Jouw boekje komt er nog aan! Hoera kan ik alsnog iets met dragen knutselen! (OT: heb jij nu mijn boekje?)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Heb je mijn boekje al gehad maryette![]()
Ik ben van mn plan mn dochter meer te gaan dragen dan ik met mn zoon gedaan hebsowieso lijkt t me handig met op pad gaan met (dan) peuter
![]()
Tips zijn dus sowieso welkom
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef mariyette het volgende:
[..]
Jouw boekje komt er nog aan! Hoera kan ik alsnog iets met dragen knutselen! (OT: heb jij nu mijn boekje?)
En ik krijg binnenkort ook de mooie doek van Keshet, jeej!
Ik heb hem vanmorgen ingepakt (erg laat, sorry *schaam*) en vervolgens heb ik hem in de auto laten staan. Morgen gaat-ie naar het postagentschap.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:27 schreef mariyette het volgende:
SB, laat je t even weten als ie met de post mee komt? Ik weet dat pakketpost beter gaat als brievenbus maar toch...
Echt niet normaal... Wanneer moet ie nu door? De negende is al wel heel snel...:(quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:50 schreef SummerBreeze het volgende:
doek heeft er dus een dag of 5 over gedaan. Pokke PostNL
Jij bent de laatste in 't rijtje toch? Wat mij betreft hou je 'm gewoon een week of twee, drie. Geen probleem.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:39 schreef mariyette het volgende:
[..]
Echt niet normaal... Wanneer moet ie nu door? De negende is al wel heel snel...:(
Zou die onderste baan niet onder het been door moeten lopen (eerst over, dan onder)? Ziet een beetje knellend uit zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef CrazyMoon het volgende:
leuk mariyette!! en ik heb em ontvangen. Wat een mooie doek![]()
Ook gelijk even uitgeprobeerd, maar merk wel dat ik nog veel moet oefenen! Maar goed, tis ook nog maar mijn eerste dag haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo oogt het op de foto niet. Het ziet eruit alsof je de baan van jouw schouder naar zijn kont trekt en dan over ipv onder zijn been door naar achteren. Maar zoals je het uitlegt is die 'tweede baan' eigenlijk gewoon een wat opgevrot deel van de doek die over zijn rug gaat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:42 schreef CrazyMoon het volgende:
De banen gaan van schouder naar kont, daar langs elkaar en dan onder de benen door naar achter en dan een knoop. Moet dat anders?
Het lijkt alsof er een baan in het midden zit maar dat is het gedeelte waar hij in het begin ingezet wordt en dan onder z'n kont wat naar voren getrokken wordt richting zijn navel. (filmpje van webkim bekeken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |