quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan wel janken, ik zou willen dat ik dit nooit gezien had, for so long de spanning bij WIDM voor mij. Ik wil wel graag de credits voor het ontddekken, maar als je geen enorme spoiler wil zien moet je niet op de volgende spoiler klikken. Damn! Echt kut.Jammer, dit was al gespot door iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't be a drag, just be a queen!
Ik kan wel janken, ik zou willen dat ik dit nooit gezien had, for so long de spanning bij WIDM voor mij. Ik wil wel graag de credits voor het ontddekken, maar als je geen enorme spoiler wil zien moet je niet op de volgende spoiler klikken. Damn! Echt kut.Is al eerder gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jammer, dit was al gespot door iemand..
Ok dan hoef ik geen credits,quote:
Gewoon een raar foutje. HOOP IK MAAR. Gewoon niet teveel meer over nadenken, we moeten toch nog 10 weken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ok dan hoef ik geen credits,
Maar help me te geloven dat het niet zo is, dat het zo duidelijk is gaarne?
je hebt hem al gezien, en zelfs al op gereageerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:35 schreef Faux. het volgende:
Durf ik te drukken of is die theorie echt zo goed dat het m'n Molseizoen vergalt?
Het was schijnbaar al gezien, daar heb ik dan overheen gelezen, Ik had liever dat het daarbij gebleven was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:35 schreef Faux. het volgende:
Durf ik te drukken of is die theorie echt zo goed dat het m'n Molseizoen vergalt?
Ohquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:36 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
je hebt hem al gezien, en zelfs al op gereageerd.
Ik kan wel janken, ik zou willen dat ik dit nooit gezien had, for so long de spanning bij WIDM voor mij. Ik wil wel graag de credits voor het ontddekken, maar als je geen enorme spoiler wil zien moet je niet op de volgende spoiler klikken. Damn! Echt kut.Wat ik me trouwens wel afvraag, wat zijn die getallen die bij de kandidaten staan...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Raar foutje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon een raar foutje. HOOP IK MAAR. Gewoon niet teveel meer over nadenken, we moeten toch nog 10 weken.
Aantal verdenkingen geloof ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens wel afvraag, wat zijn die getallen die bij de kandidaten staan...?
Dat pleit Dio niet vrij...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:40 schreef Guanabana het volgende:
Is niet de eerste keer dat er zoiets gebeurd. Ik kan me herinneren dat vorig jaar Patrick en Art (? volgens mij allebei) even groen waren op de groepsfoto op de site. En dat er kort 'Stoof' te zien was in een van de eerste introfilmpjes.
Dat wees dus uiteindelijk wel op de Mol, en was geloof ik geen bedoelde hint.... Slordig, als dit weer een soort rare fout blijkt te zijn.
Als je inlogt kan je stemmen op wie jij verdenkt. Ik denk dat er dan zo'n groen tekstje bij de kandidaat komt te staan. Maar wanneer zag je dit? Echt op de site zelf?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Raar foutje?
Oops we hebben nog een tekstje laten staan? Hoe zie je dat voor je?
Maar die getallen zijn op dit moment nog lang niet zo hoog, dus hoe kan dat dan...?quote:
Nee dat is zo. Daarom ben ik ook een beetje bezorgd. Een beetje maar hoor, want wat ik al zei, we moeten sowieso nog 10 weken, je weet het toch pas de laatste aflevering.quote:
Als dat er niet van getuigd dat we een subforum nodig hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:42 schreef Faux. het volgende:
Tien over half drie 's nachts en wij zitten ons druk te maken over een verborgen aanwijzing![]()
Wie is de Mol
In de aflevering in de eerste paar seconden en dan denk ik gelijk aan Art die zegt dat het in de eerste seconden duidelijk is ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je inlogt kan je stemmen op wie jij verdenkt. Ik denk dat er dan zo'n groen tekstje bij de kandidaat komt te staan. Maar wanneer zag je dit? Echt op de site zelf?
Dan denk ik dat het de test site van een Avro-webdeveloper was. Ze hebben dat filmpje met die iPad tijdje van te voren gemaakt en omdat de huidige Wie is de Mol-site nog niet live was toen had de webdeveloper dit gestuurd van zijn test site inclusief testwaardes zoals aantal verdenkingen en iemand als de Mol.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar die getallen zijn op dit moment nog lang niet zo hoog, dus hoe kan dat dan...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Haat-liefde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:42 schreef Faux. het volgende:
Tien over half drie 's nachts en wij zitten ons druk te maken over een verborgen aanwijzing![]()
Wie is de Mol
Ik heb er een heel naar gevoel over. Sowieso is een tunnelvisie verleggen lastig. Liesbeth, Dio, Dio Liesbeth. En dn nog die tijdmachine. Zo dik kan het er toch niet bivenop liggen toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Daarom ben ik ook een beetje bezorgd. Een beetje maar hoor, want wat ik al zei, we moeten sowieso nog 10 weken, je weet het toch pas de laatste aflevering.
Nah, als het echt in de aflevering zat lijkt het me HEEL sterk dat het een hint naar Dio is, of een fout.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de aflevering in de eerste paar seconden en dan denk ik gelijk aan Art die zegt dat het in de eerste seconden duidelijk is ofzo.
Direct achter: wil je nog meer wie is de mol....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |