abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 10:40:26 #201
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_106474465
Voer deze discussie aub in Feedback, dan kan het hier gewoon over WIDM gaan. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 10:40:43 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106474472
:@ sorry
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:41:59 #203
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_106474505
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

5 groepjes kokers met elk 5 kokers begreep ik. Waarvan 1 +500, 1 -500 en 3 leeg. Dus de kans dat je een -500 pakt is 20% en de kans dat er bij de 5 gekozen dus een -500 zit is dat dan ook .... Op zich prima volgens de verwachting dus.

Maarten is voor mij juist al afgevallen als de mol. Bij de kokertjesopdracht is hij de enige die zich lijkt te realiseren dat het nodig is de instructies nauwkeurig gevolgd moeten worden om bij de juiste koker uit te komen. Wat heeft het voor de mol voor zin om dit gegeven te delen met de rest van de groep die hier duidelijk niet bij had stilgestaan?
Of voor zichzelf om zeker te weten dat hij de goeie koker niet op de kaart tekent. Door te vragen welke er exact aangegeven werd dmv de graden en de afstand, kon hij ook de verkeerde aangeven op zijn 'kaart'.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_106474619
het zou die tim ook wel kunnen zijn, omdat hij dankzij die vrijstelling sowieso in ronde 3 maar door die vrijstelling onthoud hij dus de anderen een plek in ronde 3.
Maar de mol blijft altijd in het spel en zo kan dus diegene met die vrijstelling voor ronde 3 in ronde 2 er uit vliegen en zijn beide vrijstellingen waardeloos omdat de mol 1 van de vrijstelingen heeft.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_106474644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef Ireth het volgende:

[..]

Of voor zichzelf om zeker te weten dat hij de goeie koker niet op de kaart tekent. Door te vragen welke er exact aangegeven werd dmv de graden en de afstand, kon hij ook de verkeerde aangeven op zijn 'kaart'.
Denk wel dat de mol weet welke koker de goede is..
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:47:28 #206
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_106474654
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
het zou die tim ook wel kunnen zijn, omdat hij dankzij die vrijstelling sowieso in ronde 3 maar door die vrijstelling onthoud hij dus de anderen een plek in ronde 3.
Maar de mol blijft altijd in het spel en zo kan dus diegene met die vrijstelling voor ronde 3 in ronde 2 er uit vliegen en zijn beide vrijstellingen waardeloos omdat de mol 1 van de vrijstelingen heeft.
Ik heb het 4x over gelezen, maar ik snap er geen jota van :D
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:48:30 #207
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_106474684
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef dakpan90 het volgende:

[..]

Denk wel dat de mol weet welke koker de goede is..
Zou kunnen, maar Frits besliste (besloot?) wie welke kant op zou lopen om een kaart te tekenen. Als de Mol zou weten wat ik welke koker zit dan zou hij dat van 5x5 kokers (5 lokaties) uit zijn hoofd moeten weten. Want hij wist van te voren niet welke kant hij op zou gaan om een kaart te tekenen.
pi_106474690
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:47 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat de mol een vrijstelling heeft gepakt, waardoor geen van de kandidaten daar gebruik van kan maken. En met een beetje 'geluk' vervalt de derde vrijstelling omdat Marit(?) de volgende keer afvalt
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 10:49:27 #209
42184 crew  DaMart
pi_106474706
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:47 schreef Ireth het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat als de mol een vrijstelling heeft voor aflevering 2, die vrijstelling waardeloos is. Bovendien kan Marit er dan ook uitvliegen, wat de vrijstelling voor aflevering drie weer waardeloos maakt.
pi_106474709
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:48 schreef Ireth het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar Frits besliste (besloot?) wie welke kant op zou lopen om een kaart te tekenen. Als de Mol zou weten wat ik welke koker zit dan zou hij dat van 5x5 kokers (5 lokaties) uit zijn hoofd moeten weten. Want hij wist van te voren niet welke kant hij op zou gaan om een kaart te tekenen.
Uhuu, maar misschien is de goede koker wel iedere keer de meeste linkse (ik noem maar wat), dan is het alweer wat makkelijker onthouden.
pi_106474712
En Tim wist ook niet waarvoor die foto diende bij het eerste spel,(althans dat dacht hij.)
I am a child of God
God is not dead.
pi_106474726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
En Tim wist ook niet waarvoor die foto diende bij het eerste spel,(althans dat dacht hij.)
Hij had hem überhaupt niet eens bekeken :D
pi_106474727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat als de mol een vrijstelling heeft voor aflevering 2, die vrijstelling waardeloos is. Bovendien kan Marit er dan ook uitvliegen, wat de vrijstelling voor aflevering drie weer waardeloos maakt.
precies. ^O^
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:50:44 #214
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_106474740
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:50 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

precies. ^O^
Ah ikke snap! ^O^
pi_106474749
die frits is het denk ik niet, omdat hij nog al overdreven doet om alle aandacht op zich zelf te vestigen zodat hij meer kans heeft er in te blijven.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:00:47 #216
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_106475002
Toen Art zei dat ze drie uur hadden gehad om bij het vliegtuig te komen stak Frits drie vingers op met een vragende blik richting camera. Die reactie vond ik vrij snel en omdat hij er op dat moment niets bij zei lijkt het een beetje op een hint.

Daarna gaf hij er wel commentaar bij en begonnen er anderen er ook over. Maar omdat hij het gebaar naar de camera deed kwam het op mij een beetje vreemd over.
chanceless
pi_106475075
Als we het dan toch over Dio hebben, bij de kokeropdracht deed 'ie wel een beetje dom :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:07:52 #218
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_106475203
Ik zeg: Liesbeth Staats, omdat:

1. het weer tijd wordt dat de mol een vrouw is
2. zij zich heel raar gedroeg op het strand
3. er nog niet veel aandacht is qua programma voor haar (wat ik bij vorige series ook al gemerkt heb dat de mol niet echt zich profileert)

Maar ik kan er ook helemaal naast zitten :D
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:12:50 #219
302853 themole
graaft totaal door.
pi_106475364
Momenteel zit ik op Tim als eerste en Maarten als goede tweede. Ik kijk voornamelijk wie niet te veel opvalt en enigszins fanatiek overkomt. Maarten is slim en probeerde goodwill te kweken door die -500 te verscheuren, hij wist waarschijnlijk dat dit toch geen nut zou hebben. Tim is eigenlijk maar puur een gevoelskwestie, heeft niet veel gemold, maar ook niet veel geld binnengehengeld. :P

Maar momenteel kan ik nog alle kanten op. :P
Niet altijd serieus
pi_106476490
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als de mol een vrijstelling heeft voor aflevering 3 is die ook waardeloos, dus ik snap zijn punt nog niet echt. De meest waardevolle vrijstelling was die voor aflevering 1, omdat je die meteen kon gebruiken. Bij de tweede vrijstelling moet je aflevering 1 sowieso overleven en bij de derde vrijstelling moet je de eerste twee afleveringen overleven.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:58:18 #221
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_106476942
Ik zou ook aflevering 2 of 3 hebben gekozen. De kans dat je aflevering 1 overleeft is nog vrij groot (88%), als je een beetje zelfvertrouwen hebt kan je die gok wel wagen. Daarnaast is de kans dat niemand afvalt ook altijd groter in de eerste afleveringen van het programma.
pi_106477275
Mij viel een tweet op van een musical collega van Anne-Marie. (In die periode beide in Petticoat).

Jantien Euwe @jantieneuwe
@annemariejung Ik kan me jou huidskleur nog goed herinneren na die 3 weken.. Hint voor mij erbij

Na aflevering 4 gaan ze de zon zien toch? Lijkt mij dat Anne-Marie er voorlopig nog wel in zit. :)
pi_106477490
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef Clauw het volgende:
Mij viel een tweet op van een musical collega van Anne-Marie. (In die periode beide in Petticoat).

Jantien Euwe @jantieneuwe
@annemariejung Ik kan me jou huidskleur nog goed herinneren na die 3 weken.. Hint voor mij erbij

Na aflevering 4 gaan ze de zon zien toch? Lijkt mij dat Anne-Marie er voorlopig nog wel in zit. :)
Scherp. We gaan het meemaken!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:14:53 #224
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_106477496
Sorry als het al een keer gevraagd is, maar wat ik me bedacht: bij de vragen zat de vraag of de Mol een foto had met het vliegtuig erop. In het begin was dit zo, maar heeft de Mol ook nog een andere foto gehad, of alleen die?
Zou de mol een extra foto hebben gehad, omdat het verdacht over kan komen als de mol een foto heeft met een vliegtuig erop en de rest alleen een foto van de omgeving? Of heeft de mol ook maar één foto gehad, namelijk die met het vliegtuig? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het laatste het geval is, maar áls het zo is, kan je al meteen een paar mensen aanwijzen die niet de mol zouden kunnen zijn. Namelijk omdat ze in de aflevering hun foto lieten zien en daar geen vliegtuig op stond.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_106477572
Heb mezelf per opdracht een vraag gesteld en gekeken of de kandidaten daar goed of fout waren.

De conclusie is dat ik een molkandidaat heb opgegraven en dat ik weet wie er zeker een normale kandidaat is (denk dat die laatste persoon er volgende week uitvliegt, op basis van de promo en de tweet met betrekking tot Anne-Marie sterkt me alleen in die opvatting).

Zou trouwens met afstand het vroegst zijn dat mijn favoriete kandidaat sneuvelt (altijd minstens de laatste 5 gehaald).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')