ik heb wel schroevendraaiers in huis, maar deze info is niet algemeen bekend hoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef pinine het volgende:
een normaal badkamerslot hoor je inderdaad met een schroevedraaier aan de buitenkant open te kunnen draaien,
Your point?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Nee, het GING om meiden van 10, 11 en 12 jaar.
Dat geloof ik, toch zou iedereen die eens naar een vrij/bezet slot gekeken heeft het opgevallen zijn dat je er met een schroevendraaier ook bij kan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb wel schroevendraaiers in huis, maar deze info is niet algemeen bekend hoor!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dat geloof ik, toch zou iedereen die eens naar een vrij/bezet slot gekeken heeft het opgevallen zijn dat je er met een schroevendraaier ook bij kan.
Er valt altijd wel iets te ontdekken dat je eerder nog niet was opgevallenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef computergirl het volgende:
[..]![]()
* computergirl heeft nu voor het eerst in haar leventje goed naar een vrij/bezet slot gekeken
of een schaar overdwars, lukt ook prima.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
Nee hoor, ik heb ooit een vriendje van rond de 30 gehad dat ook geen schroevendraaier is huis had... als het nodig was gebruikte hij wel een mes.
Ik vond het al vreselijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:27 schreef LuieSurinamer het volgende:
hoor net van mijn vriendin dat het gaat om een collega van haar.
Noem het maar nietsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef LuieSurinamer het volgende:
wel zielig verhaal zoals ik het net gehoord heb.
ander meisje mag in ieder geval vandaag of morgen naar huis en zij heeft niets.
Damnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef Frutsel het volgende:
Meisje des huizes leeft nog, twee logees zijn overleden![]()
Enorm trieste zaak zeg
Inderdaad.quote:
Dat vind ik wel heel ver gezocht Inspector Columboquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:19 schreef Gia het volgende:
Van Wiki:
" Binnenshuis is tabaksrook de voornaamste bron van CO-gas."
Met drieën flink staan paffen in een klein afgesloten badkamertje?
Maar dan moet je toch wel heel veel roken, wil dat fataal worden, niet?
Sjezus, wat een verschrikkelijk ongeluk als het zo gegaan is...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:19 schreef LuieSurinamer het volgende:
met niets bedoelde ik hersenletsel ofzo.
natuurlijk voor het leven getraumatiseerd.
en het heeft niets te maken met een defecte cv als ik het zo hoor.
de geiser stond in de bijkeuken, maar door de storm is de afvoer dicht gewaaid ofzo..
en is CO via de aanvoer in de badkamer gekomen, als ik het goed begrepen heb.
Jezus wat ben jij toch een verschrikkelijk ventje... eerst de mensen kankertokkies noemen en vervolgens er geld inzien....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:54 schreef MadoRS het volgende:
Als die ouders van die twee slim zijn, starten ze een rechtzaak tegen de eigenaars van het huis!
Is flink wat geld mee te verdienen!
Wat? Dat is toch slimquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij toch een verschrikkelijk ventje... eerst de mensen kankertokkies noemen en vervolgens er geld inzien....
Ja, want daar krijg je je kind mee terug, en die notaris in z'n dikke 2 onder 1 kap van minimaal 4 ton zal wel centen zat hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:54 schreef MadoRS het volgende:
Als die ouders van die twee slim zijn, starten ze een rechtzaak tegen de eigenaars van het huis!
Is flink wat geld mee te verdienen!
Je noemt een paar kinderen van 10, 11 en 12 kankertokkies terwijl ze net bij een ongeluk omgekomen zijn, en vervolgens noem je het "slim" om de eigenaar van het huis aan te klagen?quote:
Met fatsoenlijk onderhuis kun je koolmono-oxide vergiftiging voorkomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want daar krijg je je kind mee terug, en die notaris in z'n dikke 2 onder 1 kap van minimaal 4 ton zal wel centen zat hebben natuurlijk.
Om het over zijn schuldgevoel nog maar niet te hebben.
Maar misschien had je al over de oorzaak gelezen? Je had het ingeschat als verwijtbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |