Of voor zichzelf om zeker te weten dat hij de goeie koker niet op de kaart tekent. Door te vragen welke er exact aangegeven werd dmv de graden en de afstand, kon hij ook de verkeerde aangeven op zijn 'kaart'.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
5 groepjes kokers met elk 5 kokers begreep ik. Waarvan 1 +500, 1 -500 en 3 leeg. Dus de kans dat je een -500 pakt is 20% en de kans dat er bij de 5 gekozen dus een -500 zit is dat dan ook .... Op zich prima volgens de verwachting dus.
Maarten is voor mij juist al afgevallen als de mol. Bij de kokertjesopdracht is hij de enige die zich lijkt te realiseren dat het nodig is de instructies nauwkeurig gevolgd moeten worden om bij de juiste koker uit te komen. Wat heeft het voor de mol voor zin om dit gegeven te delen met de rest van de groep die hier duidelijk niet bij had stilgestaan?
Denk wel dat de mol weet welke koker de goede is..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of voor zichzelf om zeker te weten dat hij de goeie koker niet op de kaart tekent. Door te vragen welke er exact aangegeven werd dmv de graden en de afstand, kon hij ook de verkeerde aangeven op zijn 'kaart'.
Ik heb het 4x over gelezen, maar ik snap er geen jota vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
het zou die tim ook wel kunnen zijn, omdat hij dankzij die vrijstelling sowieso in ronde 3 maar door die vrijstelling onthoud hij dus de anderen een plek in ronde 3.
Maar de mol blijft altijd in het spel en zo kan dus diegene met die vrijstelling voor ronde 3 in ronde 2 er uit vliegen en zijn beide vrijstellingen waardeloos omdat de mol 1 van de vrijstelingen heeft.
Zou kunnen, maar Frits besliste (besloot?) wie welke kant op zou lopen om een kaart te tekenen. Als de Mol zou weten wat ik welke koker zit dan zou hij dat van 5x5 kokers (5 lokaties) uit zijn hoofd moeten weten. Want hij wist van te voren niet welke kant hij op zou gaan om een kaart te tekenen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Denk wel dat de mol weet welke koker de goede is..
Hij bedoelt dat de mol een vrijstelling heeft gepakt, waardoor geen van de kandidaten daar gebruik van kan maken. En met een beetje 'geluk' vervalt de derde vrijstelling omdat Marit(?) de volgende keer afvaltquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het 4x over gelezen, maar ik snap er geen jota van
Volgens mij bedoelt hij dat als de mol een vrijstelling heeft voor aflevering 2, die vrijstelling waardeloos is. Bovendien kan Marit er dan ook uitvliegen, wat de vrijstelling voor aflevering drie weer waardeloos maakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het 4x over gelezen, maar ik snap er geen jota van
Uhuu, maar misschien is de goede koker wel iedere keer de meeste linkse (ik noem maar wat), dan is het alweer wat makkelijker onthouden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Frits besliste (besloot?) wie welke kant op zou lopen om een kaart te tekenen. Als de Mol zou weten wat ik welke koker zit dan zou hij dat van 5x5 kokers (5 lokaties) uit zijn hoofd moeten weten. Want hij wist van te voren niet welke kant hij op zou gaan om een kaart te tekenen.
Hij had hem überhaupt niet eens bekekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
En Tim wist ook niet waarvoor die foto diende bij het eerste spel,(althans dat dacht hij.)
precies.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat als de mol een vrijstelling heeft voor aflevering 2, die vrijstelling waardeloos is. Bovendien kan Marit er dan ook uitvliegen, wat de vrijstelling voor aflevering drie weer waardeloos maakt.
Als de mol een vrijstelling heeft voor aflevering 3 is die ook waardeloos, dus ik snap zijn punt nog niet echt. De meest waardevolle vrijstelling was die voor aflevering 1, omdat je die meteen kon gebruiken. Bij de tweede vrijstelling moet je aflevering 1 sowieso overleven en bij de derde vrijstelling moet je de eerste twee afleveringen overleven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat als de mol een vrijstelling heeft voor aflevering 2, die vrijstelling waardeloos is. Bovendien kan Marit er dan ook uitvliegen, wat de vrijstelling voor aflevering drie weer waardeloos maakt.
Scherp. We gaan het meemaken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef Clauw het volgende:
Mij viel een tweet op van een musical collega van Anne-Marie. (In die periode beide in Petticoat).
Jantien Euwe @jantieneuwe
@annemariejung Ik kan me jou huidskleur nog goed herinneren na die 3 weken.. Hint voor mij erbij
Na aflevering 4 gaan ze de zon zien toch? Lijkt mij dat Anne-Marie er voorlopig nog wel in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |