Je valt op met je opmerkingen. Je bent praktisch wel in elk topic te vinden wat over ICT/computer(games) en het gaat helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dat betekent trouwens dat jij je die opmerkingen (misschien twee) van me ontzettend aantrekt. Ben jij zo'n zolderzombie dan? Ik wil je wel wat tips geven hoe je om moet gaan met de grote boze buitenwereld hoor.
vet man, ik ben level 138quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
Daarom speel ik ook Runescape. Veel uitdagender, veel meer intelligente tegenstanders en soms gewoon lekker gek doen in de wildy.
nietesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het gaat maar tot level 99, val jij even door de mand.
Runescape is voor pauperkids. Het zit simpel in elkaar, maar is net "diep" genoeg zodat domme mensen er nog wat dieps in kunnen zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
Daarom speel ik ook Runescape. Veel uitdagender, veel meer intelligente tegenstanders en soms gewoon lekker gek doen in de wildy.
Jij bent duidelijk nooit member geweest. Het niveau ligt daar zoveel hoger als in de vrije werelden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Runescape is voor pauperkids. Het zit simpel in elkaar, maar is net "diep" genoeg zodat domme mensen er nog wat dieps in kunnen zien.
Got me. Ik ben inderdaad nooit member geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit member geweest. Het niveau ligt daar zoveel hoger als in de vrije werelden.
Kerel lul niet zo domquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Je valt op met je opmerkingen. Je bent praktisch wel in elk topic te vinden wat over ICT/computer(games) en het gaat helemaal nergens over.
Dus een paar tips voor jou over de grote boze buitenwereld is ook geen onverstandig idee.
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerel lul niet zo dom
Trololololol dat je bent
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
Taalgebruik?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Antilurker het volgende:
Voor die kankerpijl-in de-kniegrap moet je met een guard een paar keer praten.
En die eerste draak moet je verslaan met pijl en boog, veel makkelijker.
Ohja en later wordt het wel leuker, als je ook betere wapens krijgt enz.
Zo te horen heb jij nooit oud en nieuw gevierd in Runescape. De sfeer is dan echt fantastisch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Runescape is voor pauperkids. Het zit simpel in elkaar, maar is net "diep" genoeg zodat domme mensen er nog wat dieps in kunnen zien.
Een spel spelen voor de online sfeer, wat een miserabel sociaal leven moet je dan wel niet hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij nooit oud en nieuw gevierd in Runescape. De sfeer is dan echt fantastisch.
Ik vind de sfeer in een spel altijd erg belangrijk, anders is er geen fuck aan. Alleen het chatbox gezeur van Runescape tel ik niet mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een spel spelen voor de online sfeer, wat een miserabel sociaal leven moet je dan wel niet hebben
fifa is baasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer in een spel altijd erg belangrijk, anders is er geen fuck aan. Alleen het chatbox gezeur van Runescape tel ik niet mee.
Als er in een game veel wordt gecheat, mensen zijn nogal onaardig of het spel ziet er gewoon niet uit. Is het gewoon kut
OT: Skyrim is een gaaf spel met een goede sfeer, wie het niet kan waarderen moet lekker verder gaan met z'n FIFA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |