SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Cosmo2.0 op 06-01-2012 14:00:38 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Als hij de mol is moeten we dat plaatje gaan spammen.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef Ongedierte het volgende:
Had het topic ''The Prophet Jor_Dii has arrived'' genoemd
Nouja, zulke mensen hebben vaak meerdere optredens op een dag enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Als ie op de snelweg is, duurt het minstens nog een kwartier tot half uur voor hij in hartje Utrecht op het podium kan staan. Dan kan ie nog even meedoen, maar toch. Lijkt me dat je bij aanvang er wel al bent, tenzij je iets beters te doen hebt.
Wilde eigenlijk Joehoe, maar drukte al op invoeren.quote:
Dat kan, maar je moet wel meenemen dat de andere ook op 15 uitkomt, en Tivoli enzo. Er zijn verschrikkelijk veel refernces naar 12 en 15, die getallen moeten we in gedachten houden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur.
-10 + 9 + 1 +- 1 + 1 + 2 + 3 kan ook 5 zijn.
Al gedaan, niks speciaals behalve XXX, maar das geen 12quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_om_Arnhem
Hé jij. Ga us lezen.
Liesbeth beantwoorde wel vraag 12 bij de test (al betwijfel ik ten zeerste dat er dit jaar weer hints in de test zitten)quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Dat kan, maar je moet wel meenemen dat de andere ook op 15 uitkomt, en Tivoli enzo. Er zijn verschrikkelijk veel refernces naar 12 en 15, die getallen moeten we in gedachten houden.
okquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk Joehoe, maar drukte al op invoeren.Had eerst HAAAAI op m'n plaatje staan.
Strijdende partijen: VS Polen tegen Nazis. 2 tegen 1. Dus de mol zat niet bij de partij van de 3-1 partij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_om_Arnhem
Hé jij. Ga us lezen.
Dat is wel een goed punt, maar er is geen enkele kans dat die theorie opnieuw in werking treedt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Liesbeth beantwoorde wel vraag 12 bij de test (al betwijfel ik ten zeerste dat er dit jaar weer hints in de test zitten)
Lijkt me wel onlogisch, heel veel mensen letter daar nu op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Liesbeth beantwoorde wel vraag 12 bij de test (al betwijfel ik ten zeerste dat er dit jaar weer hints in de test zitten)
Deze pagina is het laatst bewerkt op 2 dec 2011 om 15:33.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Strijdende partijen: VS Polen tegen Nazis. 2 tegen 1. Dus de mol zat niet bij de partij van de 3-1 partij.
Jaja Avro wist gewoon even dat ook Engeland tegen Duitsland vocht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:41 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Deze pagina is het laatst bewerkt op 2 dec 2011 om 15:33.
AHA!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |