Edo was een hele grote baas.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frits is een soort Edo van een paar seizoenen geleden dan.
Dat is ook een reden inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Steve het volgende:
Ik vind Tim (nog) leuk, maar dat komt vooral omdat ik het in zijn shows een grappig mannetje vind..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hij was inderdaad een hele grote.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Edo was een hele grote baas.
Ik vond 'm meer een Patrick Stoop. En daarom denk ik dat hij in ieder geval niet de mol is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frits is een soort Edo van een paar seizoenen geleden dan.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef Ireth het volgende:
Tim heeft een hele hoge aaibaarheidsfactor!
Ja, dat onderonsje bij de vrijstellingmunten was opeens wel zeer amicaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond 'm meer een Patrick Stoof. En daarom denk ik dat hij in ieder geval niet de mol is.
Nú weet ik waar hij me aan deed denken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef Cee het volgende:
Ik vond 'm meer een Patrick Stoop. En daarom denk ik dat hij in ieder geval niet de mol is.
Hopen dat er een nightvision cam is geinstalleerd, a lá Big Brother!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat onderonsje bij de vrijstellingmunten was opeens wel zeer amicaal.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond 'm meer een Patrick Stoop. En daarom denk ik dat hij in ieder geval niet de mol is.
Frits???quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hopen dat er een nightvision cam is geinstalleerd, a lá Big Brother!
Ehm liever niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hopen dat er een nightvision cam is geinstalleerd, a lá Big Brother!
zoals het kindeke jezus, lijkt mequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef tochweerhenk het volgende:
ik ben dan misschien niet in een stal geboren...maar ook wel heel bijzonder
??
Klopt, dat was duidelijk in beeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heeft iedereen lopen slapen in het begin van de afllevering??
Er werd toch echt duidelijk in beeld gebracht dat Art de mol afzet bij het vliegtuig en dat deze met een afstandsbediening de timer van de klok een uur naar beneden doet (dus de titel ´de eerste 2 uur´ klopt).
Meer liefhebbers die hun donderdagavond/nacht verspillen aan deze ongein?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga niet eens live mee posten, dan mis ik zeker de helft van de aflevering. Het leukste is om na de aflevering de donderdagavond tot diep in de nacht op alle mogelijke WIDM-fora te neuzen naar hints
Ik dacht eerst dat het Tygo wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Steve het volgende:
Ik vind Tim (nog) leuk, maar dat komt vooral omdat ik het in zijn shows een grappig mannetje vind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |