En wie verdenk je dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb mezelf per opdracht een vraag gesteld en gekeken of de kandidaten daar goed of fout waren.
De conclusie is dat ik een molkandidaat heb opgegraven en dat ik weet wie er zeker een normale kandidaat is (denk dat die laatste persoon er volgende week uitvliegt, op basis van de promo en de tweet met betrekking tot Anne-Marie sterkt me alleen in die opvatting).
Zou trouwens met afstand het vroegst zijn dat mijn favoriete kandidaat sneuvelt (altijd minstens de laatste 5 gehaald).
De Mol is waarschijnlijk bij het vliegtuig afgezet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef Muisraket het volgende:
Sorry als het al een keer gevraagd is, maar wat ik me bedacht: bij de vragen zat de vraag of de Mol een foto had met het vliegtuig erop. In het begin was dit zo, maar heeft de Mol ook nog een andere foto gehad, of alleen die?
Zou de mol een extra foto hebben gehad, omdat het verdacht over kan komen als de mol een foto heeft met een vliegtuig erop en de rest alleen een foto van de omgeving? Of heeft de mol ook maar één foto gehad, namelijk die met het vliegtuig? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het laatste het geval is, maar áls het zo is, kan je al meteen een paar mensen aanwijzen die niet de mol zouden kunnen zijn. Namelijk omdat ze in de aflevering hun foto lieten zien en daar geen vliegtuig op stond.
Dat sowieso. Maar mijn 'theorie' staat niet meer, want er is heel kort te zien dat de mol twee enveloppen vast heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
De Mol is waarschijnlijk bij het vliegtuig afgezet.
Jammer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef Clauw het volgende:
Mij viel een tweet op van een musical collega van Anne-Marie. (In die periode beide in Petticoat).
Jantien Euwe @jantieneuwe
@annemariejung Ik kan me jou huidskleur nog goed herinneren na die 3 weken.. Hint voor mij erbij
Na aflevering 4 gaan ze de zon zien toch? Lijkt mij dat Anne-Marie er voorlopig nog wel in zit.
Volgens mij net nadat de envelop met de foto van het vliegtuig geopend is, of ik kijk verkeerd. (Rond 1:47)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar zie je dat de mol twee enveloppen heeft?
Als je wat hoogtezon vangt op IJsland kun je ook nog best lekker bruin worden, lijkt me.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef Clauw het volgende:
Mij viel een tweet op van een musical collega van Anne-Marie. (In die periode beide in Petticoat).
Jantien Euwe @jantieneuwe
@annemariejung Ik kan me jou huidskleur nog goed herinneren na die 3 weken.. Hint voor mij erbij
Na aflevering 4 gaan ze de zon zien toch? Lijkt mij dat Anne-Marie er voorlopig nog wel in zit.
Hij maakte twee handgebaren...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef TheShadow het volgende:
Toen Art zei dat ze drie uur hadden gehad om bij het vliegtuig te komen stak Frits drie vingers op met een vragende blik richting camera. Die reactie vond ik vrij snel en omdat hij er op dat moment niets bij zei lijkt het een beetje op een hint.
Daarna gaf hij er wel commentaar bij en begonnen er anderen er ook over. Maar omdat hij het gebaar naar de camera deed kwam het op mij een beetje vreemd over.
Je ziet aan het begin van de aflevering dat Anne Marie de envelop nog nakijkt of er niet nog iets meer in zit. Dan lijkt me dat zij de mol niet is (aangezien die 2 kaarten heeft gekregen en dat ook weet)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij net nadat de envelop met de foto van het vliegtuig geopend is, of ik kijk verkeerd. (Rond 1:47)
Hij maakt idd de M (en een W), maar ik heb zo'n vermoeden dat de makers van WIDM deze truc niet weer gaan gebruiken. Misschien doet Frits het wel opzettelijk, wetende dat wij hier ook opletten, maar dat de deelnemers het toevallig ook kunnen opmerken. Hij wil volgens mij wel graag als mol gezien worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:37 schreef QBay het volgende:
[..]
Hij maakte twee handgebaren...
[ afbeelding ]
...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:37 schreef QBay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een dame met twee voornamen.quote:
Van welke minuut is deze printscreen? Ik wil weten wat hij erbij zegt!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:37 schreef QBay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice, heb wel behoefte aan een overzichtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:50 schreef MrManiak het volgende:
Zo, ik heb alles teruggelezen, in Word geplakt wat verdacht is en nu voeg ik mijn eigen tips en theorieën toe. Vanavond half 9 op FOK!frontpage
Ik ga proberen wat ik kan doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:52 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nice, heb wel behoefte aan een overzicht
Ik denk dat ik er een op het spoor ben. Over een kwartiertje weet ik meerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:54 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ga proberen wat ik kan doen.
Mocht iemand nog een fantastische hint vinden, wil de ontdekker of iemand anders mij een PM sturen zodat de hint of theorie nog mee kan?
Hoelaat begint dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:00 schreef MrManiak het volgende:
Gaat er nog iemand naar Radio 2 luisteren voor de Roodshow?
Tussen 14.00 en 16.00quote:
Anne-Marie was er als eerste, misschien dat ze toen snel de klok terug heeft gezet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef TheVulture het volgende:
De Mol is wellicht als eerste bij het vliegtuig afgezet om met de klok te rommelen... weet iemand wie er als eerste was?
Je weet sowieso niet hoe het gemonteerd is, misschien hebben ze het gewoon niet laten zien en was bijv. Liesbeth het eerste bij het vliegtuig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Anne-Marie was er als eerste, misschien dat ze toen snel de klok terug heeft gezet?
Al klopt dat qua hoe ze het uit hebben gezonden weer niet helemaal...
Ja, dat is zeker. Je ziet zelfs dat het gebeurdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef TheVulture het volgende:
De Mol is wellicht als eerste bij het vliegtuig afgezet om met de klok te rommelen... weet iemand wie er als eerste was?
Vond het wel opvallend hoe snel ze zag dat het een vliegtuig was en dat het voor haar duidelijk was dat ze daar naartoe moest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Anne-Marie was er als eerste, misschien dat ze toen snel de klok terug heeft gezet?
Al klopt dat qua hoe ze het uit hebben gezonden weer niet helemaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |