15 en 12, daarop moeten we lettenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Liesbeth beantwoorde wel vraag 12 bij de test (al betwijfel ik ten zeerste dat er dit jaar weer hints in de test zitten)
Eensch. Doe maken. Jij bent mod.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Zie, we hebben een capstopic nodig.
We hebben geen subforum.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eensch. Doe maken. Jij bent mod.
Hij is cute.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
William lijkt echt op een pittige Huishoudbeurs vrouw.
Bekende film, heb 'm op DVD. Lijkt me geen hintquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. En:
De Slag om Arnhem wordt onder anderen beschreven in het boek A Bridge Too Far (1974) van de schrijver Cornelius Ryan; in Nederland verschenen als Een brug te ver. Het boek werd in 1977 verfilmd door Sir Richard Attenborough.
Dit werd dus genoemd.
Denk ook niet dat het feit dat jij hem op dvd hebt een hint isquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bekende film, heb 'm op DVD. Lijkt me geen hint
Durf ik niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe gewoon stiekum in het TV subforum.
Hahah, denk alleen dat ze schappelijker zijn als we het nu bij één topic houdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:45 schreef Tegan het volgende:
We kunnen idd heel TV volspammen met WIDM-topics. Dan moeten ze wel een nieuw forum maken.
Die staat nog op het strand te wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Niemand al opgevallen dat in de openingspost er geen plaatje voor Liesbeth is?
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ HEEFT GEEN NEK MAAR EEN ZWEVEND HOOFD HIJ MOET DEMOL WEL ZIJN DAT KAN NIET ADNERS
Mocht er dan wel een subforum komen dan is dat alleen maar irritant.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:45 schreef Tegan het volgende:
We kunnen idd heel TV volspammen met WIDM-topics. Dan moeten ze wel een nieuw forum maken.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mocht er dan wel een subforum komen dan is dat alleen maar irritant.
Whoops. Die heb ik wel gemaakt, maar niet gepost. Anyhow, morgen ga ik toch nieuwe plaatjes maken, dus dan zal ik ze allemaal ff opnieuw uploaden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Niemand al opgevallen dat in de openingspost er geen plaatje voor Liesbeth is?
Nou, dat wil ik niet uitsluiten natuurlijk. Ik heb namelijk ook het boek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:45 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het feit dat jij hem op dvd hebt een hint is
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik niet uitsluiten natuurlijk. Ik heb namelijk ook het boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |