Ja, daar heb ik ook wel echt zin in 1 week nadat je relatie uitgegaan is na 3.5 jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:23 schreef VladPoetin het volgende:
Je kan nu juist weer op zoek gaan naar nog mooiere leuke dames!
ik heb zelf dat 1e weekend enorm veel gezopen en heb met mijn zatte kop wel een dame mee naar huis genomen ja. Je moet je horizon verbreden en het een beetje positief bekijken. Van sip kutgedoe wordt helaas niemand beterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel echt zin in 1 week nadat je relatie uitgegaan is na 3.5 jaar.
Nu een maandje. We denken het aan te kunnen..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje hoe lang is dit uit ??? Ik denk namelijk dat een praatsessie net nadat het uit is a recipe for disaster is . Meestal zijn de emoties nog veel te vers en komt er niet veel goeds uit .
Niet meteen iemand anders willen betekend niet meteen dat ik alleen maar sip ga doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:26 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
ik heb zelf dat 1e weekend enorm veel gezopen en heb met mijn zatte kop wel een dame mee naar huis genomen ja. Je moet je horizon verbreden en het een beetje positief bekijken. Van sip kutgedoe wordt helaas niemand beter
[ afbeelding ]
In wat voor relatie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:57 schreef VladPoetin het volgende:
als je in zo'n relatie zit moet je blij zijn dat t uit isen kijk je redelijk snel verder kan ik je vertellen
Dan zeg je tegen die vriendin dat je het niet wilt omdat je er nog niet klaar voor bent?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef ovoxo het volgende:
Wat een kloteavond zeg. Ik heb 3 keer gedroomd en elke keer was ik blij, maar toen ik wakker werd voelde ik me zo kut. Eerste droom ging over dat hij bij mij thuis kwam en dat ik dus boven was, ik wilde niet naar beneden komen en ik verwachtte dat hij naar boven kwam alleen dat deed hij niet en toen werd ik wakker...
Tweede droom was een jongen uit m'n klas, ik ging samen met hem naar een andere school die 3 uur hier vandaan is () en toen zoende ik met hem? Wtf?
Derde droom was dat ik 'm op facebook sprak en dat ik zei dat ik hem heel erg mistte, waardoor hij zei: ik denk elke seconde aan je.
En een vriendin van me wil me aan iemand voorstellen en aan 'm koppelen. Meeeeeeeh.![]()
Oh ja dat zei ik tegen d'r haha maar ze heeft al mn nummer gegevenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen die vriendin dat je het niet wilt omdat je er nog niet klaar voor bent?
Geen idee wat je moet zeggen. Wel wat je niet moet zeggen, kom niet aan met: Er zijn nog genoeg anderen leuke jongens zijn en al die onzin. zit je echt niet op te wachten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Isis20 het volgende:
Niet helemaal het juiste topic, maar heeft iemand nog adviezen wat ik moet zeggen tegen een vriendin zodat ze zich een beetje beter voelt nu haar vriend het net heeft uitgemaakt?...
Luisteren heb ik al heel veel gedaan.
Maar het is wel zo :p dat zal ze wel inzien na een paar maanden/wekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee wat je moet zeggen. Wel wat je niet moet zeggen, kom niet aan met: Er zijn nog genoeg anderen leuke jongens zijn en al die onzin. zit je echt niet op te wachten.
Ja. Klopt, maar hoef ik dat nog niet meteen te horen de dag na dat het uit isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar het is wel zo :p dat zal ze wel inzien na een paar maanden/weken
Bel vrienden op. Ga wat leuks doen. Of ga gewoon met vrienden voor de tv hangen. Als je maar niet alleen thuis zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef voelmeknapklote het volgende:
En dan zie je een video langskomen van haar van gisteren dat ze gezellig aan het zingen is.. en meteen BAM voel ik me weer kut.. hele dag is al 1 grote dip, en dan komt er straks nog het weekend aan.. alleen..
zucht, ben weer depressief, was er net vanaf.
Niet depressief zijn, ik weet dat het niet helpt maar je moet zo veel mogelijk afleiding zoeken en dingen van haar proberen te vermijden (foto's, facebook, etc). Anders val je elke keer terug in de depressieve sfeer. Sterkte thoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef voelmeknapklote het volgende:
En dan zie je een video langskomen van haar van gisteren dat ze gezellig aan het zingen is.. en meteen BAM voel ik me weer kut.. hele dag is al 1 grote dip, en dan komt er straks nog het weekend aan.. alleen..
zucht, ben weer depressief, was er net vanaf.
Niet zo denken, blijf positief (is hard, i know.. maar probeer hetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef voelmeknapklote het volgende:
Heb vanavond visite gelukkig.. maar ben niet echt leuk gezelschap. Ik denk ik post hier maar even, want voor de rest heb ik niks te zeggen op een dag want ik wil ook niet dat mensen me zielig gaan vinden om me heen want als ik ergens een hekel aan heb..
dankje ovoxo
@Isis20: het enige wat helpt is tijd. Jij kunt haar helaas geen paar maandjes in een avond gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Isis20 het volgende:
Niet helemaal het juiste topic, maar heeft iemand nog adviezen wat ik moet zeggen tegen een vriendin zodat ze zich een beetje beter voelt nu haar vriend het net heeft uitgemaakt?...
Luisteren heb ik al heel veel gedaan.
fijn toch? 2 weken betaald krijgen en vrij zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:00 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kom net van mijn werk waar ik met verplicht ziekteverlof ben gestuurd voor zeker 2 weken. Even flink schrikken daar mijn werk leuk is en een goede afleiding is. Maar nu ik er onderweg naar huis over nagedacht heb vind ik wel dat ze een punt hebben. Ik slaap nauwelijks, weinig energie en bij het minste geringste was ik de afgelopen tijd redelijk over de toeren. Nu ging het de afgelopen 3 dagen wel weer beter, dat wel. Nu kan ik dus aan mijzelf werken en dit alles in rust een plekje gaan geven. Zo kom ik er dan (denk ik en vind ik ook) sterker uit.
Tijd voor leuke dingen doen gaat nu aanbreken zeg ik heel stoer!!!!
jups en aangezien ik het prachtige compliment heb gekregen dat ik er als een wandelend lijk uit zie.. ga ik daar eerst maar eens aan werkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
fijn toch? 2 weken betaald krijgen en vrij zijn
Seks met je ex.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:36 schreef Atemno het volgende:
Ik ben dus bij m'n ex geweest vandaag..
Het was leuk, het voelde goed. :x
omg, dat is echt het laatste wet je wil horen. 'ooit is iemand heel blij dat hij je heeft laten gaan' en meer van dat soort shit. Gewoon luisteren, voorstellen iets te gaan doen, haar niet dwingen erover te praten maar zeggen dat ze dat mag als ze wil en laat haar lekker huilen als ze dat wil. Hou haar vast en luister.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee wat je moet zeggen. Wel wat je niet moet zeggen, kom niet aan met: Er zijn nog genoeg anderen leuke jongens zijn en al die onzin. zit je echt niet op te wachten.
Of je er niet voor moet vechten ofzo...quote:
Neem inderdaad de tijd voor jezelf nu!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:00 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kom net van mijn werk waar ik met verplicht ziekteverlof ben gestuurd voor zeker 2 weken. Even flink schrikken daar mijn werk leuk is en een goede afleiding is. Maar nu ik er onderweg naar huis over nagedacht heb vind ik wel dat ze een punt hebben. Ik slaap nauwelijks, weinig energie en bij het minste geringste was ik de afgelopen tijd redelijk over de toeren. Nu ging het de afgelopen 3 dagen wel weer beter, dat wel. Nu kan ik dus aan mijzelf werken en dit alles in rust een plekje gaan geven. Zo kom ik er dan (denk ik en vind ik ook) sterker uit.
Tijd voor leuke dingen doen gaat nu aanbreken zeg ik heel stoer!!!!
Leuk!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:48 schreef Atemno het volgende:
haha nee dat was het niet. :x WE hebben heel goed gepraat, en dat was ook de bedoeling. =) Verder geen seks gehad. ^^ Het was fijn en gezellig, zoals het hoort te zijn. Ik werd niet emotioneel en zij ook niet, dus dat was ook wel fijn. Dat het ook anders kan.
Awhh. Dat raakt je dan even he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef ovoxo het volgende:
net weer gehuild.. ons liedje was op tv en al mn make-up is uitgelopen
Ja, dat raakt je heel ergquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Neem inderdaad de tijd voor jezelf nu!Hoop dat die twee weken je goed doen.
[..]
Leuk!
[..]
Awhh. Dat raakt je dan even he.
damn.. dat is een verhaal zeg. Is het ineens uit het niets of hadden jullie al ruzie en/of meningsverschillen? Ging het daarvoor wel helemaal goed? Ik denk dat je niet het probleem bij jezelf moet zoeken, maar probeer erover te praten met hem.. Echt heel veel sterkte en het klinkt niet cliche...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef xinge9 het volgende:
Eergisteren heeft mijn vriendje de relatie beeïndigd na vier jaar.. Hij kwam thuis, vertelde me dat hij twijfelde, dat we er een nachtje over moesten slapen hoe we het op moesten lossen. De dag daarna komt hij thuis en vertelt hij me dat het over is. Dezelfde avond nog de belangrijkste spullen gepakt en nu weer tijdelijk bij mijn ouders thuis..
Ik weet dat het heel cliché klinkt maar het voelt alsof ik hier nooit over heen ga komen.Vooral omdat ik het helemaal niet aan zag komen en me nu de hele tijd alleen maar afvraag wat ik anders had moeten doen..
Het helpt ook niet dat de meeste van onze vrienden 'zijn' vrienden waren voor we elkaar leerde kennen, en ik nu op vrijdagavond getroost moet worden door mijn ouders ipv goede vrienden, terwijl hij naar de vaste kroeg is met al 'onze' vrienden..
Uit het niets. Natuurlijk hebben we wel eens ruzietjes, maar er zijn geen noemenswaardige gebeurtenissen geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
damn.. dat is een verhaal zeg. Is het ineens uit het niets of hadden jullie al ruzie en/of meningsverschillen? Ging het daarvoor wel helemaal goed? Ik denk dat je niet het probleem bij jezelf moet zoeken, maar probeer erover te praten met hem.. Echt heel veel sterkte en het klinkt niet cliche...
Been there. Ook van de ene op de andere dag en zelfs nu kan ik zeggen zonder dat er ook maar signalen warenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef xinge9 het volgende:
Eergisteren heeft mijn vriendje de relatie beeïndigd na vier jaar.. Hij kwam thuis, vertelde me dat hij twijfelde, dat we er een nachtje over moesten slapen hoe we het op moesten lossen. De dag daarna komt hij thuis en vertelt hij me dat het over is. Dezelfde avond nog de belangrijkste spullen gepakt en nu weer tijdelijk bij mijn ouders thuis..
Ik weet dat het heel cliché klinkt maar het voelt alsof ik hier nooit over heen ga komen.Vooral omdat ik het helemaal niet aan zag komen en me nu de hele tijd alleen maar afvraag wat ik anders had moeten doen..
Het helpt ook niet dat de meeste van onze vrienden 'zijn' vrienden waren voor we elkaar leerde kennen, en ik nu op vrijdagavond getroost moet worden door mijn ouders ipv goede vrienden, terwijl hij naar de vaste kroeg is met al 'onze' vrienden..
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef ovoxo het volgende:
net weer gehuild.. ons liedje was op tv en al mn make-up is uitgelopen
Ah dat is echt heel erg verschrikkelijk om te horen, vooral omdat het zo ineens is en er geen reden achter zit. Ik kan niet uit jouw verhaal opmaken wat de eventuele reden zou kunnen zijn, maar ik denk dat het probleem toch hem dan is. Misschien heeft hij tijd nodig of was hij nog niet klaar voor het ‘huisje, boompje, beestje’ o.i.d. (maar jullie zochten naar een huis, wat dat dan weer tegen spreekt.. hmpf). Geef hem tijd en laat hem maar nadenken en geef jezelf vooral niet de schuld van dit. Het is heel moeilijk om te accepteren, het is nog immers het begin. Maar probeer afleiding te zoeken en veel sterktequote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:27 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Uit het niets. Natuurlijk hebben we wel eens ruzietjes, maar er zijn geen noemenswaardige gebeurtenissen geweest.
Heb gister een onwijs lang gesprek gehad, maar de conclusie vanaf zijn kant was dat het een gevoel was en hij niet goed kan uitleggen waarom, maar hij voelt dat hij bepaalde dingen wil veranderen aan zichzelf en daarvoor helemaal alleen moet zijn (en kon ook niet precies aangeven welke dingen hij wilde veranderen).
We zitten wel in een heftige periode, in die zin dat zijn vader nog niet zo lang geleden overleden is en we het er allebei moeilijk mee hebben. Daarnaast was ik met oud en nieuw onwijs ziek en bleef ik alleen thuis, terwijl hij naar een huisfeest ging. (Op heel erg aandringen van mij trouwens, ik wilde gewoon niet dat hij het feest van het jaar zou missen terwijl ik waarschijnlijk de hele avond zou slapen). Maar misschien dat we daardoor verschillend het nieuwe jaar in zijn gegaan. Het ging juist verschrikkelijk goed, we waren zelfs al bezig met het kopen van een huis en zouden vandaag voor de derde keer het huis gaan bezichtigen..
Kortom het is allemaal gewoon heel bizar en de dingen lijken niet met elkaar overeen te komen. Daarom is het ook zo moeilijk om het te accepteren.
aw bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:06 schreef over_hedge het volgende:
En zonder make up ben je vast ook mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |