Wie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh en nog een leuke. Ze praat over Piek ipv Euro en in het dagboek staat 'Daalder'..
Die kippenbusquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik vond de 1e aflevering van vorig seizoen leuker.
Begon schokkend toen dat de mol in de bus zat en dat vuurwerk.![]()
![]()
De Mol zat in de busquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Die was leuk idd..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Begon schokkend toen dat de mol in de bus zat en dat vuurwerk.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Liesbeth staat nu ook in de OP.. Dank aan Chatgirl.
Of Art figuren! Oh wacht...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Gelukkig zitten er dit jaar geen Karin figuren.
Doet het niet bij mijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)eedoen/#.TwYtgdTbg_g
Megahint 2:05
Hij zegt echt meer dan overduidelijk "Me is de mol."
Niet heel duidelijk vind ik, en vergeet niet dat hij de W anders uitspreekt vanwege zijn afkomstquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)eedoen/#.TwYtgdTbg_g
Megahint 2:05
Hij zegt echt meer dan overduidelijk "Me is de mol."
Dio zegt echt heel overdreven "Me is de Mol." Me als in Mie.quote:
Zou wel erg gemakkelijk zijn, al klinkt het wel echt zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk vind ik, en vergeet niet dat hij de W anders uitspreekt vanwege zijn afkomst
Ik mocht Karel juist wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind Art in ieder geval beter dan Karel, maar die vind ik ook vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |