Saint row 3 I will startquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien is Hello Kitty Island Adventure meer iets voor je
Ik speelde heel veel skyrim totdat ik een pijl in mijn knie kreeg?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Kom maar met die "attribuut van Amor in het beengewricht grapjes" mensen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:02 schreef Maax het volgende:
[..]
Ik speelde heel veel skyrim totdat ik een pijl in mijn knie kreeg?
origineel ben ik hè?quote:
quote:
Na hoeveel uur?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Antilurker het volgende:
Voor die kankerpijl-in de-kniegrap moet je met een guard een paar keer praten.
En die eerste draak moet je verslaan met pijl en boog, veel makkelijker.
Ohja en later wordt het wel leuker, als je ook betere wapens krijgt enz.
Weet ik veel... Als je de eerste paar mainquests hebt gedaan, en je echt veel meer dingen gaat ontdekken enzo.quote:
Bij een bepaalde altaar krijg je als effect dat je niet meer wordt vertraagd door je uitrusting en kan je ook nog eens 100 kilo (of welke gewichtseenheid ze gebruiken) extra meenemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook nog niet echt 'hooked' ben.
Heb het even op de PC geprobeerd, leuk rondgewandeld, wat quests gedaan, met mensen gepraat, beetje rovers afgeslacht, etc etc... maar nu heb ik het al een tijdje niet meer gespeeld.
Ik vind het ook irritant dat je steeds zoveel meuk bij je draagt waardoor je traag wordt en dan moet je weer verzinnen wat je weg wilt gooien enzo... of verkopen als dat in de buurt is...
Of je koopt een huis en pleurt alle rotzooi in een kist.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:00 schreef WH141 het volgende:
[..]
Bij een bepaalde altaar krijg je als effect dat je niet meer wordt vertraagd door je uitrusting en kan je ook nog eens 100 kilo (of welke gewichtseenheid ze gebruiken) extra meenemen.
Kan ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:02 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Of je koopt een huis en pleurt alle rotzooi in een kist.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:55 schreef das_phantom het volgende:
Mensen die Skyrim spelen ipv La Noire
Tilde knop, tgm, opgelostquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:00 schreef WH141 het volgende:
[..]
Bij een bepaalde altaar krijg je als effect dat je niet meer wordt vertraagd door je uitrusting en kan je ook nog eens 100 kilo (of welke gewichtseenheid ze gebruiken) extra meenemen.
Misschien moet je een goede computer kopen voor je er spelletjes op gaat spelen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef Awesome_ het volgende:
Terechte klacht. Spel een eerlijke kans gegeven (8uur) maar het is zo traag als dikke stront door een theezeefje en voelt als een fulltime-baan.
Kutspel!
Ja hoiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:14 schreef HSG het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Hostimeister en Splutje komen om iedereen af te kafferen voor sociaalloze zolderkamernerds.
Maar dat betekent trouwens dat jij je die opmerkingen (misschien twee) van me ontzettend aantrekt. Ben jij zo'n zolderzombie dan? Ik wil je wel wat tips geven hoe je om moet gaan met de grote boze buitenwereld hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:14 schreef HSG het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Hostimeister en Splutje komen om iedereen af te kafferen voor sociaalloze zolderkamernerds.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hier het einde van de main quest, hoef je het nooit meer te spelen:
Ach, zolang het nog steeds op de nummer 1 staat van meest gespeelde spellen op steam is het blijkbaar nog steeds een goed spel lijkt me.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef Bunnyfluff het volgende:
Het wordt jarenlang gehypt. Natuurlijk valt het dan tegen als het eenmaal op de markt komt. Welk spel dat overhypt wordt heeft dat nou niet?
Je valt op met je opmerkingen. Je bent praktisch wel in elk topic te vinden wat over ICT/computer(games) en het gaat helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dat betekent trouwens dat jij je die opmerkingen (misschien twee) van me ontzettend aantrekt. Ben jij zo'n zolderzombie dan? Ik wil je wel wat tips geven hoe je om moet gaan met de grote boze buitenwereld hoor.
vet man, ik ben level 138quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
Daarom speel ik ook Runescape. Veel uitdagender, veel meer intelligente tegenstanders en soms gewoon lekker gek doen in de wildy.
nietesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het gaat maar tot level 99, val jij even door de mand.
Runescape is voor pauperkids. Het zit simpel in elkaar, maar is net "diep" genoeg zodat domme mensen er nog wat dieps in kunnen zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
Daarom speel ik ook Runescape. Veel uitdagender, veel meer intelligente tegenstanders en soms gewoon lekker gek doen in de wildy.
Jij bent duidelijk nooit member geweest. Het niveau ligt daar zoveel hoger als in de vrije werelden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Runescape is voor pauperkids. Het zit simpel in elkaar, maar is net "diep" genoeg zodat domme mensen er nog wat dieps in kunnen zien.
Got me. Ik ben inderdaad nooit member geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit member geweest. Het niveau ligt daar zoveel hoger als in de vrije werelden.
Kerel lul niet zo domquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Je valt op met je opmerkingen. Je bent praktisch wel in elk topic te vinden wat over ICT/computer(games) en het gaat helemaal nergens over.
Dus een paar tips voor jou over de grote boze buitenwereld is ook geen onverstandig idee.
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerel lul niet zo dom
Trololololol dat je bent
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
Taalgebruik?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Antilurker het volgende:
Voor die kankerpijl-in de-kniegrap moet je met een guard een paar keer praten.
En die eerste draak moet je verslaan met pijl en boog, veel makkelijker.
Ohja en later wordt het wel leuker, als je ook betere wapens krijgt enz.
Zo te horen heb jij nooit oud en nieuw gevierd in Runescape. De sfeer is dan echt fantastisch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Runescape is voor pauperkids. Het zit simpel in elkaar, maar is net "diep" genoeg zodat domme mensen er nog wat dieps in kunnen zien.
Een spel spelen voor de online sfeer, wat een miserabel sociaal leven moet je dan wel niet hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij nooit oud en nieuw gevierd in Runescape. De sfeer is dan echt fantastisch.
Ik vind de sfeer in een spel altijd erg belangrijk, anders is er geen fuck aan. Alleen het chatbox gezeur van Runescape tel ik niet mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een spel spelen voor de online sfeer, wat een miserabel sociaal leven moet je dan wel niet hebben
fifa is baasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer in een spel altijd erg belangrijk, anders is er geen fuck aan. Alleen het chatbox gezeur van Runescape tel ik niet mee.
Als er in een game veel wordt gecheat, mensen zijn nogal onaardig of het spel ziet er gewoon niet uit. Is het gewoon kut
OT: Skyrim is een gaaf spel met een goede sfeer, wie het niet kan waarderen moet lekker verder gaan met z'n FIFA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |