abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2012 @ 01:31:30 #151
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_106513723
Plus dat die ouders in paniek zijn en eerder gaan schreeuwen en om antwoord roepen dan naar beneden rennen, de sleutels van de schuur pakken, een bijl of iets dergelijks pakken om de deur in de rammen (als ze die uberhaupt al hebben).
  Milf zaterdag 7 januari 2012 @ 01:31:48 #152
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_106513735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Klopt, tijdens een ruzie is het mij gelukt om een ijzeren deur met drie trappen te forceren! Maar ik was destijds echt heel erg kwaad.
Die draaide naar binnen open?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 01:32:42 #153
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106513767
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef nikky het volgende:

[..]

Die draaide naar binnen open?
De deur ging dicht van buiten naar binnen!
  Milf zaterdag 7 januari 2012 @ 01:33:07 #154
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_106513791
Wat een ontzettend naar nieuws. Bah. Dat meisje wat het ongeval overleeft heeft, heeft jarenlang psychische hulp nodig. Die klap die komt nog, hard ook.

Arme families.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_106513813
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:33 schreef nikky het volgende:
Wat een ontzettend naar nieuws. Bah. Dat meisje wat het ongeval overleeft heeft, heeft jarenlang psychische hulp nodig. Die klap die komt nog, hard ook.

Arme families.
Ja, echt enorm droevig.
Arm kind.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 01:36:25 #156
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_106513880
In en in triest voor iedereen! :{
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
pi_106517889
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:37 schreef machtpen het volgende:
Een goede rookgasafvoer kan niet dichtslaan door de wind.
Ja dat dacht ik dus ook. Een stroming (=wind) levert dynamisch druk en dat kan nooit een andere stroming blokkeren. ALleen statische druk kan dat. Stroming door een schoorsteen geeft een hoog drukverschil, waardoor ik het echt ongeloofwaardig vind dat de wind de schoorsteen kan blokkeren. Ik vind het een raar verhaal en het zou me niks verbazen als het gewoon niet waar is en dat de politie dit bewust zo bewust naar de media meldt om onrust te voorkomen. Ik weet uit eerste hand dat de politie dit vaker doet.

[ Bericht 7% gewijzigd door sjorsie1982 op 07-01-2012 09:22:48 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_106517911
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan nog is dit niet het topic voor dat soort opmerkingen, want het impliceert (wederom) dat dit ongeluk voorkomen had kunnen worden, en als de politie het een noodlottige samenloop van omstandigheden noemt dan vind ik het niet gepast om toch nog even slinks de schuld bij de eigenaren van het huis te leggen.
Zo zie ik die opmerking niet hoor. Ik vind gewoon de verklaring van de politie ongeloofwaardig en wie schuld heeft boeit niet want iedereen neemt toch wel aan dat dit een ongeluk is en niet expres gedaan is. Dit is een tragisch ongeluk en het lijkt me toch dat ouders willen weten wat er mis gegaan is. Wellicht weten die wel wat er gebeurd is, maar wat er staat in de media vind ik erg discutabel.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_106517942
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:19 schreef jcdragon het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/328(...)or-koolmonoxide.html

Noodlottige samenhang van omstandigheden lijkt me.
Ah kijk. De rookgassen gingen dus wel naar buiten toe, maar de wind blies ze weer naar binnen door bv een raam vlak bij de schoorsteen. Dat kan wel. Sommige media berichten zijn ook gewoon zo kortzichtig....
pi_106521088
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ah kijk. De rookgassen gingen dus wel naar buiten toe, maar de wind blies ze weer naar binnen door bv een raam vlak bij de schoorsteen. Dat kan wel. Sommige media berichten zijn ook gewoon zo kortzichtig....
Het stormde, er wordt dus heel veel lucht verplaatst. Veel lucht die de afvoergassen verdunt. Dat kan dus nooit zo gegaan zijn als in de verklaring.
pi_106532957
Ik las hierboven dat de geiser pas nog onderhoud gehad had.
Dat zou niet goed genoeg gedaan kunnen zijn.
Het rookkanaal nakijken hoort misschien niet bij onderhoud?
Hoe dan ook : iedereen heeft kunnen zien dat de geiser zich in de badkamer bevond,
en daar had hij nooit mogen hangen!
De slechtste plek in huis voor zo'n ding :
meeste mensen doen de deur op slot in de badkamer ;
pubermeisjes willen misschien pas de deur weer openen als iedereen een handdoek om heeft ,
mensen willen niet uit de badkamer met shampoo in hun haar ,enz.
uiteindelijk lukt altijd alles
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:32:25 #162
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_106533595
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:17 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook. Een stroming (=wind) levert dynamisch druk en dat kan nooit een andere stroming blokkeren. ALleen statische druk kan dat. Stroming door een schoorsteen geeft een hoog drukverschil, waardoor ik het echt ongeloofwaardig vind dat de wind de schoorsteen kan blokkeren. Ik vind het een raar verhaal en het zou me niks verbazen als het gewoon niet waar is en dat de politie dit bewust zo bewust naar de media meldt om onrust te voorkomen. Ik weet uit eerste hand dat de politie dit vaker doet.
Het was ook wel iets meer dan een beetje waaien he..
pi_106533810
Wind kan wel zeker de doorstroming blokkeren. In arme delen van Turkije waar veel mensen nog een kolenkacheltje zijn er altijd waarschuwingen tijdens een storm en iedere keer zijn er toch weer een paar doden door vergiftiging met CO
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_106534397
ik beschouw mezelf als ver boven gemiddeld ontwikkeld en toch is al deze informatie die ik hier lees nieuw voor mij, ik schrik me dan ook te pletter. In het verleden heb ik zelf in mijn slaapkamer een gaskachel gehad. Scarry
pi_106535365
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:39 schreef De_Nuance het volgende:
Wind kan wel zeker de doorstroming blokkeren. In arme delen van Turkije waar veel mensen nog een kolenkacheltje zijn er altijd waarschuwingen tijdens een storm en iedere keer zijn er toch weer een paar doden door vergiftiging met CO
Nee hoor, als de afvoer goed is aangelegd kan de doorstroming nooit geblokkeerd worden. De afvoer moet dan wel boven de nok van het huis uitkomen.
pi_106535769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:00 schreef beware_reageerd het volgende:
Pijnlijk verdriet
Je ging bijna naar bed
Maar heel plotseling
Zakte je in elkaar
Je werd gereanimeerd
Maar het had geen baat

Je had een leven voor je
Een toekomst voor je ogen
Maar je kon niet meer verder
Er was een strijd in je
Die jouw leven over deed gaan

Je familie bleef achter
Vrienden klasgenoten
Met een pijnlijk verdriet
Maar vol herinneringen
Om jou, van jou, door jou

Veilig in Jezus armen

Stond er op de kaart
Nu mag je bij Hem zijn
Zonder verdriet en ziekte
In Zijn armen!

En laat alle betweters nu maar komen.
Dit vind ik altijd van die enge verhaaltjes ;(
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_106537514
Wat erg :{.

Op de een of andere manier raken dit soort nieuwsberichten mij toch altijd het meest. Zo jong op zo een ongelukkige manier aan je einde komen.
pi_106545127
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Verschrikkelijk voor het meisje dat het overleeft heeft.
Ik kan me haast niet voorstellen dat zo'n deur niet open te krijgen is. Ik ben wel benieuwd wat voor een deur het was.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:22 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Zelfs de politie had moeite om de deur open te krijgen! Die ouders hebben geen leven meer. Schuldgevoel je hele leven lang meedragen. :{
Het was een massieven deur. De politie kreeg hem met een koevoet niet open en heeft hem uiteindelijk met een stormram moeten open beuken. Ik vind het erg triest hoe op veel websites schuld wordt gelegd bij de ouders omdat zij de deur niet meteen open kregen. Hoe pijnlijk moet het zijn voor die mensen om deze kritieken te horen van mensen die geen flauw benul hebben van de situatie in kwestie.

Overigens zijn twee van de meisjes nadat ze bewusteloos werden verdronken omdat zij in bad zaten. Het meisje dat nog leeft werd op de vloer aangetroffen. Waarschijnlijk was het feit dat zij niet in bad zat haar redding.
  zondag 8 januari 2012 @ 00:04:44 #169
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_106545423
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef gifkwal het volgende:

[..]

[..]

Het was een massieven deur. De politie kreeg hem met een koevoet niet open en heeft hem uiteindelijk met een stormram moeten open beuken. Ik vind het erg triest hoe op veel websites schuld wordt gelegd bij de ouders omdat zij de deur niet meteen open kregen. Hoe pijnlijk moet het zijn voor die mensen om deze kritieken te horen van mensen die geen flauw benul hebben van de situatie in kwestie.

Overigens zijn twee van de meisjes nadat ze bewusteloos werden verdronken omdat zij in bad zaten. Het meisje dat nog leeft werd op de vloer aangetroffen. Waarschijnlijk was het feit dat zij niet in bad zat haar redding.
Dat horen ze niet, gelukkig
pi_106545528
Weet je toch niet? Wie weet wat ze allemaal te horen en te lezen krijgen over deze gebeurtenis, nu of later.
  zondag 8 januari 2012 @ 00:09:58 #171
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106545629
Waarom hadden ze de deur op slot?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 8 januari 2012 @ 00:10:45 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106545659
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:04 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dat horen ze niet, gelukkig
Dat mag je hopen.
Toen mijn buurmeisje betrokken was bij een ongeluk waarbij een vriendinnetje om het leven was gekomen heb ik haar ook geadviseerd niet hier te lezen.... want je wilt niet weten wat er allemaal al voor nonsens stond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 08-01-2012 00:25:13 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 januari 2012 @ 00:11:20 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106545684
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef Smoofie het volgende:
Waarom hadden ze de deur op slot?
Meiden, op de grens van de puberteit in een badkamer.... waarschijnlijk zodat er niemand binnen zou lopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106545699
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:07 schreef gifkwal het volgende:
Weet je toch niet? Wie weet wat ze allemaal te horen en te lezen krijgen over deze gebeurtenis, nu of later.
Ja en? Therapie hebben ze toch wel nodig. En je weet dat op internet allerlei reacties komen, ook vervelende.
  zondag 8 januari 2012 @ 00:12:16 #175
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106545709
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 00:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Meiden, op de grens van de puberteit in een badkamer.... waarschijnlijk zodat er niemand binnen zou lopen.
Jammer dat het gebeurde toen er 3 meisjes in zaten dan, een volwassen iemand kan het nog wel voelen , een CO vergiftiging.
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')