) dus iets voor mezelf kan ik sowieso niet betalen.
Ik ben zo ongelooflijk verdrietig. Kan niet meer eten, niet meer slapen. Wil gewoon in bed liggen en een jaar later weer wakker worden![]()
Ik ben best een nuchter mens, maar ik geloof oprecht niet dat ik iemand ga vinden die beter bij mij past en waar ik net zoveel van zal houden
Nou ja, je ex zei toch tegen je dat je kon opkankeren? Snap je gevoel wel hoor haha, maar ja, kan me voorstellen dat het beter is als je hem niet meer kan zien op Facebook, dan duurt het alleen maar langerquote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik voel me een gemene bitch als ik ‘m blokkeer...
Iedereen is anders en iedereen reageert anders op een breuk. Je zegt het zelf al. Sommigen gaan hard feesten of zoeken verdoving in drugs.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef nailim het volgende:
Ik meld me hier ook maar. Het is nu vier dagen uit na ruim 5 jaar samen zijn. Het was een gezamelijke beslissing, maar dat maakt het absoluut niet minder moeilijk. Ik mis hem, maar ook weer niet. Ik was net even op facebook om foto's e.d. te verwijderen, kom ik er achter dat hij (die nooit actief is op facebook) reacties plaatst bij meisjes, veel foto's heeft staan, o.a. een uitgaansfoto waar hij dronken en stoned op staat, 1 dag nadat we uit elkaar zijn gegaan. Uiteraard allemaal fijne reacties van vrienden over hoe leuk het wel niet was. Ik voelde me eindelijk een beetje beter en nu zo ontzettend klote. Ik heb hem daarna verwijderd, zijn vrienden en kennissen verwijderd. Het doet gewoon zoveel zeer.. Ik weet dat dit zijn manier van verwerken is, zichzelf zoveel mogelijk verdoven, maar moet dat dan zo? Ik krijg hierdoor een beetje het gevoel dat hij mij hier ook niet mee respecteert, vooral gezien het feit dat hij weet dat ik best actief ben op facebook(nou ja, de komende tijd niet meer:() Ik voel me kut..
Een user hier heeft al een paar gepost. Op Facebook kan je heel makkelijk verbloemen hoe kut je je voelt. Lekker positieve berichtjes plaatsen, uitgaansfototje waarop iedereen vrolijk reageerd. Maar dat zegt niks over hoe die persoon zich echt voeltquote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef nailim het volgende:
Ik meld me hier ook maar. Het is nu vier dagen uit na ruim 5 jaar samen zijn. Het was een gezamelijke beslissing, maar dat maakt het absoluut niet minder moeilijk. Ik mis hem, maar ook weer niet. Ik was net even op facebook om foto's e.d. te verwijderen, kom ik er achter dat hij (die nooit actief is op facebook) reacties plaatst bij meisjes, veel foto's heeft staan, o.a. een uitgaansfoto waar hij dronken en stoned op staat, 1 dag nadat we uit elkaar zijn gegaan. Uiteraard allemaal fijne reacties van vrienden over hoe leuk het wel niet was. Ik voelde me eindelijk een beetje beter en nu zo ontzettend klote. Ik heb hem daarna verwijderd, zijn vrienden en kennissen verwijderd. Het doet gewoon zoveel zeer.. Ik weet dat dit zijn manier van verwerken is, zichzelf zoveel mogelijk verdoven, maar moet dat dan zo? Ik krijg hierdoor een beetje het gevoel dat hij mij hier ook niet mee respecteert, vooral gezien het feit dat hij weet dat ik best actief ben op facebook(nou ja, de komende tijd niet meer:() Ik voel me kut..
Het komt wel goed, schatjequote:Op maandag 9 januari 2012 00:08 schreef ovoxo het volgende:
Godverdomme zeg. Kut Facebook... Morgen ga ik 'm echt blokkeren en dan is het over![]()
Ja ik ga 'm morgen maar blokkeren... Zag net weer iets en het wordt met de dag erger. Gaat het ook al beter met jou enzo?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:29 schreef Sooph het volgende:
[..]
Nou ja, je ex zei toch tegen je dat je kon opkankeren? Snap je gevoel wel hoor haha, maar ja, kan me voorstellen dat het beter is als je hem niet meer kan zien op Facebook, dan duurt het alleen maar langer
Met mij gaat het prima zelfs haha, dus ik kan eigenlijk dit topic wel verlatenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ik ga 'm morgen maar blokkeren... Zag net weer iets en het wordt met de dag erger. Gaat het ook al beter met jou enzo?
Hoe doe je dat zo snel? Haha wel heel goed van je btw!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:10 schreef Sooph het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima zelfs haha, dus ik kan eigenlijk dit topic wel verlaten
Geen idee, maar ik ben er heel blij meequote:Op maandag 9 januari 2012 00:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zo snel? Haha wel heel goed van je btw!
Ja, zou ik ook zijn. Hoop dat het goed blijft gaanquote:Op maandag 9 januari 2012 00:12 schreef Sooph het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben er heel blij mee
Ik ook, denk het wel, ik denk er nu gewoon op een positieve manier aan terug met de gedachte 'het was leuk' en dat is het dan ook wel, ik voel geen mmmh, gemis ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zijn. Hoop dat het goed blijft gaanen oja ik las net wat over je project enzo. Al af of niet? :p
Hoelang heeft dat geduurd?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:18 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ik ook, denk het wel, ik denk er nu gewoon op een positieve manier aan terug met de gedachte 'het was leuk' en dat is het dan ook wel, ik voel geen mmmh, gemis ofzo.
Haha ja ik heb het af gekregen, wel zonder hulp van groepsgenoten, maar goed, die last is van m'n schouders
Dat roep ik ook al 3 maanden..quote:Op maandag 9 januari 2012 00:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ik ga 'm morgen maar blokkeren... Zag net weer iets en het wordt met de dag erger. Gaat het ook al beter met jou enzo?
Nee, ik ga het straks écht doen. Als ik z'n gezicht weer zie dan word ik weer helemaal emotioneel, dus blokkeren is m'n enige optie...quote:
Ah ja dat is wel heel fijn om te hebben, goed gedaan tho :p en oh dat is wel minder, maar wel goed dat jij 't af hebt gekregenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:18 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ik ook, denk het wel, ik denk er nu gewoon op een positieve manier aan terug met de gedachte 'het was leuk' en dat is het dan ook wel, ik voel geen mmmh, gemis ofzo.
Haha ja ik heb het af gekregen, wel zonder hulp van groepsgenoten, maar goed, die last is van m'n schouders
Hij mag z'n 'perfecte' leven wel op Facebook zetten en zich zo gedragen, maar diep van binnen is hij kapot. Echt heel veel sterkte hequote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een user hier heeft al een paar gepost. Op Facebook kan je heel makkelijk verbloemen hoe kut je je voelt. Lekker positieve berichtjes plaatsen, uitgaansfototje waarop iedereen vrolijk reageerd. Maar dat zegt niks over hoe die persoon zich echt voelt
Wel fijn om je spullen weer te krijgen, hoop dat je het dan goed kan afsluiten en succes verder!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:55 schreef grrrbeer het volgende:
Mijn ex heeft geen facebook. Ik pas sinds het uit is
Dit is m'n laatste post hier trouwens. Als het goed is krijg ik deze week m'n spullen. Dan toch maar afsluiten op de een of andere manier. Wil ik niet, maar weinig keuze.
De bedoeling is van de zomer nog eens af te spreken. Tot die tijd het maar laten voor wat het is, als het er al van komt.
Hoop dat het jou wel lukt..quote:Op maandag 9 januari 2012 09:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, ik ga het straks écht doen. Als ik z'n gezicht weer zie dan word ik weer helemaal emotioneel, dus blokkeren is m'n enige optie...
Geblokkeerd.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Hoop dat het jou wel lukt..
Ik heb het nog steeds niet gedaan.. Begin wel over haar heen te komen steeds meer
Chapeau!quote:
Nou, ik voel me nog steeds wel een beetje raar maar ergens ook wel blij dat ik ’t heb gedaan. Ik zei altijd dat ik hem nooit zou blokkeren o.i.d. maar het voelt nu alsof het wel moet, zeg maar. Ik heb ook de statusupdates van z’n vrienden enzo uit gezet, dus nu krijg ik helemaal niks meer binnen wat met hem te maken heeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Chapeau!
Je zet wel eenmaar voel je ook een
?
Ik heb overigens mijn ex niet hoeven blocken of zo. Fb had ze niet. Hyves wel. Nou, dat had ze dus enkele dagen na de breuk compleet verwijderd.
(ach...het was achteraf gezien een van de minder rare dingen)
'Binnen 30 dagen SMEEKTE ze me letterlijk om mij terug te nemen! Toen wist ik het zeker,quote:Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef Mickeys het volgende:
Misschien iets voor in de OP al hoewel het wel een soort verkoop iets kan zijn:
http://www.liefdesverdriettips.com/liefdesverdriet
Ah dat is wel heel vervelend, dat jullie net inkopen hadden gedaan.. nouja, het is niet anders. Sms hem dat je alleen je spullen op wil halen, dan moet hij wel antwoorden want het zijn immers jouw boeken/kleren. En ja dat gevoel heb ik dus ook, maar je moet geen verwachtingen hebben o.i.d. want 'the greater the expectation, the greater the disappointment'. Ga afleiding zoeken, doe leuke dingen en probeer hem een beetje te vergeten. Sterkte thoquote:Op maandag 9 januari 2012 12:44 schreef xinge9 het volgende:
Bah.. M'n ex neemt helemaal niet meer op, reageert niet op mailtjes of smsjes. Het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij niet begrijpt waarom hij zich steeds moet 'verdedigen' en dat hij tijd nodig heeft voor hij met me kan praten.
Naar mijn mening verdien ik nog wel wat antwoorden als je zo plotseling het huis uit wordt gekicktLos van dat staan bijna al m'n studieboeken daar nog en de helft van m'n kleren. We moeten de gezamelijke rekening opzeggen, bespreken hoe we dingen m.b.t. de spullen afhandelen.. Heel leuk dat we net grote IKEA-inkopen hadden gedaan, maar nu zit ik in dit kleine kamertje en heeft hij de gloednieuwe TV, boxspring etc.
En ik wil er helemaal niet aan denken, omdat ik als hij me nu zou vertellen dat hij spijt heeft gelijk terug het huis in zou rennen.
Maar ik heb het gevoel dat als we te lang wachten met al die praktische dingen, de wond weer helemaal 'openscheurt' zeg maar.
Lolquote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef xinge9 het volgende:
[..]
'Binnen 30 dagen SMEEKTE ze me letterlijk om mij terug te nemen! Toen wist ik het zeker,
hier kan ik heel veel mensen mee helpen! En dat heb ik gedaan! Ik heb een formule ontwikkeld die ik heel origineel de 'TerugBijMijnEx-Formule' noem! '
Jeetje, hoe bedoel je valse hoop geven..De tips om het te verwerken en door te gaan met je leven enzo op die site zijn wel behulpzaam maar dat onderdeel over hoe je hem of haar terugkrijgt.. Was het maar zo makkelijk haha.
lol, dat stuk heb ik niet eens gelezen, lol. Dat is niet aan de orde als hij "verliefd" is op een anderquote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef xinge9 het volgende:
[..]
'Binnen 30 dagen SMEEKTE ze me letterlijk om mij terug te nemen! Toen wist ik het zeker,
hier kan ik heel veel mensen mee helpen! En dat heb ik gedaan! Ik heb een formule ontwikkeld die ik heel origineel de 'TerugBijMijnEx-Formule' noem! '
Jeetje, hoe bedoel je valse hoop geven..De tips om het te verwerken en door te gaan met je leven enzo op die site zijn wel behulpzaam maar dat onderdeel over hoe je hem of haar terugkrijgt.. Was het maar zo makkelijk haha.
Ja, dan helpt het idd niet :p maar staat wel goed advies in.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol, dat stuk heb ik niet eens gelezen, lol. Dat is niet aan de orde als hij "verliefd" is op een ander
Ik heb er in het begin geprobeerd voor te vechten, en het enige wat eruit kwam was 'ik weet niet wat ik wil, ik weet niet wat ik moet'. Dan houdt het voor mij op. In een ver verleden ben ik zo al best lang aan het lijntje gehouden, you live and learn...dat laat ik me niet weer gebeuren. Dus na dat moment contact afgekapt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:37 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Of je er niet voor moet vechten ofzo...
Wat 't ook is, is toch mooi meegenomen?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:10 schreef ovoxo het volgende:
Ik word een beetje gek van mezelf. De eerste keer dat het niet werkte tussen mij en L was ik helemaal van slag. Ik kon niks meer en wilde niks meer doen, 24/7 huilen en alles ging niet meer... Dit keer voel ik me er anders over ofzo. Voel me meer in balans, ik huil niet zo veel en eigenlijk gaat het best goed met me. Aan de andere kant mis ik hem nog steeds en houd ik nog steeds van hem en zou ik zo graag in z'n armen liggen...
Betekent dit dat ik dan gewoon zo snel over 'm heen ben en dat ik zo makkelijk hem kan vergeten? Was ik dan wel echt verliefd op hem? Ik vind het maar raar dat ik er dit keer iets minder moeite mee heb ofzo. Ik twijfel echt heel erg
Ja ik wil heel graag niet meer gebroken zijn en normaal verder kunnen leven...ik weet niet wat het eigenlijk is maar bon.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:50 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Wat 't ook is, is toch mooi meegenomen?Tenzij het je eigenlijk net zo veel doet als de eerste keer en je het allemaal beetje opkropt omdat je niet meer zo gebroken wilt zijn? ;o
Nummer verwijderen en uit je chatlog, dan kan dat ook niet meer. Zo bescherm je jezelf tegen domme acties.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag niet meer gebroken zijn en normaal verder kunnen leven...ik weet niet wat het eigenlijk is maar bon.
Le ex heeft me btw niet geblokt op whatsapp, maar hij zei dat hij het wel ging doen. Ik moet de verleiding weerstaan om hem wat te sturen...
Moet de verleiding echt weerstaan. God zeg.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nummer verwijderen en uit je chatlog, dan kan dat ook niet meer. Zo bescherm je jezelf tegen domme acties.
Maak desnoods een mail die je aan hem zou willen sturen en sla die op in Concepten.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Moet de verleiding echt weerstaan. God zeg.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Maak desnoods een mail die je aan hem zou willen sturen en sla die op in Concepten.
De truc? Lees diezelfde mail maar een dagje later. Raar maar waar, dan ben je blij dat je 'm onder Concepten had opgeslagen en niet hebt verstuurd....
(we sturen iets, niet omdat we graag iets willen sturen, maar omdat we graag iets willen horen....als je je dat realiseert wordt het wat makkelijker)
Die zin tussen haakjes is zooooo waarquote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Maak desnoods een mail die je aan hem zou willen sturen en sla die op in Concepten.
De truc? Lees diezelfde mail maar een dagje later. Raar maar waar, dan ben je blij dat je 'm onder Concepten had opgeslagen en niet hebt verstuurd....
(we sturen iets, niet omdat we graag iets willen sturen, maar omdat we graag iets willen horen....als je je dat realiseert wordt het wat makkelijker)
Ja je hebt helemaal gelijk... Ik had gisteren iets naar 'm willen sturen maar toen sloeg ik het op. Vandaag keek ik er weer naar en toen zag ik dat het te hopeloos/wanhopig was en wat was ik blij dat ik niks had gestuurd... En als ik het had gestuurd had hij het gezien, maar ik dacht van niet omdat hij me geblokkeerd had (niet dus). Oke, kan weer rationeel denken nuquote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Graag gedaan! Dat is dan 10 euroquote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk... Ik had gisteren iets naar 'm willen sturen maar toen sloeg ik het op. Vandaag keek ik er weer naar en toen zag ik dat het te hopeloos/wanhopig was en wat was ik blij dat ik niks had gestuurd... En als ik het had gestuurd had hij het gezien, maar ik dacht van niet omdat hij me geblokkeerd had (niet dus). Oke, kan weer rationeel denken nu
Dankje voor je advies!
je moet ook geen radio aan doenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:16 schreef La_Vita het volgende:
Ik zet de radio aan en hoor dit:
Helpt ook niet mee zo he
En geen TV! En geen internet! Gewoon zielig in een hoekje zitten in stiltequote:
nee maar radio is gewoon kut met al die liefdes liedjes. kan je de eerste paar dagen beter eigen muziek aanzettenquote:Op maand ag 9 januari 2012 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En geen TV! En geen internet! Gewoon zielig in een hoekje zitten in stilte
Voor mij leverde het heel veel rust in mijn hoofd opquote:Op maandag 9 januari 2012 21:38 schreef Bombshell het volgende:
Ik sta op het punt om dat exvriendinnetje te gaan verwijderen uit Facebook. Ik ben de enigste die nog af en toe contact zoek en zij deed dit 1 keer zelfs om te vertellen dat ze een verre vakantie ging maken met nieuwe 'vrienden'. Eigenlijk kan ik het net zo goed gelijk doen.. bij mn ander ex vriendinntje is het daar ook op uitgedraaid. Ben zeer zwak en soms wat dwangmatig in dit soort situaties.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Graag gedaan! Dat is dan 10 euro
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:16 schreef La_Vita het volgende:
Ik zet de radio aan en hoor dit:
Helpt ook niet mee zo he
Dit was het eerste wat ik deed. Het moment dat ik over de drempel van haar huis naar buiten stapte, was het moment dat ik besloten had alles op alles te zetten haar nooit meer te zien. Je komt er gewoonweg niet overheen als je geconfronteerd word met haar aanwezigheid. 't was vreselijk lastig voor me, het is nu bijna drie maanden geleden en de herinneringen domineren m'n gedachten nog steeds, maar ik ben wel héél blij dat ik direct al het contact heb verbroken. Haar email adres verwijderd, telefoonnummer weggehaald, facebook eruit gesjankerd, foto's weg gelazerd, haar kerstkado's weggedaan, noem maar op. Het gaat nog wel een tijd duren voordat ik deze plotselinge beëindiging van onze 3,5 jarige relatie een plaats kan geven, maar ik heb mezelf wel gewoon de nodige ruimte gegund door alles wat me aan d'r doet denken weg te mieteren.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:38 schreef Bombshell het volgende:
Ik sta op het punt om dat exvriendinnetje te gaan verwijderen uit Facebook. Ik ben de enigste die nog af en toe contact zoek en zij deed dit 1 keer zelfs om te vertellen dat ze een verre vakantie ging maken met nieuwe 'vrienden'. Eigenlijk kan ik het net zo goed gelijk doen.. bij mn ander ex vriendinntje is het daar ook op uitgedraaid. Ben zeer zwak en soms wat dwangmatig in dit soort situaties.
Opruimwoede dat helpt primaquote:Op maandag 9 januari 2012 23:02 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dit was het eerste wat ik deed. Het moment dat ik over de drempel van haar huis naar buiten stapte, was het moment dat ik besloten had alles op alles te zetten haar nooit meer te zien. Je komt er gewoonweg niet overheen als je geconfronteerd word met haar aanwezigheid. 't was vreselijk lastig voor me, het is nu bijna drie maanden geleden en de herinneringen domineren m'n gedachten nog steeds, maar ik ben wel héél blij dat ik direct al het contact heb verbroken. Haar email adres verwijderd, telefoonnummer weggehaald, facebook eruit gesjankerd, foto's weg gelazerd, haar kerstkado's weggedaan, noem maar op. Het gaat nog wel een tijd duren voordat ik deze plotselinge beëindiging van onze 3,5 jarige relatie een plaats kan geven, maar ik heb mezelf wel gewoon de nodige ruimte gegund door alles wat me aan d'r doet denken weg te mieteren.
Ik kan dit tevens aan iedereen adviseren die hier ook mee zit.
Voor mij kwam er niet veel woede bij kijken, en ik wilde graag alles houden omdat ik haar zo mistte. Ik haalde gewoon diep adem, zette mijn verstand op nul en begon m'n kamer te ruimen. Na een uur wist ik zeker dat ik alles had en heb 't ook gewoon allemaal weggelazerd. Ik vond het totaal niet leuk, maar ik wist zelf dat het nodig was als ik er ooit nog mee wilde leren leven.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Opruimwoede dat helpt primaHeel bevrijdend
Ik snap wat je bedoelt. Mij wordt hetzelfde verweten, en ik moest maar eens gaan kroegen en weet ik 't. Allemaal dingen waar ik niet op zit te wachten. Tevens had ik verwacht dat de betreffende lui me wel beter kenden, ik doe niet aan bieren enzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef JiggyJ het volgende:
Topic loopt weer aardig door zo te zien...
Aan de nieuwelingen : Sterkte! Heb niet alle posts nagelezen dus heb niet voor iedereen inhoudelijk advies momenteel...
Zelf wil ik eigenlijk alleen maar even kwijt dat ik helemaal GEK word van al die mensen (vooral vrouwen) die tegen mij, of via via zeggen over mij '' Ik begrijp niet dat hij nog geen vriendin heeft''..
Zal vast goed bedoeld zijn, maar als het even kut loopt met de vrouwen zijn dat niet echt opmerkingen waar ik op zit te wachten... Heb het nu in de afgelopen paar weken meerdere malen gehoord, allemaal mooie praatjes, maar geeneen meid die me eens een keer een berichtje op FB of weet ik het wat stuurt![]()
Dat was mijn klaagminuutje weer, ik kan er weer even tegenaan
Na ik zie het niet echt als verwijt oid, maar heb wel zoiets dat ik denk : Vraag me liever eens voor een afspraakje / date in plaats van zoiets tegen me te zeggen, maar zelf achter andere jongens aanzitten...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:11 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Mij wordt hetzelfde verweten, en ik moest maar eens gaan kroegen en weet ik 't. Allemaal dingen waar ik niet op zit te wachten. Tevens had ik verwacht dat de betreffende lui me wel beter kenden, ik doe niet aan bieren enzo.
Ik geloof daar niet helemaal niet in, volgens mij is het een compliment ten goede van je gesteldheid op dat moment, niet omdat ze 't werkelijk menen verder. Mijn ex zei ook iets dergelijks, maar da's gelul natuurlijk. Als iemand voor mij een leuke auto koopt en ik zeg 'Wat een oerlelijk blik op wielen, maar wel leuk, die dobbelstenen aan de spiegel', dan is hun teleurstelling nog steeds terecht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:25 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je zoiets eigenlijk zien als compliment, want er zijn kennelijk dus meiden die mij wel geschikt relatiemateriaal vinden, maar dan wel vooral voor anderen en niet voor zichzelf, en dat is dan wel weer een beetje frustrerend
klinkt alsof je de bovenliggende partij bent.. dus doe je ding maar toon wel respect voor haarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:55 schreef Allready het volgende:
Ik heb het 3 weken geleden uitgemaakt omdat mijn nu ex erg claimerig en jaloers was. Relatieduur was 7 maanden. Als ik naar de wc ging, werd ze al geirriteerd dat ik geen kus gaf. Ook als ze mij kriebelde ofzo vond ze het gek als ik niet gelijk zei dat het lief was. Mijn verstand zegt dat het goed is zo. Mijn hart schommelt nog al. Ik kwam haar afgelopen weekend tegen opstap en we hebben gezoend, (drankje op en de situatie was daar). Dit was een domme zet van me, maar ik blijf bij mijn standpunt. Het gaat niet werken als we nu weer bij elkaar komen want dan is er niks veranderd. Morgen moet ik nog wat spullen afgeven en dan is ons laatste gesprek. We willen het graag volwassen en rustig afsluiten, zonder vragen van beide kanten. Dus de kans om alles te zeggen en te vragen en afspraken te maken voor als we elkaar tegenkomen. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik ga haar wel duidelijk maken dat het contact vanaf dan echt verbroken moet worden omdat we anders niks kunnen verwerken. Ze zit bij een psycholoog en werkt dus aan haar problemen en erkent het. Het liefst rij ik met haar mee naar huis en knuffelen we heel de avond, maar de realiteit komt daarna en schiet zo in de roos. De waarheid is dan het hardst, de mooimakerij maakt je klein en laat je kleine dingen als heel groot zien. Iemand nog tips?
Best leuk verwoord die laatste zin vind ik trouwens zelf.
Ik heb er zelf ook veel verdriet van, vooral als ik haar tegenkom en de confrontatie dus aan moet gaan. Ik heb veel respect voor haar, heb haar verhalen laten doen en eerlijk gezegd dat ik het niet meer zie zitten, face 2 face. Ik heb verteld dat ik veel om haar geef en ze het beste verdiend. Morgen zal ik wel anders praten en heb ik weer een ander gevoel (klote schommelgevoelens). Maar steeds heen en weer gesleept worden door emoties omdat je elkaar blijft spreken is ook niet leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:14 schreef Bombshell het volgende:
[..]
klinkt alsof je de bovenliggende partij bent.. dus doe je ding maar toon wel respect voor haar
Ja die gevoelens die elke keer verandeten zijn heel vervelend, maar het hoort er gewoon bij. Na +- 2/3 weken zal je je wel beter voelen en het komt vast goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:17 schreef Allready het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook veel verdriet van, vooral als ik haar tegenkom en de confrontatie dus aan moet gaan. Ik heb veel respect voor haar, heb haar verhalen laten doen en eerlijk gezegd dat ik het niet meer zie zitten, face 2 face. Ik heb verteld dat ik veel om haar geef en ze het beste verdiend. Morgen zal ik wel anders praten en heb ik weer een ander gevoel (klote schommelgevoelens). Maar steeds heen en weer gesleept worden door emoties omdat je elkaar blijft spreken is ook niet leuk.
Nadat het uit was heb ik me 2 weken goed gevoeld en geprobeerd weinig er aan te denken. totdat ik dus afgelopen weekend haar tegenkwam en het fout ging. Hoop dat dit nu wel het laatste gesprek is want op een gegeven moment trek ik het niet meer om haar telkens te zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja die gevoelens die elke keer verandeten zijn heel vervelend, maar het hoort er gewoon bij. Na +- 2/3 weken zal je je wel beter voelen en het komt vast goed.
Domme zet van je, drank maakt meer kapot dan je lief is. Verwijder haar nummer, email adres, etc zodat je geen contact meer op kan nemen met d'r. Het is moeilijk en een grote stap maar wel het beste gezien jouw situatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:29 schreef Allready het volgende:
[..]
Nadat het uit was heb ik me 2 weken goed gevoeld en geprobeerd weinig er aan te denken. totdat ik dus afgelopen weekend haar tegenkwam en het fout ging. Hoop dat dit nu wel het laatste gesprek is want op een gegeven moment trek ik het niet meer om haar telkens te zien.
Ja ik weet het, inderdaad een domme zet en het leek even dat al het vertrouwde gevoel terug is. Dus niet echt. Het verhaal is wel dat ze mij op kwam zoeken omdat ze via via wist in welke club we waren. Nog geen excuus dus. Maar in sommige gevallen reageer je gewoon zoals je liever niet had gedaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Domme zet van je, drank maakt meer kapot dan je lief is. Verwijder haar nummer, email adres, etc zodat je geen contact meer op kan nemen met d'r. Het is moeilijk en een grote stap maar wel het beste gezien jouw situatie.
Echt voor zorgen dat dat niet nog een keer gebeurt hoor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:36 schreef Allready het volgende:
[..]
Ja ik weet het, inderdaad een domme zet en het leek even dat al het vertrouwde gevoel terug is. Dus niet echt. Het verhaal is wel dat ze mij op kwam zoeken omdat ze via via wist in welke club we waren. Nog geen excuus dus. Maar in sommige gevallen reageer je gewoon zoals je liever niet had gedaan.
Hmm, een kus willen hebben als je alleen al naar het toilet gaat, gaat wel erg ver, maar ik herken wel iets in het verhaal wat jij zegt t.a.v. mijn ex-to-be. Je ziet het als claimgedrag, maar heb je er al eens over nagedacht dat het misschien verlatingsangst is? Ik weet dat dat bij mij het geval is en inmiddels er ook achter dat dat al vanuit mijn jeugd is. Vandaag mede daarvoor weer naar de psychologe want het gedrag is niet goed te praten, maar de reactie die ik deed wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:55 schreef Allready het volgende:
Ik heb het 3 weken geleden uitgemaakt omdat mijn nu ex erg claimerig en jaloers was. Relatieduur was 7 maanden. Als ik naar de wc ging, werd ze al geirriteerd dat ik geen kus gaf. Ook als ze mij kriebelde ofzo vond ze het gek als ik niet gelijk zei dat het lief was. Mijn verstand zegt dat het goed is zo. Mijn hart schommelt nog al. Ik kwam haar afgelopen weekend tegen opstap en we hebben gezoend, (drankje op en de situatie was daar). Dit was een domme zet van me, maar ik blijf bij mijn standpunt. Het gaat niet werken als we nu weer bij elkaar komen want dan is er niks veranderd. Morgen moet ik nog wat spullen afgeven en dan is ons laatste gesprek. We willen het graag volwassen en rustig afsluiten, zonder vragen van beide kanten. Dus de kans om alles te zeggen en te vragen en afspraken te maken voor als we elkaar tegenkomen. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik ga haar wel duidelijk maken dat het contact vanaf dan echt verbroken moet worden omdat we anders niks kunnen verwerken. Ze zit bij een psycholoog en werkt dus aan haar problemen en erkent het. Het liefst rij ik met haar mee naar huis en knuffelen we heel de avond, maar de realiteit komt daarna en schiet zo in de roos. De waarheid is dan het hardst, de mooimakerij maakt je klein en laat je kleine dingen als heel groot zien. Iemand nog tips?
Best leuk verwoord die laatste zin vind ik trouwens zelf.
Verwijder het nummer uit je contactboek geloof me. Vandaag zeg je iets, en over een uur kun je spijt hebben en je weer klofe voelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:44 schreef ovoxo het volgende:
En oja, godver. Nog steeds de neiging om wat te zeggen op whatsapp. Hopelijk maak ik geen foute zet...
Het klinkt echt zo herkenbaar, ik moet ook aan mijn onzekerheid werken. Ik was er al mee begonnen op het einde, maar dat blijkt nu te laat. Hij is gaan praten met een andere vrouw en daar is hij nu verliefd op geworden ook al is zij onbereikbaar voor hem. Mij kapt hij meteen af. Geen redden meer aan terwijl hij normaliter alles weloverwogen doet. Zelfs zijn beste vriend begrijpt het niet. Het enige wat ik kan doen is aan mijzelf werken, hem los laten om te zijner tijd als vrienden verder te kunnen. Hoop wel dat hij een keer gaat inzien wat hij nu afkapt. Ik ben er ook voor hem geweest zeker in het begin. Dat word al jaren afgestraft doordat hij zegt dat hij dat helemaal zelf heeft gedaan. In mijn ogen is dat niet zo maar dat is nu ook niet meer belangrijk. Nu eerst zelf gelukkig worden en van mezelf gaan houden, het verleden afsluiten en een plek geven en misschien, heel misschien kan hij zien dat ik er nog wel toe doe. Dat zal niet volgende week of volgende maand zijn, dat weet ik ook wel, maar hoop echt dat hij dat kleine beetje energie er nog in wil stekenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:38 schreef Allready het volgende:
[..]
-knip-
@ mickeys: klopt ik denk ook dat het iets in die richting is. Maar er is zoveel gebeurd, in zon korte tijd dat ik het niet meer kon verdragen. En ik heb ook wel fouten gemaakt hoor, maar als je op een gegeven moment door alles niet meer weet of je wel genoeg van haar houdt en je twijfelt of het wel de moeder van je kinderen wordt, gaf voor mij de doorslag. Ook al denk ik nog af en toe dat ik een te overhaasfe beslissing heb gemaakt. Ze zal toch eerst aan haar onzekerheid moeten werken wil ze zich ooit fatsoenlijk kunnen binden.
Heel klote voor je, vooral dat hij verliefd is op een andere vrouw die voor hem onbereikbaar is, wat het voor natuurlijk helemaal zinloos maakt die relatiebreuk. Bij mijn situatie is het ook heel vervelend. Namelijk 1,5 jaar geleden, heb ik met mijn ex hetzelfde verhaal meegemaakt. Maar was ik degene die zich zo gedroeg de laatste maanden tegen mijn ex, zoals mijn ex nu is. Ik was dus ook onzeker, had verlatingsangst en was ook jaloers. Misschien niet zo extreem maar in sommige dingen zie ik echt vergelijkingen. Ik weet dus hoe ze zich voelt, en dat is heel erg. Nu zegt ze omdat ik het meegemaakt heb, ik haar makkelijker kan helpen. Maar het vervelende is, je kan het niet helpen. Zulke dingen moet je echt zelf doen. Ik ben naar een psycholoog gaan, heb 4 gesprekken gehad, en heb in totaal een jaar nodig gehad om alles te verwerken. Als ik haar nu zie doet het me niks. Dus echt erg vervelend dat mijn ex nu dit ook heeft. Ben blij dat ze bij een psycholoog zit. Ik wil haar vanmiddag ook vertellen dat ik het liefst dezelfde dag nog met haar naar huis ga, de hele dag ga knuffelen maar dat dat niet de realiteit is. In 3 weken kan niet zomaar alles veranderen, of het moet echt extreme verandering zijn maar daar geloof ik niet in. Misschien dat we in de zomer een keer af kunnen spreken, allebei een schone lei hebben en stel dat het klikt, we het kunnen proberen. Maar dat wil niet zeggen dat we allebei moeten stoppen met leven, en wachten op die dag. En het wil niet zeggen dat zij dan geen nieuwe relatie heeft, ook al wil ze alleen maar met mij, zoals ze zelf zegt. Maar ik kan geen beloftes maken voor de toekomst dus vind ik het heel moeilijk om dingen tegen haar te zeggen. Ik kan wel zeggen, ja we kijken wel hoe het loopt (want dat is in feite wat je doet) maar zij wil ook duidelijkheid. Maar ik ben geen helderziende en ik kan niet in de toekomst kijken. Hoe graag ik het ook zou willen, en haar in mijn armen zou willen sluiten, het werkt gewoon niet. En hoe vaker ik aan de negatieve denk ik de relatie, hou ik me vast aan dat standpunt. Soms wil ik wel is schommelen en denk ik aan de goede dingen, maar die worden dramatisch uitvergroot maar zijn in werkelijkheid klein.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het klinkt echt zo herkenbaar, ik moet ook aan mijn onzekerheid werken. Ik was er al mee begonnen op het einde, maar dat blijkt nu te laat. Hij is gaan praten met een andere vrouw en daar is hij nu verliefd op geworden ook al is zij onbereikbaar voor hem. Mij kapt hij meteen af. Geen redden meer aan terwijl hij normaliter alles weloverwogen doet. Zelfs zijn beste vriend begrijpt het niet. Het enige wat ik kan doen is aan mijzelf werken, hem los laten om te zijner tijd als vrienden verder te kunnen. Hoop wel dat hij een keer gaat inzien wat hij nu afkapt. Ik ben er ook voor hem geweest zeker in het begin. Dat word al jaren afgestraft doordat hij zegt dat hij dat helemaal zelf heeft gedaan. In mijn ogen is dat niet zo maar dat is nu ook niet meer belangrijk. Nu eerst zelf gelukkig worden en van mezelf gaan houden, het verleden afsluiten en een plek geven en misschien, heel misschien kan hij zien dat ik er nog wel toe doe. Dat zal niet volgende week of volgende maand zijn, dat weet ik ook wel, maar hoop echt dat hij dat kleine beetje energie er nog in wil steken
Hooi!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Goed dat je wat nieuws hebt gevondenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hooi!![]()
Ik heb er niet aan toe te voegen..
Behalve dat iedereen het tijd moet geven.. Ga jezelf niet pushen om het zo snel mogelijk te verwerken.. Ik ben nu een jaar verder, en voel eindelijk pas dat ik heb loslaat.. Zit in een nieuwe relatie sinds een maandje.. Een, nu al, veel mooiere relatie dat dat ik ooit met mijn ex heb gehad. Soms heb je iets nodig om je duidelijk te maken dat het allemaal niet zo mooi was toen je nog met je ex had..
En geloof me ik heb tot voor kort gedacht dat ik niets meer zou vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:41 schreef Allready het volgende:
[..]
Goed dat je wat nieuws hebt gevonden
Beter zo, dan andersom, toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dat vind ik altijd zo' n bullshit he Joycie, sorry hoor...
Waarschijnlijk riep je in de goede tijd met je ex ook dat het een super relatie was, en ik weet bijna zeker dat je over een paar jaar wellicht weer een andere relatie hebt, waarin je ook weer roept dat het zoveel beter/leuker/mooier is dan met je huidige vriend....
Vind het leuk voor je dat je wat nieuws hebt hoor, geniet ervan, maar vind het altijd zo kortzichtig van mensen die roepen dat hun ex een stuk minder/stommer was dan de huidige. Dat is toch helemaal nergens voor nodig. Waarom vinden mensen het altijd nodig het vorige af te kraken, terwijl ze toen zelf ook gewoon gelukkig waren in die relatie?
Ik vind het kortzichtig van jou dat jij dit durft te zeggen terwijl jij de achtergrond niet weet van de relatie met mijn ex.. Tal van voorbeelden die ik je kan geven waarbij het gewoon heel duidelijk is dat de jongen waar ik nu mee ben, meer voor mij gaat dan mijn ex.. En ik vind dat wanneer iemand duidelijk voor mij gaat en er alles aan probeert te doen ik kan zeggen dat deze relatie beter is en mooier is dan dat ik die ooit met mijn ex had..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dat vind ik altijd zo' n bullshit he Joycie, sorry hoor...
Waarschijnlijk riep je in de goede tijd met je ex ook dat het een super relatie was, en ik weet bijna zeker dat je over een paar jaar wellicht weer een andere relatie hebt, waarin je ook weer roept dat het zoveel beter/leuker/mooier is dan met je huidige vriend....
Vind het leuk voor je dat je wat nieuws hebt hoor, geniet ervan, maar vind het altijd zo kortzichtig van mensen die roepen dat hun ex een stuk minder/stommer was dan de huidige.
Veel mensen denken, althans mijn ex nu denk ik, dat degene die het uit maakt minder verdriet heeft. Ik heb evenveel verdriet als haar, maar ben wel degene die in zag dat we elkaar kapot maakten en daarom heb ik de relatie verbroken. Dus ook jou ex-to-be zal zich kut voelen, al helemaal als hij dalijk beseft dat hij bij zijn 'nieuwe lover' niks kan vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:43 schreef Mickeys het volgende:
@allready Ik zou bijna denken dat je mijn ex-to-be bent. Het advies wat je geeft in de laatste alinea is hetgeen ik nu ook probeer te doen. Dat dat niet in korte tijd lukt begrijp ik ook maar ik werk er wel aan. Helaas mag ik de komende 2 weken niet op het werk verschijnen. Wel ga ik aan mijzelf werken en dat wat ik nu doormaak, dat heeft hij ook meegemaakt. Beetje dezelfde situatie als jij hebt gehad.
Alles verwijderen doe ik niet. Ik volg niet meer en laat contact gaan. Voor nu is het belangrijkste van mijzelf te gaan houden ook al ben ik daar de afgelopen 4,5 week al mee begonnen. Dingen waar ik op het eind tegen aan liep en niet wist hoe ik dat moest doen lijken nu ineens wel te lukken. Dat is dan het positieve wat uit de breuk al is gekomen. Ben trots op mezelf dat ik er nu nog ben en dat ik contacten weer aan probeer te halen. Dat ik er niet ben weet ik ook en dat heeft lange tijd nodig. Alleen dan, als ik echt voor mijzelf heb gekozen en 100% weer van mijzelf kan houden, dan kan er misschien een opening zijn voor een vriendschap. Dat mijn liefde voor hem niet over zal gaan maar wel een plekje kan geven zal daar zeker bij helpen. Vanmiddag ook gesprek met psychologe en wil dat als doel voorstellen. Het verwerken van het verleden is al behandeld in de vorige 5 sessies en is nu na de breuk in volle gang bezig. Ik merk dat ik daar al zoveel op gewonnen heb in die hele kleine periode dat de breuk nu een feit is.
Ik hoop alleen voor hem dat hij ook zijn geluk kan vinden en de dingen een plekje kan geven want dat het hem raakt en niet in zijn koude kleren is gaan zitten ben ik mij terdege van bewust en vind het verschrikkelijk dat ik hem zo verscheurd heb. Niet dat hij daar een boodschap aan heeft, maar ik hou voldoende van hem om hem wel al het geluk te gunnen
Ik heb toevallig je verhaal een jaartje geleden meegelezen madame dus even rustig aub ik weet het beter dan jij denktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind het kortzichtig van jou dat jij dit durft te zeggen terwijl jij de achtergrond niet weet van de relatie met mijn ex.. Tal van voorbeelden die ik je kan geven waarbij het gewoon heel duidelijk is dat de jongen waar ik nu mee ben, meer voor mij gaat dan mijn ex.. En ik vind dat wanneer iemand duidelijk voor mij gaat en er alles aan probeert te doen ik kan zeggen dat deze relatie beter is en mooier is dan dat ik die ooit met mijn ex had..
Zit wel wat in. In de eerste maanden is het altijd leuk en aardig, en lief en loopt alles op rolletjes. Totdat de relatie wat langer duurt en de ware aard van sommige pas omhoog komt. Even afwachten dus wat de toekomst brengtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik heb toevallig je verhaal een jaartje geleden meegelezen madame dus even rustig aub ik weet het beter dan jij denkt
Maar dan nog ben jij met je volle verstand een relatie met hem aangegaan toen, dus ik vind het altijd een beetje schijnheilig om in een huidige relatie je vorige af te gaan keuren...Maar dat is ook maar een mening he...
Als je beide je relatie kunt afsluiten en kijkt naar het mooie, naar wat je samen wel had, alleen dan kan een vriendschap mogelijk zijn. Zover ben ik nog niet maar mijn intentie is er wel. Ik heb een onwijs mooie en liefdevolle tijd met hem samen gehad. Hij heeft mij veel geleerd en ik heb hem ook veel geleerd ook al zegt hij van niet, dat komt nog wel. Er zijn best wel relaties kapot gegaan waarbij later de 2 alsnog goede vrienden zijn geworden. Er is altijd al een klik geweest en als je daar op focust kom je veel verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:47 schreef Allready het volgende:
[..]
Veel mensen denken, althans mijn ex nu denk ik, dat degene die het uit maakt minder verdriet heeft. Ik heb evenveel verdriet als haar, maar ben wel degene die in zag dat we elkaar kapot maakten en daarom heb ik de relatie verbroken. Dus ook jou ex-to-be zal zich kut voelen, al helemaal als hij dalijk beseft dat hij bij zijn 'nieuwe lover' niks kan vinden.
Goed om te horen dat je al bezig bent met alles op de rails te krijgen. Veel mensen zijn tégen een psycholoog. Vinden het te dramatisch etc, maar bij mij heeft het weldegelijk geholpen. Een vriendschap heb ik met mijn eerdere ex niet. of dat nu met deze wil zo gaat lopen, weet ik niet. Ik weet niet of het ook slim is. In sommige gevallen lukt dat, maar de confrontatie steeds lijkt mij heel moeilijk.
Ik keurde mijn vorige relatie al af voor dat ik in mijn huidige zat maar ok.. Jij hebt blijkbaar een hele andere mening als mij dat kan.. Maar komt niet aan met schijnheiligheid en bullshit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik heb toevallig je verhaal een jaartje geleden meegelezen madame dus even rustig aub ik weet het beter dan jij denkt
Maar dan nog ben jij met je volle verstand een relatie met hem aangegaan toen, dus ik vind het altijd een beetje schijnheilig om in een huidige relatie je vorige af te gaan keuren...Maar dat is ook maar een mening he...
Ja, ik ook. Hij is nog steeds heel speciaal voor me. Wat mij nu gewoon pijn doet is dat we niet eens vrienden kunnen zijn... Ik heb 't gevoel dat ik ook m'n 'beste vriend' heb verloren zeg maar, want soms konden we gewoon praten als hele goede vrienden ipv lovers :p. Nouja, mooie tijd geweest en misschien dat ik 'm ooit weer eens spreek.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik weet zeker dat als ik een nieuwe relatie heb, ik ook nog steeds van mijn ex zou houden. En heel blij ben met de 3.5jaar die we samen gehad hebben.
Dat is ook zo maar op dit moment is de relatie die ik nu heb mooier.. En dat vind ik door dingen die ik in deze relatie wel zie gebeuren en in mijn vorige niet.. En bij mijn ex was ik blind wat dat betreft. Mijn ex had goede dingen, maar ook heel veel slechte dingen.. In de relatie maar ook achteraf..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:50 schreef Allready het volgende:
[..]
Zit wel wat in. In de eerste maanden is het altijd leuk en aardig, en lief en loopt alles op rolletjes. Totdat de relatie wat langer duurt en de ware aard van sommige pas omhoog komt. Even afwachten dus wat de toekomst brengt
Dat zeker. Hoewel ik moet zeggen dat in mijn relatie meer negatieve dingen zijn gebeurd dan positieve. En mijn relatie is niet voor zo'n lange duur geweest, maar maakt het niet minder pijnlijk. Als ik terugkijk dan heb ik continue de slechte dingen voor ogen, wat me op de been houdt. Zie ik haar, of spreek ik haar, komen de goede dingen naar boven, maar in werkelijkheid zijn die niks vergeleken met het negatieve in de relatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je beide je relatie kunt afsluiten en kijkt naar het mooie, naar wat je samen wel had, alleen dan kan een vriendschap mogelijk zijn. Zover ben ik nog niet maar mijn intentie is er wel. Ik heb een onwijs mooie en liefdevolle tijd met hem samen gehad. Hij heeft mij veel geleerd en ik heb hem ook veel geleerd ook al zegt hij van niet, dat komt nog wel. Er zijn best wel relaties kapot gegaan waarbij later de 2 alsnog goede vrienden zijn geworden. Er is altijd al een klik geweest en als je daar op focust kom je veel verder.
Uiteindelijk ben jij degene die er mee moet leven, en weet jij het beste wat je gevoel is en so be it. Als jij nu gelukkiger bent, is dat je gegunt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar op dit moment is de relatie die ik nu heb mooier.. En dat vind ik door dingen die ik in deze relatie wel zie gebeuren en in mijn vorige niet.. En bij mijn ex was ik blind wat dat betreft. Mijn ex had goede dingen, maar ook heel veel slechte dingen.. In de relatie maar ook achteraf..
Tja, als ik me goed herinner, was jij door hem gedumpt toch? En als ik het me ook goed herinner, dan was jij maanden lang een van de meest aanwezige personen in het loslaten van je ex, en het hoe voel je je nu - topic...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik keurde mijn vorige relatie al af voor dat ik in mijn huidige zat maar ok.. Jij hebt blijkbaar een hele andere mening als mij dat kan.. Maar komt niet aan met schijnheiligheid en bullshit.
Wat een ex die niet de moeite doen om elk weekend bij je te zijn en een vriend die probeert om er zo lang mogelijk te zijn elke weekend.. Zelf als je ziek en misselijk op de bank ligt.. Dat is voor mij een groot verschil.. Waarbij ik inderdaad vind dat de relatie met mijn vriend nu mooier is dan die met mijn ex..
Hoop dat deze relatie dan wel beter is en gaat wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:56 schreef Allready het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij degene die er mee moet leven, en weet jij het beste wat je gevoel is en so be it. Als jij nu gelukkiger bent, is dat je gegunt.
Misschien dacht ze niet rationeel/helder toen ze met hem had en na de relatie. Dan is je hoofd vol met 'ik wil hem terug' of het vertrouwde terug krijgen. Misschien toen ze het los liet, dat ze in zag dat het eigenlijk geen goede relatie was. Nouja, maar het is wel een beetje 'raar' dat ze ineens zegt dat het meer negatief dan positief was. Maarja, moet ze zelf toch weten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Tja, als ik me goed herinner, was jij door hem gedumpt toch? En als ik het me ook goed herinner, dan was jij maanden lang een van de meest aanwezige personen in het loslaten van je ex, en het hoe voel je je nu - topic...
Kennelijk heeft die ex dus wel heel erg veel voor je betekend, en ik vind het dan inderdaad schijnheilig dat je nu hier gaat lopen verkondigen dat het allemaal niet leuk en niet goed was...
Want voor hetzelfde geld, als hij je toen WEL had teruggenomen, had je het nog gedaan ook (dat meen ik toen gelezen te hebben) , en had je as we speak in feite nog steeds met hem in een relatie kunnen zitten...
Kijk ik ben ook gedumpt hoor, en heb ook mijn periode gehad dat ik liep te verkondigen dat mijn tijd met haar allemaal niets was, en dat er veel leukere meiden zijn bla bla..
Maar als ik diep in mn hart kijk, dan had ik er toen goud voor over gehad om haar terug te krijgen. En dan kan het heus wel waar zijn dat er leukere meiden rondlopen, maar wie ben ik om nu te gaan lopen verkondigen dat het allemaal helemaal niet leuk was met haar, terwijl ik er maanden van in de kreukels heb gelegen ?
Dat vind ik inderdaad een beetje scheef...
Ik denk dat jij mij een klein beetje verward met een ander..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Tja, als ik me goed herinner, was jij door hem gedumpt toch? En als ik het me ook goed herinner, dan was jij maanden lang een van de meest aanwezige personen in het loslaten van je ex, en het hoe voel je je nu - topic...
Kennelijk heeft die ex dus wel heel erg veel voor je betekend, en ik vind het dan inderdaad schijnheilig dat je nu hier gaat lopen verkondigen dat het allemaal niet leuk en niet goed was...
Want voor hetzelfde geld, als hij je toen WEL had teruggenomen, had je het nog gedaan ook (dat meen ik toen gelezen te hebben) , en had je as we speak in feite nog steeds met hem in een relatie kunnen zitten...
Kijk ik ben ook gedumpt hoor, en heb ook mijn periode gehad dat ik liep te verkondigen dat mijn tijd met haar allemaal niets was, en dat er veel leukere meiden zijn bla bla..
Maar als ik diep in mn hart kijk, dan had ik er toen goud voor over gehad om haar terug te krijgen. En dan kan het heus wel waar zijn dat er leukere meiden rondlopen, maar wie ben ik om nu te gaan lopen verkondigen dat het allemaal helemaal niet leuk was met haar, terwijl ik er maanden van in de kreukels heb gelegen ?
Dat vind ik inderdaad een beetje scheef...
Dat negatieve heeft voor ons nu de overhand, neemt niet weg dat er zoveel mooie dingen zijn geweest. Door het negatieve te verwerken en een plek te geven zal het positieve de overhand kunnen nemen. Het negatieve mag ook nooit meer terug komen, dat even voorop gesteld. Ik heb hem teveel en te hoog op een voetstuk gezet terwijl het gelijkwaardig had moeten zijn naar elkaar toe. Dat ik dat gedaan heb en uiteindelijk hij zei dat dat fout was ben ik gaan nadenken. Achteraf heeft hij hetzelfde bij die andere vrouw gedaan, mooi lijf, mooie haren, prachtige kinderen, een goede baan (ondanks dat ze die nu kwijt is en ik dat ondanks alles heel vervelend voor haar vind en hoop dat ze snel iets leukers vind) muzikaal is, een supervriend, etc etc, heb ik geprobeerd daar ook al te willen voldoen maar dat is niet gelukt. Dat dat niet gelukt is komt deels door mijzelf omdat ik het negatief benaderde en ik daardoor hem alleen maar meer naar haar duwde. Dat hij nu verliefd is op een beeld die niet reeel is, daar zal hij zelf achter moeten komen. Ik kan dat wel zeggen maar daar jaag ik hem alleen maar meer mee weg. goede vrienden praten alleen over dingen die misschien in de basis lelijk zijn maar naar elkaar toe als steun word gezien. Hij vind dat ik die steun niet heb gegeven. Achteraf hebben we het daar wel over gehad, hij heeft het nooit met mij besproken maar meteen met haar. Was dus buitenspel gezet terwijl hij juist dacht mij daardoor te ontzien gezien mijn eigen psychologische zooi. Pure miscommunicatie met dramatische gevolgen die we nu beiden onder ogen moeten gaan zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:54 schreef Allready het volgende:
[..]
Dat zeker. Hoewel ik moet zeggen dat in mijn relatie meer negatieve dingen zijn gebeurd dan positieve. En mijn relatie is niet voor zo'n lange duur geweest, maar maakt het niet minder pijnlijk. Als ik terugkijk dan heb ik continue de slechte dingen voor ogen, wat me op de been houdt. Zie ik haar, of spreek ik haar, komen de goede dingen naar boven, maar in werkelijkheid zijn die niks vergeleken met het negatieve in de relatie.
Geen dank! Jij zit misschien wel in een ander schuitje omdat je getrouwd bent. Neemt niet weg dat grotendeels de dingen wel vergelijkbaar zijn. Het is goed om te zien dat ik ongeveer hetzelfde heb als jouw ex en jij als de mijne. Kunnen we veel van leren en ik zal ook laten weten hoe het vanmiddag was.Misschien dat je daar wat uit kunt halen. Ik merk dat ik zenuwachtig ben voor vanmiddag, om haar te zien. Ik zal me sterk proberen te houden maar dat zal wel moeilijk worden. Heeft jouw ex wel jou geholpen in je onzekere tijden? Ik heb veel rekening met haar gehouden door niet te reageren op meisjes die reageren op mijn FB status. Ik vertelde haar constant dat ik niet met meisjes praat, alleen van haar houd, ze zich niet druk hoeft te maken. Als ik dat niet had gedaan had ik al helemaal twijfels of het wel de goede keus is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:18 schreef Mickeys het volgende:
ow en @allready , Ik ben onwijs blij dat je hier post, dit doet mij in ieder geval goed omdat jij toch een beetje hetzelfde als mijn ex erin zit en jij hele herkenbare dingen voor mij hier neer zet. Tnx!
Hey Joycie!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij een klein beetje verward met een ander..
Mijn ex heeft mij inderdaad gedumpt omdat hij zei dat hij vriendschap ging voelen in plaats van verliefdheid. 2 weken later ben ik er zelf achter gekomen dat hij vreemd is gedaan en al 3 weken een andere vriendinnetje had. Mijn ex heeft in de relatie erg veel gelogen. Er zijn meerdere meisjes geweest. Verder heeft hij me bij meerdere mensen zwart lopen maken.. Want ik was zogezegd de boosdoener. Hij schaamde zich voor mij.. Verder kun je het verhaal teruglezen als je wilt.. Heb hem daarna inderdaad nog 1 keer gezien met vriendinnetje.. Hij heeft in september geprobeert contact te zoeken.. Maar ik heb hem niet teruggenomen en dit is ook nooit ter sprake gekomen.. Dus ik denk echt dat je mij verward met iemand anders..
Bij mij is hij er altijd geweest in onzekere tijden, onvoorwaardelijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:23 schreef Allready het volgende:
[..]
Geen dank! Jij zit misschien wel in een ander schuitje omdat je getrouwd bent. Neemt niet weg dat grotendeels de dingen wel vergelijkbaar zijn. Het is goed om te zien dat ik ongeveer hetzelfde heb als jouw ex en jij als de mijne. Kunnen we veel van leren en ik zal ook laten weten hoe het vanmiddag was.Misschien dat je daar wat uit kunt halen. Ik merk dat ik zenuwachtig ben voor vanmiddag, om haar te zien. Ik zal me sterk proberen te houden maar dat zal wel moeilijk worden. Heeft jouw ex wel jou geholpen in je onzekere tijden? Ik heb veel rekening met haar gehouden door niet te reageren op meisjes die reageren op mijn FB status. Ik vertelde haar constant dat ik niet met meisjes praat, alleen van haar houd, ze zich niet druk hoeft te maken. Als ik dat niet had gedaan had ik al helemaal twijfels of het wel de goede keus is.
Maakt toch niet heel erg uit hoe ze 'm noemt? Als ze graag 'ex-to-be' wil zeggen, dan zegt ze het maar totdat de papieren officëel getekend zijn etc.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:25 schreef Maharbal het volgende:
Mickeys, mag ik vragen waarom je de hele tijd praat over je ex-to-be? Los van het huwelijksaspect is het nu gewoon emotioneel gezien een 'volwaardige' ex. Begint het loslaten van je ex niet door dat te erkennen? Constant spreken over je ex-to-be is namelijk best wel een duidelijk onbewust signaal.
ex-to-be zal het voor mij blijven totdat de scheiding er doorheen is. Tot die tijd spreek ik niet over ex als in die zin. Ik begrijp jullie commentaar er op, maar dat ik over een ex-to-be heb is al een hele stap voor mij omdat ik nog steeds niet wil scheiden en niet zomaar op kan geven. Ik heb meer shit die verwerkt moet worden en ik ben in sommige gevallen al te snel gegaan voor mijn doen. Ik kies nu voor mijzelf om het in het tempo te doen die bij mij past dus ex-to-be is ex-to-bequote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:25 schreef Maharbal het volgende:
Mickeys, mag ik vragen waarom je de hele tijd praat over je ex-to-be? Los van het huwelijksaspect is het nu gewoon emotioneel gezien een 'volwaardige' ex. Begint het loslaten van je ex niet door dat te erkennen? Constant spreken over je ex-to-be is namelijk best wel een duidelijk onbewust signaal.
dank!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maakt toch niet heel erg uit hoe ze 'm noemt? Als ze graag 'ex-to-be' wil zeggen, dan zegt ze het maar totdat de papieren officëel getekend zijn etc.
O, maar het was ook geen commentaar in de zin van een soort aanval ofzo. Het was meer nieuwsgierigheid. Het loslaten van je ex moet m.i. namelijk ook gebeuren op een onbewust niveau. Zoals bijvoorbeeld de meesten van ons vast nog wel de 'fout' hebben gemaakt om kort na de breuk je ex je 'vriend/vriendin' te noemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ex-to-be zal het voor mij blijven totdat de scheiding er doorheen is. Tot die tijd spreek ik niet over ex als in die zin. Ik begrijp jullie commentaar er op, maar dat ik over een ex-to-be heb is al een hele stap voor mij omdat ik nog steeds niet wil scheiden en niet zomaar op kan geven. Ik heb meer shit die verwerkt moet worden en ik ben in sommige gevallen al te snel gegaan voor mijn doen. Ik kies nu voor mijzelf om het in het tempo te doen die bij mij past dus ex-to-be is ex-to-be
Het maakt ook niet uit. Ik was gewoon benieuwd, want voor mij heeft zoiets een onderliggende lading. Die lading moet natuurlijk ook aangepakt worden bij het verwerken van een ex. Maar alles uiteraard in eigen tempo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maakt toch niet heel erg uit hoe ze 'm noemt? Als ze graag 'ex-to-be' wil zeggen, dan zegt ze het maar totdat de papieren officëel getekend zijn etc.
Ik snap je heel goed, geen dank hoorquote:
Dat dikgedrukte is waar. Ik zeg nog steeds per ongeluk m'n vriend terwijl hij dat niet meer is. Iedereen verwerkt het op z'n eigen tempo dus als zij nog ex-to-be wil zeggen, dan zegt ze dat maar, al snap ik je punt wel, maarja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, maar het was ook geen commentaar in de zin van een soort aanval ofzo. Het was meer nieuwsgierigheid. Het loslaten van je ex moet m.i. namelijk ook gebeuren op een onbewust niveau. Zoals bijvoorbeeld de meesten van ons vast nog wel de 'fout' hebben gemaakt om kort na de breuk je ex je 'vriend/vriendin' te noemen.
Ik droomde na mijn breuk 3 weken geleden, 3 keer in de zelfde week over de ex daarvoor. Wil niks zeggen over die persoon zelf.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:48 schreef ovoxo het volgende:
En heb álweer over m'n ex gedroomd. Al 3 weken lang.
Snap ik, maar als ik wakker word realiseer ik me dat hij niet bij me is en dat wil ik zo graagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:48 schreef Allready het volgende:
[..]
Ik droomde na mijn breuk 3 weken geleden, 3 keer in de zelfde week over de ex daarvoor. Wil niks zeggen over die persoon zelf.
Succes! En niet denken over dingen die je anders hebt kunnen doen. Het is eenmaal gebeurt en je kan het niet meer veranderen. Erover blijven denken helpt niet. Sterkte & succes straks!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:51 schreef xinge9 het volgende:
Zo slecht geslapen.. Constant liggen malen over dingen die ik anders had moeten doen of zeggen, zodat we misschien nog bij elkaar waren. Ik wil meer antwoorden!En het allerliefst wil ik vanavond weer terug naar ons huisje
![]()
Zometeen een afspraak bij een psycholoog. Vind het wel een beetje eng.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:50 schreef over_hedge het volgende:
Wat wel goed is dat ik door dat het uit gegaan is weer ben gaan pokeren en nog winst maak ook!
Meisjes kunnen bitches zijn, jongens evengoedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb een beetje hetzelfde verhaal als een hoop mensen hier denk ik, aan de ene kant gaat het 23 uur per dag redelijk tot goed met me. Maar dan dat ene uurtje is het vaak toch dat je denkt van: Wat nou als..
Ik vind het vooral moeilijk te begrijpen dat zij van de een of op andere dag besloot dat het maar beter was een einde te maken aan de relatie waarin we zouden gaan samenwonen vanaf begin Maart. Nu besloot ze dat het beter was om maar helemaal geen contact meer te hebben omdat ik het toch allemaal niet begreep ofzoiets![]()
Uiteraard hebben we nu allebei ons eigen leven, en ik zeg niet dat mijn leven zo slecht is, maar ik had graag gehad dat we er wat beter over hadden kunnen praten. In het laatste gesprek wat we hebben gehad over de telefoon (ongeveer 2,5 week nadat het uit was) nog zeggen dat ze me zo mist en allemaal niet weet wat ze wilt. En vervolgens hoor je al meer dan 3 weken niets
Maar goed, gelukkig merk ik wel dat ik hier minder kom en het allemaal beter gaat. Maar dat veranderd er niets aan dat ik het heel jammer vind dat het zo loopt helaas.
Geen idee, denk niet dat ik er dan nog echt behoefte aan heb. Of zij er klaar mee is weet ik niet, dat zal wel inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meisjes kunnen bitches zijn, jongens evengoedmaar het verandert niks aan het feit dat het jammer is dat het zo is gegaan. Ach, als zij geen contact meer wil dan is ze er klaar mee en dat moet jij dan ook denken. En trouwens, wel goed dat je hier minder komt, I guess. Misschien dat je later nog de kans krijgt om erover te praten.
Wil je dan geen antwoorden? Zou ik wel willen, eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee, denk niet dat ik er dan nog echt behoefte aan heb. Of zij er klaar mee is weet ik niet, dat zal wel inderdaad
Tuurlijk, ik denk ook dat ik "recht" heb op een beter antwoord dan "Ik weet het allemaal niet" en meer van dat soort antwoorden. Maar wanneer je zo bent als zij nu doet, dan hoef je na 3 maanden (of langer, of korter) er ook niet meer mee te komen. Je moet gewoon eerlijk zijn op dit moment.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wil je dan geen antwoorden? Zou ik wel willen, eigenlijk
Ik zou ook heel graag antwoorden willen die dingen verhelderen, maar als de persoon in kwestie geen zin heeft om het te vertellen/erover wil praten en je negeert dan heeft het gewoon geen zin en kan je het beter laten (zoals jij nu doet). Meer respect is altijd op z'n plaats en er samen over praten zou ook beter geweest zijn, maar als ze het niet wil dan heeft 't gewoon geen zin meer. Hopelijk gaat het beter over 'n tijdje en ben je over haar heenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik denk ook dat ik "recht" heb op een beter antwoord dan "Ik weet het allemaal niet" en meer van dat soort antwoorden. Maar wanneer je zo bent als zij nu doet, dan hoef je na 3 maanden (of langer, of korter) er ook niet meer mee te komen. Je moet gewoon eerlijk zijn op dit moment.
En ik begrijp heel goed dat het voor haar op dit moment (en de vorige weken) makkelijker is om met haar vrienden te praten over de situaties. Maar het zou der sieren als ze dat eens met mij zou doen, denk dat het voor ons allebei verhelderend kan werken. Dat zijn gewoon dingen die ik haar kwalijk neem, en dat ze in de week dat we erover na zouden denken alleen maar bezig was met lang leve de lol en stappen. (Uiteraard moet ze dat allemaal zelf weten, maar iets meer respect had wel op z'n plaats geweest denk ik dan, door er daadwerkelijk over na te denken)
Wat ik vanmiddag ga doen ( al eerder gedaan maar dan op MSN ) is alles uitpraten. Niet dat het goedkomt, maar vragen waar je nog mee zit stellen, andere op of aanmerkingen. Belangrijk dat je niet met alle vragen zit als je thuis zit. Dan ga je nog meer nadenken. Ik wil de confrontatie vanmiddag liever ook niet aan, maar zij wil graag nog een laatste keer een afsluitingsgesprek en dat gun ik haar.Soms moet je ook dingen doen die je liever niet wil, om de ander het ook zo eerlijk en goed mogelijk af te laten sluiten. Misschien dat het ook wel is dat ik haar even wil zien, ik weet het niet. Afspraken over wat we doen als we elkaar zien etc hebben we ook gemaakt. Beetje vervelend als je dat niet doet, en elkaar tegenkomt en de een wil praten en de ander niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zou ook heel graag antwoorden willen die dingen verhelderen, maar als de persoon in kwestie geen zin heeft om het te vertellen/erover wil praten en je negeert dan heeft het gewoon geen zin en kan je het beter laten (zoals jij nu doet). Meer respect is altijd op z'n plaats en er samen over praten zou ook beter geweest zijn, maar als ze het niet wil dan heeft 't gewoon geen zin meer. Hopelijk gaat het beter over 'n tijdje en ben je over haar heen
Aandacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg trouwens een kerstkaart van mijn ex. En vandaag een verjaardagskaart.
Ik heb haar met haar verjaardag genegeerd, met kerst en met oud&nieuw.
Wat is deze?
Succesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:52 schreef grrrbeer het volgende:
Nou... Alle vurige wensen in de wereld maken niet dat ik terugkrijg wat ik kwijt ben... En het toeval brengt mij vandaag vlak bij een oude werkplek waar van de zomer een heel lief (en heel christelijk) italiaans meisje werkte... Ik ga eens kijken of ik daar geen leuke date mee kan regelen. Moet ik 'r wel eerst treffen natuurlijk, dus dat gaan we deze week maar eens proberen te fixen.
Lijkt me nou echt leuk. En onschuldiger kan bijna niet
Wish me luck, heb ik straks ook weer een keer een leuke avond.
Zijn ze ook niet. Maar misschien wilt ze gewoon nog contact met je.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga vrouwen nooit snappen ben ik bang.
Vrouwen gaan mannen ook nooit snappen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet. Maar misschien wilt ze gewoon nog contact met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |